Jump to content

Creazione o evoluzione?

creazionismo vs. evoluzionismo  

14 members have voted

1. 1. Quale xe la teoria che più se avvicina alla realtà?

• Creazionismo: sicuramente disi el vero
      1
    • Creazionismo: probabilmente xe vero
      0
    • Evoluzionismo: probabilmente xe vero
      4
    • Evoluzionismo: sicuramente disi el vero
      9

Recommended Posts

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

go risposto evoluzionismo ma la mia teoria xe più complicada...

immagino che ve riferi all'essere umano per cui innanzittutto secondo mi non derivemo dalle scimmie, troppe differenze e incongruenze ma da una razza a sè stante.

Poi mi penso che devi esser sta per forza un'intelligenza superiore (che alcuni ciama Dio ma mi ciamo essere spirituale superiore) a crear el mondo e a far sì che le creature de diverse specie le rivi a sopravviver nel mondo, insomma xe tutto troppo perfetto per esserse crea da solo.

Ovvio che questa xe una mia teoria, ciapando spunto da diversi libri :p

Sono un evoluzionista.

Secondo me la "creazione" come tutto il resto della bibbia ha un valore simbolico e non letterale.

Quindi nel caso esista un dio con "Dio creo l'uomo" si intende che dio ha fatto si che l'uomo si evolva fino alla condizione attuale.

Ma se tutto oggi molte persone non sono in grado di capire l'evoluzione... figuriamoci quanti avrebbero colto il messaggi migliaia di anni fa. Serviva una spiegazione più "democratica" e comprensibile a tutti per comunicare un messaggio tutto sommato semplice:

Non siamo inutili, abbandonati e nati per puro caso, non siamo orfani nati per un preservativo bucato.

Ma qualcuno ci ha voluto, e ci ha voluto così. E normale per un figlio sperare in queste cose.

Poi che sia vero o semplicemente un messaggio nato per consolare gli animi di una razza di orfani questo non c'è dato di sapere :)

secondo mi non derivemo dalle scimmie, troppe differenze e incongruenze ma da una razza a sè stante.

Questo xe un error che penso fazi tanta gente.

Quando se disi che noi derivemo dalle scimmie non vol dir che semo fioi delle scimmie attuali (scimpanzè, orango ecc ecc) con cui condividemo qualcosa come el 99% del DNA.

Noi e le altre scimmie (si perche' anche noi semo scimmie, primati) semo "cugini", semo frutto de diverse linee evolutive che parti da un progenitore comune che xe piu' vicino rispetto al progenitor che xe comune a scimmie e elefanti per esempio :D

No volessi che se confondi creazionismo con el semplice fatto della credenza nell'esistenza de un essere superiore.

Quest'ultima roba no impedisi l'evoluzion.

El creazionismo se spingi piu' in la.

Disi in pratica che xe vero quel che disi la bibbia tout-cour: cioè l'universo gavessi non piu' de 10.000 anni (inveze dei 14 miliardi de anni che risulta da evidenza scientifica). L'omo saria sta creado cusi' come che xe e tutto l'universo saria sta creado cusi' come che xe:

Da wikipedia

Disegno Intelligente

Creazionismo

Evoluzion e Darwinismo non contrasta in linea de principio con el fatto che possi esser un essere superiore. Ma questo pol gaver dado semplicemente el via a tutto, che dopo se ga evoludo.

Quindi no stemo confonder le robe.

Creazionismo vol dir una roba ben precisa, no semplicemente "esisti un dio".

Quoto Starlite.

Il creazionismo è un integralismo religioso che nega le prove scientifiche a favore di un interpretazione letterale della Bibbia.

L'evoluzionismo dice come se evoluto l'uomo dagli inizi fino ad oggi negando quindi alcuni passi della bibbia, ma non esprime nessuna opinione su come e perché sia nato l'universo quindi e è in contrasto solo con alcuni passi della bibbia ma non contro la religione.

wikipedia disi:

"Il creazionismo o teologia della creazione è l'ipotesi che ascrive l'origine dell'umanità, della vita, della Terra e dell'intero universo all'opera di un essere supremo o ad un intervento soprannaturale di una divinità. "

non me par che disi che xe sta fatto tutto secondo bibbia parola x parola, quanto appunto ch exe stado un dio che ga fatto tutto...

quindi come disevo mi, penso...

x es: el creazionismo dirà "dio ga fatto l'omo e la donna" non penso che dirà "la donna xe vegnuda fora dalla costola dell'omo"

:bye:

Edited by mula alabardata

Il creazionismo è un integralismo religioso che nega le prove scientifiche a favore di un interpretazione letterale della Bibbia.

sempre wikipedia disi che xe la posizion della Chiesa cattolica.. ciamilo integralismo religioso!

ok.. gavevo interpreta "questo" come el creazinismo.. visto che l'argomento iera quel..

Se non se se ferma alla prima riga se scopri altro :D

[...]

In un senso più ristretto il termine creazionismo viene oggi utilizzato soprattutto per indicare la posizione di quei gruppi cristiani, in massima parte protestanti americani, che affermano la verità letterale del racconto biblico della creazione (Genesi 1-2), secondo il quale Dio creò il mondo nell'arco di sei giorni; secondo il calcolo del vescovo James Ussher, ciò sarebbe avvenuto precisamente nel 4004 a.C.,

[...]

Il creazionismo non va confuso con le convinzioni di chi, pur accettando l'esistenza di un ente creatore, accetta il metodo scientifico per spiegare i fenomeni naturali. Secondo tali credenti, il racconto biblico della creazione non intende esporre la modalità precisa con la quale il mondo ebbe origine, ma soltanto esprimere con linguaggio figurato il fatto che l'universo è opera di Dio. Questa è ad esempio la posizione della Chiesa cattolica.

ma x darwin allora: chi ga fatto le scimmie? dio o le xe vegnude dal nulla?

ah no so, ma no xe questa la question :D

la question qua xe:

l'universo xe sta crea' cusi' come che xe e come che lo gavemo sempre visto e come disi la bibbia

o le robe se ga evoludo come che ga comincia' a dir darwin?

Apunto per questo ho detto che è "integralismo" la cheisa cattolica ha scelto la via di "interpretare" la bibbia.

Ma alcuni gruppi protestanti conservatori sopratutt americani sono convinti al 100% di quella storia dei 6 giorni e della donna nata da una costola.

:uhm: ok.. penso de aver capi la differenza...

ma x darwin allora: chi ga fatto le scimmie? dio o le xe vegnude dal nulla?

Darwin non fa ipotesi su chi abbia creato l'universo. La scienza rispetto alla fede da certezze provate... ma è molto più limitata e non può spiegare tutto.

Per quanto riguarda chi, cosa o perché abbia creato l'universo la fede è l'unica via, almeno per ora :).

e se mi digo: l'uomo xe sta crea così come che xe (non da scimmia) ma magari non con le modalità papali papali della Bibbia 8che se sa che non va presa alla lettera).. da che parte stago x sto sondaggio?

cmq la chiesa appoggia darwin? chi disi questo? wikipedia?

mi spero sinceramente che nisun pensi che Adamo, Eva, foie e serpenti sia come xe andade le robe.. :D

e, sopratuto, che nissun limiti le libertà individuali de TUTI secondo pe PROPRIE credenze. Roba che sta sucedendo e che, imho, el catolico con la testa podesi/dovesi evitar. Ma xe fantascienza, go paura.. :-S

No trovo una risposta che me vadi ben fra le proposte. e gnanca, al limite la domanda, Cossa xe vero?

perchè la domanda podessi esser Cossa spiega meo la realtà? almeno mi la fisica la vedo cussì, no una verità assoluta ma una spiegazion razional e adeguada al momento, de quel che percepimo.

Ghe xe po un darwinismo e un creazionismo entrambi integralisti, che me sta sui corni tuti do:

el darwinismo integralista approfitta per far dichiarazion de ateismo e de guerra ale religioni, e el creazionismo assoluto, che xe quel che ciol la Bibbia ala lettera, e che no xe dela Cesa cattolica ( legeve la rivista dei Gesuiti sul argomento!) xe tipico de certe sette protestanti americane, abituade a trovar nela lettura leteral della Bibbia la risposta a tutto, e me par un vision con tali paraoci che no xe gnanca de cior in considerazion.

Oviamente al epoca che la Bibbia xe stada scritta i scriveva cole conoscenze scientifiche de alora.

Come laureata in materie scientifiche e come credente, mi no meto in dubbio l'evoluzion dele specie ( e me domando con aprension a volte se noi omini no evolveremo in qualcossa de altro, che a loro volta dirà : Noi derivar de quei simioti de omini? per l'amordidio!!), che ghe sia molto in comun con le scimmie, ma che semo diferenti e meo evoludi. Però no vedo perchè no ghe sia una mente al de drio propio de sta evoluzion che fa migliorar ( no parlo in senso morale) le specie. Una specie de "disegno intelligente, ciamemolo divino, se volè. Anche perchè se pensassi che xe tuto puro caso, mi in questa ipotesi vedessi la tendenza a uniformità ( mai sentido parlar de entropia?) e no al contrario ala diferenziazion e ala sopravvivenza del più adatto.

No so se go arivado a spiegarme.

e se mi digo: l'uomo xe sta crea così come che xe (non da scimmia) ma magari non con le modalità papali papali della Bibbia 8che se sa che non va presa alla lettera).. da che parte stago x sto sondaggio?

Semplicemente detto: se te neghi l'evoluzionismo te sta dalla parte del creazionismo.

perchè la domanda podessi esser Cossa spiega meo la realtà? almeno mi la fisica la vedo cussì, no una verità

Infatti la domanda che go messo per sondaggio xe:

Quale xe la teoria che più se avvicina alla realtà? :D

Semplicemente detto: se te neghi l'evoluzionismo te sta dalla parte del creazionismo.

me par che non sia così semplicemente detto!

visto che se ga appena defini el crezionismo come integralismo, diverso alla religion Cristiana Cattolica, ecc.. ecc..

quindi liquidarla così me par mooolto facile! ;)

xe una roba che sta in mezzo..

e poi alla mia re (ignorante del vero significato) te me ga fatto notar che creazionismo non vol dir "creado da dio" ma "creado secondo le parole della bibbia"...

quindi x mi non se pol dir che son creazionista.. se x ti vol dir quel! ;)

cioè no xe un opposto all'altro.. me par che sia chiaro! ;)

Beh la domanda del sondaggio xe quale delle due par che sia meio.

Evoluzionismo vol dir che xe sta una evoluzion che dal big bang ga portà alla situazion attuale.

Creazionismo vol dir che el tutto xe sta crea' cusi' come che xe e no xe sta evoluzion.

La prima non escludi la presenza de un essere superiore, per la seconda xe la base de tutto.

El sondaggio chiedi qual secondo voi xe la teoria che piu' se avvicina alla realtà.

Basta capir cos che vol dir un e l'altro, sara' sempre sfumature e distinguo, figuremose, xe per ogni roba.

Dopodichè ognidun vota quel che vol :D