Starlite Inviato 22 Ottobre 2007 Segnala Inviato 22 Ottobre 2007 Proposta-rivelazione dell'asesor Bucci stasera in diretta alla trasmission de approfondimento de Tele4 "Stoà". Pedonalizzazion de via Imbriani, via Roma, via Cassa de Risparmio e via Mazzini. Resta verta via S. Spiridione. La proposta rivoluzionaria xe per Corso Italia. In superficie: - marciapiedi allargadi e alberatura, quindi ampia pedonalizzazion - carreggiata unica a due corsie (una per senso de marcia) per mezzi pubblici Sottoterra: -traffico privato in un tunnel a una corsia (+ emergenza) che va da p.za Borsa a p.za Goldoni Xe un'idea. No xe stadi dadi altri particolari, se non che in Francia par che sia za sta fatte robe del genere (secondo quanto dito dal mobility manager ing. Bernetti - se no ricordo mal el nome). La galleria consentiria lo scorrimento veloce de 1800 mezzi/ora contro i 1400-1600 de adesso. La riemersion una 50ina de metri prima dell'attuale semaforo all'incrocio con via Pellico/p.za Goldoni. L'immersion no xe sta dito dove saria. Ipotizzo mi p.za della Borsa all'incrocio con via Cassa de Risparmio. El vantaggio saria nella facilità de realizzazion dell'opera. Essendo una corsia sola (+emergenza) saria larga un 5 metri, ed essendo solo per automobili el ministero podessi dar una deroga per quanto riguarda l'altezza del tunnel, quindi saria de scavar poco, piu' o meno come un scavo Acegas secondo Bucci. Cita
dido76 Inviato 22 Ottobre 2007 Segnala Inviato 22 Ottobre 2007 parafrasando i mitici trètrè del drive in: sarà pure una bella idea...ma a me...me pare una strun...a Cita
arska Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 no me par una monada! Ma, visto che xe de scavar, almeno 2 corsie gavessi più senso. Però, una volta tanto, una idea furba. (A Düsseldorf tuto soto el centro xe un tunnel a scorrimento veloce che funzia sai, sai ben.) Cita
Kimy Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 I vol far come a Manathan che il sotteraneo xe tutto una galleria, non saria mal, ma lo vedo poco probabile a Trieste, dove i trova tutti sti bori... Cita
Nona Picia Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 L'idea no xe bruta, ma a mi sinceramente no me soridi de caminar soto tera. Xe ridicolo, lo so, passo pur per le altre galerie, ma soto el monte me fa meno efeto che soto el corso Italia. Cita
tuxav Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 l'idea pol eser anche bela ma no volesi trovarme nei panni de quei che abita nele case dove sotto i vol far pasar el tunnel... no me fido per niente de chi fa sti progetti, xe case vece, sotto se no sbaglio xe facile trovar cmq acqua ... za per far el postegio soteraneo in ponterosso/p.za unita i gaveva dito che no iera el max... auguri Cita
Starlite Inviato 23 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 no me par una monada! Ma, visto che xe de scavar, almeno 2 corsie gavessi più senso. Si però el diseva che faria solo 1 per limitar la larghezza del scavo in modo che resti bastanza lontan dai edifici per crear meno problemi. no me fido per niente de chi fa sti progetti, xe case vece, sotto se no sbaglio xe facile trovar cmq acqua Se pur i ga fato el postegio in p.za Vittorio Veneto che xe circondada de palazzi veci e importanti E po el mobility manager () ga dito che saria i limitasi l'alteza dela galeria (sempre de ottener la deroga dal Ministero) per dover scavar de meno. (Credo la venisi alta tipo un pian de parcheggio.) In pratica i scaveria una trincea e i la coverzesi con un lungo ponte. Ma a parte l'idea, el costo, i problemi de realizzazion che podessi esserghe... Pensavo ierai sera come te fa l'imbocco e come te fa lo sbocco? Cioè, sora sta galleria ga de passar la corsia per i mezzi pubblici nei due sensi de marcia. Lato p.za Goldoni spazio xe tuto sommato: fazendo lo sbocco all'altezza de via Imbriani le auto se attestasi al semaforo su 2 corsie. Saria el spazio per 1 corsia contro man per i bus che vien in zo. Ma i bus che vien in su se trovasi imbotigliadi nele 2 corsie ocupade dai mezzi privati che esci dalla galleria. L'imbocco della galleria inveze dove i lo faria? Far l'imbocco in p.za Tommaseo no me par praticabile perché voelsi dir far passar la galleria in via Canal Piccolo e la saria credo problemi de realizzazion visto che i dovesi praticamente farla in aderenza alle fondamenta della Borsa nova e della Borsa vecia. I piani de pedonalizzazion de p.za Borsa inoltre prevedi la chiusura totale de via Einaudi. Quindi se se trovasi a gaver solo la via Canal Piccolo praticabile per i mezzi pubblici ma no xe possibile far a doppio senso, no passa proprio i bus Se l'imbocco i lo metti in p.za Borsa davanti la farmacia alora i mezi privati devi continuar transitar per via Canal Piccolo, e i bus in discesa per el Corso dove va finir? In ogni caso saria de tignir verte sia via Einaudi che via Canal Piccolo... ma alora no se podesi far completamente pedonale la p.za Borsa e davanti la Borsa dovesi sempre eser una corsia de marcia che taia la piazza. Boh... sicuro no se farà Cita
giuli Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 Sul giornale si parla di trincea di 5 metri per 5 mi sembrano pochini Cita
Starlite Inviato 23 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 mi sembrano pochini Beh no xe pochi se te pensi. Xe come un sottopassaggio tipo quel de piazza Libertà. Se fossi rampe inveze che scalini i auti podessi passarghe dentro Cita
arska Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 5 metri de altezza basta e vanza. Ripeto, che la largheza no me convinzi sai.. (e piaza libertà no credo proprio che rivi a 5m de alteza) Cita
Starlite Inviato 23 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 5 metri de altezza basta e vanza. Ripeto, che la largheza no me convinzi sai.. (e piaza libertà no credo proprio che rivi a 5m de alteza) Se no riva 5 metri 4 circa sarà (dalla base soto le piastrele fino al manto stradale digo - no altezza del spazio utile per caminar). Con 5 metri de larghezza i riva star bastanza lontani dale case pareria per no gaver complicazioni. Tien presente che no saria incroci, ma tuto uno da p.za Borsa a via Imbriani. E se pol garantir el steso volume de mezzi de adesso, no me par mal. Pero' me par che stemo parlendo de fantascienza Cita
arska Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 E se pol garantir el steso volume de mezzi de adesso, no me par mal. Me chiedo secondo che logica, visto che saria 1 corsia inveze de.. 4? Pero' me par che stemo parlendo de fantascienza I lo fa in mezo mondo, no vedo perchè a TS gabi de eser fantascienza.. ovio, basta volerlo far inveze de ciacolar. Ma quel xe una altra storia de cui se se dovesi ricordar al momento de votar Cita
giuli Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 Staremo a vedere... cmq mi sembran pochi i 5m... di larghezza Cita
Starlite Inviato 23 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 Me chiedo secondo che logica, visto che saria 1 corsia inveze de.. 4? Aumento della velocità de percorrenza (niente incroci e semafori - ghe ne xe 4 al momento lungo el corso, se non quel de p.za Goldoni). Xe un poco come i tubi Se xe una riduzion de sezion la portata xe garantida dall'aumento de velocità Cita
Starlite Inviato 23 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 cmq mi sembran pochi i 5m... di larghezza Per una corsia de marcia e una de emergenza xe sufficienti. Dal sito de Ministero delle Infrastrutture e Trasporti se scopri che: 1. Il modulo di corsia, inteso come distanza tra gli assi delle strisce che delimitano la corsia, è funzione della sua destinazione, del tipo di strada, del tipo di veicoli in transito e della sua regolazione; il modulo va scelto tra i seguenti valori: 2,75 m - 3 m - 3,25 m - 3,5 m - 3,75 m; mentre per le corsie di emergenza il modulo va scelto nell'intervallo tra 2 e 3,5 m. Però se 5 metri xe la larghezza del scavo alora i dovessi andar in deroga Saria come la galleria de Muja Insomma... come idea xe interessante. Però go grandi dubbi sulla realizzazion e la praticità. Oggi el piccolo disi che el progetto preliminare va presentado entro el 15 novembre per concorrer al finanziamento del Ministero. Cita
arska Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 se i ga voia de far, i presenterà. Altrimenti, cicce. Cita
666 Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 per mi i serca solo de gaver contributi dallo stato per presentar progetti che non andera' mai in porto , ma ghe fa guadagnar ai soliti amici de amici (architeti geometri ecc. ecc.)vedi galleria che doveva passar sotto s.giacomo,el tubon sotto le rive,......e probabilmente la psedo metropolitana che se parlava pochi mesi fa e che ora tutto tace. intanto se presenta studi de fattibilita progetti costi . ecc.ecc. e tutto questo ga un costo............e qualchedun ghe guadagna sora... Cita
babatriestina Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 per mi i serca solo de gaver contributi dallo stato per presentar progetti che non andera' mai in porto , ma ghe fa guadagnar ai soliti amici de amici (architeti geometri ecc. ecc.)vedi galleria che doveva passar sotto s.giacomo,el tubon sotto le rive,......e probabilmente la psedo metropolitana che se parlava pochi mesi fa e che ora tutto tace. intanto se presenta studi de fattibilita progetti costi . ecc.ecc. e tutto questo ga un costo............e qualchedun ghe guadagna sora... sante parole! quoto in toto Cita
Nona Picia Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 Sarìa la solita storia che se ripeti..... Cita
Starlite Inviato 23 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 Go scorporado i ultimi post riguardandi el tunnel in corso Italia per verzer una discusion separada per i progeti de galerie e tunnel che iera stadi proposti e che sarà proposti per el futuro L'idea de spostar el traffico sototera nei centri urbani no xe nova. Anche a Milano pochi mesi fa se pensava de realizzar un paio de gallerie che attraversasi tuta la cità sototera con un per de uscite. Qualche anno fa qua a Trieste iera stada paventada l'idea della "Penetrazione Nord" che pareva i lavori saria stadi imminenti. Za nel Ventennio iera prevista la galleria tra l.go Mioni e via D'Alviano che però causa le proteste dei residenti della zona de l.go Mioni xe stada scartada, inoltre pareria dalle simulazioni de Camus che no gavesi alleggerido granchè el traffico (anche se, secondo mi, se podesi pensar de farla ad uso esclusivo dei mezzi pubblici, in modo da crear novi collegamenti piu' rapidi tra zone lontane). Dopo iera la galleria tra la Rotonda del Boschetto e via Revoltella che iera stada progettada e che l'amministrazion Illy voleva far e se fossi passà el progetto quela volta la saria za stada verta al pubblico (quela penso gavesi allegerido notevolemte la via Rossetti). E poi infine pensavo che l'idea de tunnel tipo corso Italia podesi eser utile anche in via Battisti, però più larga visto che dovesi eser a doppio senso, solo che la sotto scorri un torrente... E come dimenticar la galleria soto le Rive da piaza Libertà a c.po Marzio? Cita
arska Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 la galleria de via Revoltella saria stada una gran roba, finanziada dal progetto Prusst, del qual metà dele robe no xe stade fatte, altre sì (le Torri...). La galeria soto le Rive la faria, ma a sto punto per la metro El tubon come idea podeva gaver senso, ma efetivamente: - me pareva poco sicura in caso de emergenze - iera proposte dele megauscite faraoniche - costi de manutenzion folli. Cita
diego Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 Ma voi save cosa fuma Bucci .Diseghe de cambiar Pusher per favor . Fra Gallerie ,Posteggi sotteranei,Metrpolitane leggere ecc.ecc. Gaveremo più grotte noi che el Carso Cita
b-chris Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 Sarà che non percorro spesso città in macchina , ma corso italia no me sembra tanto trafficada de necessitar un opera simile e da un costo che no rivo gnanche immanginar. No vedo tanto guadagno in un percorso cusì corto sopratutto restringendo la careggiata. Per i bus ghe xe zà riservada via mazzini in tutti i due sensi, a cosa serviria spostarli? E per el traffico che vien da via roma e che và in via s.spiridione?I dovessi far un raccordo sotterraneo? O i pensava de chiuder la vie e farle pedonali anche quele? Secondo mi gaveva sai più senso la galleria mioni/alviano che iera oltretutto più corta de far. Cita
Starlite Inviato 23 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 E per el traffico che vien da via roma e che và in via s.spiridione?I dovessi far un raccordo sotterraneo? O i pensava de chiuder la vie e farle pedonali anche quele? Via S. Spiridione restasi verta per el trafico proveniente da via del Teatro Romano e per i bus tipo 30, 28 e 17 (dove i ga de verzer el parchegio soto S. Giusto). Tutte le altre traversali del corso saria chiuse al traffico. Cita
Ikeya Inviato 23 Ottobre 2007 Segnala Inviato 23 Ottobre 2007 mi per snellir el traffico comincieria piuttosto a costruir sottopassaggi pedonali con scale mobili... ghe xè certi punti dove ghe xè traffico perchè ghe xè TROPPI pedoni, soprattutto veci (vedi san giacomo) Cita
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