Jump to content

Casca el confin, femo likof

Recommended Posts

Se non erro, giovedì 20 dicembre prossimo, a Fernetti, verso le 21, inizia el feston organizà dela Provincia che culminerà con la rimozion simbolica delle sbarre de confine alla mezzanotte.

Mi pensavo che elsitodesandro no pol mancar a questo storico evento, se pol aprofitar anche per farse i auguri de Nadal za che semo :D

Chi vignisi?

• Replies 113
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

no go idea ancora...però mularia...vista la mata festaza ghe sarà un fracon de gente...e probabile che sarà cine moverse da quele parti coi mezzi...o se parti sai sai presto o penso che sarà ardua rivar là a quel'ora...cmq mi x el momento no poso dir niente...el 20 son reperibile :doh:

Seguendo quel che scrivi el Piccolo, pareria che no xe ancora pronto el programma definitivo della festa.

Sul sito dela Provincia tutto tace, su quel dela Comun idem.

Quel che par l'unica roba sicura xe che la festa comincia alle 21.00 in una tensostruttura (leggasi mega gazebo) da 500 posti in quel che per pochi giorni ancora sarà terra de nessuno tra Fernetti/Ferneti?i e Sezana.

Quindi sugeriso de acoglier el suggerimento de Giuli, ritrovo piazzal Europa e poi ridistribuirse in meno auti possibile.

Mi diria che se se pol trovar alle 20.00-20.15 cusi' de rivar su per tempo per no perderse l'esecuzion dei inni nazionali che apri la serata alle 21 :D

Speremo magari che sia anche de sbecolar a sta festa :D

Bel saria capuzi e cragno, per riunir le genti soto le vecie glorie, cantanto tuti serbidiola :D

Dal sito della Trieste Trasporti

Manifestazione del 20 dicembre 2007 - Valico di Fernetti

Si comunica che in occasione della manifestazione "Carso senza frontiere" che si terrà presso il valico di Fernetti nella giornata di giovedì 20 dicembre 2007, verra' istituito un servizio GRATUITO di autobus per il raggiungimento del valico stesso, con i seguenti orari:

Partenze da:

P.zza Oberdan direzione Opicina (Monte Re) - Fernetti: 20.15 - 20.25 - 21.05 - 21.40 - 22.20 - 23.00 - 23.40 - 00.20

Opicina (Monte Re) direzione Fernetti: 20.30 - 20.35 - 21.00 - 21.40 - 22.15 - 22.50 - 23.15 - 23.55 - 00.35

Prosecco direzione Opicina (Monte Re) - Fernetti: 20.15 - 20.45 - 21.15 - 21.25 - 22.00 - 22.40

Aurisina direzione Fernetti: 20.00

Muggia direzione Fernetti: 20.00

San Dorligo direzione Fernetti: 20.15

Fernetti direzione Opicina(Monte Re)-P.zza Oberdan: 20.45 - 21.45 - 22.20 - 23.00 - 23.40

Opicina (Monte Re) direzione P.zza Oberdan: 20.55 - 22.30 - 23.10 - 23.50

A fine manifestazione sarà a disposizione un servizio di "sfollamento" con orari di partenza da Fernetti a seconda delle esigenze del caso.

Sabato, 15 Dicembre 2007

A sto punto se podessi considerar seriamente l'ipotesi de uso del bus:

o se posteggia a Opcina e se ciapa la in p.za Monte Re el bus verso Fernetti,

o adirittura partir in bus da p.za Oberdan.

El servizio sfollamento a seconda delle esigenze contingenti a fine manifestazion saria fantastico :D

Servizio sfollamento mi ricorda sai la marea di bus in piazzale Axum fuori San Siro dopo le partite :D

In effetti ga usa un termine molto aggressivo, forsi in prevision de tanta gente...

Mi in ogni caso mettero la macchina a Opicina, che sicuramente xe più facile trovar parcheggio o almeno non lo pago... Ma in ogni caso se vedo che il servizio de sfollamento va a rilento da Fernetti a Opicina xe solo 4 Km a pie, che se li fa anche tranquilli... Fin paizza Oberdam la vedo un po troppo Lunghetta.... :aracheroba: