Vai al contenuto

Ezio Rossi....


Messaggi raccomandati

Alcuni amici ed alcune notizie me disi che a Torino se vocifera che Ezio Rossi xe prossimo a saltar dalla panca...Anche se i xe terzi, el pres. del Toro se ga stufà dei alti e bassi della squadra e sembra che el gabbi za contattà Camolese.

Ben, Ezio...se dovessi saltar Tesser, spero che ti e Berti ve ricorderè de cossa ga vè combinà.... Te se ricorderà la strada che porta al Rocco...

Voi cossa dise? El salterà? E se salterà sia lui che Tesser, el torneria? Mi sperassi,ma non credo el tornassi a trieste...

In ogni caso

CHI CHE NE VOL MAL :down: NE MAGNI LE CULATE :baston:

eJA

MAURICE

Ah,qualchedun sa qualcossa del vertice accaduto oggi in società????

Link al commento
Condividi su altri siti

Beh no credo proprio che Rossi tornerà a Trieste sai presto, anche perchè per el momento Tesser resta :D . E poi finchè xe Berti alla Triestina, el bon Ezio no vegnerà facilmente alla guida dell'Unione (ghe iera stade diatribe nell'anno de B tra i due, non so se i animi da quella volta se ga disteso).

Per la storia del vertice, controlla el post relativo che gavemo messo su oggi :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

sto discorso xe molto romantico....forse troppo però.

ormai non penso che a trieste sia ancora possibile un Rossi allenador de una squadra da sogno...e secondo mi xe giusto cussì.

Iera un sogno, e se stemo sveiando, ma come tutti i sogni, anche se te se indormenzi non ti li farà più....

Ma se pol sempre sperar de far un sogno più bel...magari un sogno da SERIE A

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×