molly Posted May 8, 2008 Report Posted May 8, 2008 chi vien doman alla Majenca ? qua trovè el programma per chi no ga idea de cosa sia http://www.majenca.com/sporpetit.htm Quote
basketteam Posted May 8, 2008 Report Posted May 8, 2008 che beeeeeel... e soprattutto che boooooon dopo basket se podesi far un salto no?? Quote
Kimy Posted May 8, 2008 Report Posted May 8, 2008 Mi anche vegnissi ma de venerdi sai poco xe3 de veder, l'ori tira su l'albero de sabato e quel xe la roba più bella de veder... Non volessi portar sfiga ma de solito il venerdi non xe neanche i chioschi verti... mi vegno volentieri se ande sabato, tanto stago a un tiro de sciopo... Quote
zalzi Posted May 8, 2008 Report Posted May 8, 2008 Mi anche vegnissi ma de venerdi sai poco xe3 de veder, l'ori tira su l'albero de sabato e quel xe la roba più bella de veder... Non volessi portar sfiga ma de solito il venerdi non xe neanche i chioschi verti... mi vegno volentieri se ande sabato, tanto stago a un tiro de sciopo... penso che i chioschi sia verti anche de venerdi'. eh, si, xe bel veder co i tira su l'albero, ma che ora te fa? Quote
Kimy Posted May 8, 2008 Report Posted May 8, 2008 Be se te vol veder tutto te devi metter in preventivo de far nottolada, prima delle 4 non va su de solito, poi dipendi da anno in anno e da quanto vin ga ingerido i muloni Quote
molly Posted May 8, 2008 Author Report Posted May 8, 2008 sabato gavemo un altro impegno :S per cui o doman o domenica.. per kimy: domenica xe qualcosa? Quote
zalzi Posted May 8, 2008 Report Posted May 8, 2008 Be se te vol veder tutto te devi metter in preventivo de far nottolada, prima delle 4 non va su de solito, poi dipendi da anno in anno e da quanto vin ga ingerido i muloni per quel disevo...me la go fatta la nottolada piu' de qualche volta. ormai non xe piu' el caso, nn go el fisico... Quote
molly Posted May 8, 2008 Author Report Posted May 8, 2008 in ogni caso sul sito i disi che xe tutto pronto per cui deduco che doman almeno i chioschi ghe sia.. pecca non veder l'albero però Quote
picia_tata Posted May 16, 2008 Report Posted May 16, 2008 se veniudi alla fine?? mi iero drio ai chioschi che davo fora carne.. sabato ge iera un casin de gente , anche domenica. domenica mattina alle 3 e mezza i ga tira su l'albero e martedì verso le 19 lo ga butà zo.. iera sai sai bel dal mio punto de vista ( che se de una che abita la e che comunque lavora anche la) ge se anche i video su you tube http://it.youtube.com/results?search_query...2008&page=1 Quote
Recommended Posts