Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Mi anche vegnissi ma de venerdi sai poco xe3 de veder, l'ori tira su l'albero de sabato e quel xe la roba più bella de veder... Non volessi portar sfiga ma de solito il venerdi non xe neanche i chioschi verti... mi vegno volentieri se ande sabato, tanto stago a un tiro de sciopo...

Inviato

Mi anche vegnissi ma de venerdi sai poco xe3 de veder, l'ori tira su l'albero de sabato e quel xe la roba più bella de veder... Non volessi portar sfiga ma de solito il venerdi non xe neanche i chioschi verti... mi vegno volentieri se ande sabato, tanto stago a un tiro de sciopo...

penso che i chioschi sia verti anche de venerdi'. eh, si, xe bel veder co i tira su l'albero, ma che ora te fa? :D

Inviato

Be se te vol veder tutto te devi metter in preventivo de far nottolada, prima delle 4 non va su de solito, poi dipendi da anno in anno e da quanto vin ga ingerido i muloni :D

Inviato

Be se te vol veder tutto te devi metter in preventivo de far nottolada, prima delle 4 non va su de solito, poi dipendi da anno in anno e da quanto vin ga ingerido i muloni :D

per quel disevo...me la go fatta la nottolada piu' de qualche volta. ormai non xe piu' el caso, nn go el fisico... :D

• 2 settimane dopo...
Inviato

se veniudi alla fine?? mi iero drio ai chioschi che davo fora carne.. :caregaintesta: sabato ge iera un casin de gente , anche domenica. domenica mattina alle 3 e mezza i ga tira su l'albero e martedì verso le 19 lo ga butà zo.. iera sai sai bel

dal mio punto de vista ( che se de una che abita la e che comunque lavora anche la)

ge se anche i video su you tube

http://it.youtube.com/results?search_query...2008&page=1

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro