molly Inviato 8 Maggio 2008 Segnala Inviato 8 Maggio 2008 chi vien doman alla Majenca ? qua trovè el programma per chi no ga idea de cosa sia http://www.majenca.com/sporpetit.htm Cita
basketteam Inviato 8 Maggio 2008 Segnala Inviato 8 Maggio 2008 che beeeeeel... e soprattutto che boooooon dopo basket se podesi far un salto no?? Cita
Kimy Inviato 8 Maggio 2008 Segnala Inviato 8 Maggio 2008 Mi anche vegnissi ma de venerdi sai poco xe3 de veder, l'ori tira su l'albero de sabato e quel xe la roba più bella de veder... Non volessi portar sfiga ma de solito il venerdi non xe neanche i chioschi verti... mi vegno volentieri se ande sabato, tanto stago a un tiro de sciopo... Cita
zalzi Inviato 8 Maggio 2008 Segnala Inviato 8 Maggio 2008 Mi anche vegnissi ma de venerdi sai poco xe3 de veder, l'ori tira su l'albero de sabato e quel xe la roba più bella de veder... Non volessi portar sfiga ma de solito il venerdi non xe neanche i chioschi verti... mi vegno volentieri se ande sabato, tanto stago a un tiro de sciopo... penso che i chioschi sia verti anche de venerdi'. eh, si, xe bel veder co i tira su l'albero, ma che ora te fa? Cita
Kimy Inviato 8 Maggio 2008 Segnala Inviato 8 Maggio 2008 Be se te vol veder tutto te devi metter in preventivo de far nottolada, prima delle 4 non va su de solito, poi dipendi da anno in anno e da quanto vin ga ingerido i muloni Cita
molly Inviato 8 Maggio 2008 Autore Segnala Inviato 8 Maggio 2008 sabato gavemo un altro impegno :S per cui o doman o domenica.. per kimy: domenica xe qualcosa? Cita
zalzi Inviato 8 Maggio 2008 Segnala Inviato 8 Maggio 2008 Be se te vol veder tutto te devi metter in preventivo de far nottolada, prima delle 4 non va su de solito, poi dipendi da anno in anno e da quanto vin ga ingerido i muloni per quel disevo...me la go fatta la nottolada piu' de qualche volta. ormai non xe piu' el caso, nn go el fisico... Cita
molly Inviato 8 Maggio 2008 Autore Segnala Inviato 8 Maggio 2008 in ogni caso sul sito i disi che xe tutto pronto per cui deduco che doman almeno i chioschi ghe sia.. pecca non veder l'albero però Cita
picia_tata Inviato 16 Maggio 2008 Segnala Inviato 16 Maggio 2008 se veniudi alla fine?? mi iero drio ai chioschi che davo fora carne.. sabato ge iera un casin de gente , anche domenica. domenica mattina alle 3 e mezza i ga tira su l'albero e martedì verso le 19 lo ga butà zo.. iera sai sai bel dal mio punto de vista ( che se de una che abita la e che comunque lavora anche la) ge se anche i video su you tube http://it.youtube.com/results?search_query...2008&page=1 Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.