babatriestina Posted May 24, 2008 Report Share Posted May 24, 2008 o quel che i varda in acqua xe altro ( i colibatteri, vulgo la m**** scarigada dele fogne) o quel che i ga trovado in discarica xe potenzialmente inquinante ma no ga ancora raggiunto l'acqua. Per i controlli no so, ma mi me ricordo che una bona ventina ( o trentina?) de anni fa, co 'rivava maggio, la stagion dei bagni i cominciava a far sti esami, e i proibiva i bagni che xe inquinado, po i fazeva de novo,arivava la vera estate e improvvisamente iera de novo bon. Una volta me par de ricordar no che iera bon, ma che i ga alzado i livelli accettabili de inquinamento.. po credo che i distingui l'acuqa de dove che se fa bagno e quela dele zone porto: credo che nissun fazzi bagno in zona portual.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b-chris Posted May 24, 2008 Author Report Share Posted May 24, 2008 (edited) Pol anche esser che l' inquinamento non sia dilagado per el fatto che xe una zona senza correnti , visto l'infossamento come linea de costa e la piccola diga di fronte che fà da frangiflutti. O che i gabbi solo fondoschiena e che le che i gà scarigà no gabbi molado acidi o porcherie varie ... Edited May 24, 2008 by Cris73 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted May 24, 2008 Report Share Posted May 24, 2008 po credo che i distingui l'acuqa de dove che se fa bagno e quela dele zone porto: credo che nissun fazzi bagno in zona portual.. Però xe gente che va pescar :S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kimy Posted May 24, 2008 Report Share Posted May 24, 2008 credo che nissun fazzi bagno in zona portual.. Non te li pol ciamar bagnanti ma xe gente che regolarmente va in acqua in quele zone e come za detto tanti i pesca, il pesce più bon e grande te lo trovi solo in porto. Passando con la barca la del molo VII te vedi più de qualche volta gente con le canne in acqua. Po calcolando che il mercato ittico se trova proprio allo scalo legnami, go paura de domandarghe con che acqua i lava le redi o i contenitori... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barcolana Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 :confused: Ma el Bruno dell'articolo xe el steso che xe diventado ultimamente vicepresidente dela Triestina Calcio??? Perchè dai articoli sportivi no go visto nominado gnanche lontanamente de questa "bela storia". http://ilpiccolo.gelocal.it/dettaglio/disc...e%C2%BB/1462946 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted July 29, 2009 Report Share Posted July 29, 2009 Ma infatti, me par mi po' che (no so se per colpa lori, eh) sto Bruno in cità lavori sai pian.. e bastanza mal. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifone Posted July 30, 2009 Report Share Posted July 30, 2009 :confused: Ma el Bruno dell'articolo xe el steso che xe diventado ultimamente vicepresidente dela Triestina Calcio??? Perchè dai articoli sportivi no go visto nominado gnanche lontanamente de questa "bela storia".http://ilpiccolo.gelocal.it/dettaglio/disc...e%C2%BB/1462946 Penso che sia lui si Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts