Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

o quel che i varda in acqua xe altro ( i colibatteri, vulgo la m**** scarigada dele fogne) o quel che i ga trovado in discarica xe potenzialmente inquinante ma no ga ancora raggiunto l'acqua.

Per i controlli no so, ma mi me ricordo che una bona ventina ( o trentina?) de anni fa, co 'rivava maggio, la stagion dei bagni i cominciava a far sti esami, e i proibiva i bagni che xe inquinado, po i fazeva de novo,arivava la vera estate e improvvisamente iera de novo bon. Una volta me par de ricordar no che iera bon, ma che i ga alzado i livelli accettabili de inquinamento..

po credo che i distingui l'acuqa de dove che se fa bagno e quela dele zone porto: credo che nissun fazzi bagno in zona portual..

Inviato (modificato)

Pol anche esser che l' inquinamento non sia dilagado per el fatto che xe una zona senza correnti , visto l'infossamento come linea de costa e la piccola diga di fronte che fà da frangiflutti.

O che i gabbi solo fondoschiena e che le :memele: che i gà scarigà no gabbi molado acidi o porcherie varie ...

Modificato da Cris73
Inviato

po credo che i distingui l'acuqa de dove che se fa bagno e quela dele zone porto: credo che nissun fazzi bagno in zona portual..

Però xe gente che va pescar :S

Inviato

credo che nissun fazzi bagno in zona portual..

Non te li pol ciamar bagnanti ma xe gente che regolarmente va in acqua in quele zone e come za detto tanti i pesca, il pesce più bon e grande te lo trovi solo in porto. Passando con la barca la del molo VII te vedi più de qualche volta gente con le canne in acqua. Po calcolando che il mercato ittico se trova proprio allo scalo legnami, go paura de domandarghe con che acqua i lava le redi o i contenitori... :aracheroba:

• 1 anno dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro