Vai al contenuto

Bar de Economia


Starlite

Messaggi raccomandati

Dal Focus n.150 - Aprile 2005 - Sezione "Le Opinioni dei Lettori" (pag. 5)

semo avanti co i tempi?

o te son abbonà. oppur te ga sbaia :haha:

ma almeno xe bon? me affido a voi, visto che come go za ditto, mi no frequento certi posti :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

No, no, xe giusto... el numero che esci un mese ga sempre el nome del mese dopo :p

Cmq... tra i bar de Giurisprudenza, Economia, Ingegneria e H3, quel de Economia

ga el cafè meio de tuti, e quel de Ingegneria secondo mi fa particolarmente schifo,

ga sempre de brusà. :ok: :punk:

(Senza contar che nei bar universitari el cafè costa 55 cent e le birete 1,30) :petesoni:

Link al commento
Condividi su altri siti

No, no, xe giusto... el numero che esci un mese ga sempre el nome del mese dopo

ah..capisso, quindi i ga una mente brusada e basta, perche una spiegazion logica dubito che esisti :ciapitestopese:

boni però i prezzi, mi co vado in baretto a ciorme el caffettin, ghe lasso 80 cent :pianto:

Link al commento
Condividi su altri siti

Cmq... tra i bar de Giurisprudenza, Economia, Ingegneria e H3

Scuseme un attimo... ma i ga verto finalmente el bar de H3, che da anni giaci con le macchine del caffè za pronte ma senza nessun gestor???? Se xe cusì... te pareva che i spetava che me laureassi mi per verzerlo :incazzado: Cmq el super capo in b col cacao del baretto de economia xe MITTTTTICO

Link al commento
Condividi su altri siti

Scuseme un attimo... ma i ga verto finalmente el bar de H3, che da anni giaci con le macchine del caffè za pronte ma senza nessun gestor???? Se xe cusì... te pareva che i spetava che me laureassi mi per verzerlo :incazzado:

Si...

ma xe un ambiente un poco come asettico... iero solo do' volte...

iera svodo (stranamente) e ga sta finta anda de cafeteria tipo american...

e el cafè no go provà perché i me ga sconsiliado :D

Go solo provado la bira (oferta da un che gaveva pena fato un esame :D)

[OT] Te se lamenti che i ga spetado che te vadi via per inaugurarlo...

pensa che mi go cominciado co iera anche el monte col prefabricado de medicina...

eh... tanti ani fa :D [/OT]

Link al commento
Condividi su altri siti

Ecco el mio argomento preferido.

Per quanto riguarda el bar dell'H3 el me sembra sai freddin come ambiente, birra e caffè sembra acqua.. però te ga tante possibilità de sentarte se te rivi all'ora giusta.

El bar de ingegneria no me piasi.. do tavolini fora sconti e caffè discreti.

El bar de giurisprudenza me ga visto una volta sola, l'anno scorso che iero in "gita", e penso che nol me vederà tanto presto.. xè troppo picio.

El bar de economia xè el massimo secondo mi.. personal super cocolo "tesoro,capo in B special?" (oramai le sa cosa ciogo! :D), el caffè xè sempre bon, a parte quando alla macchina xè una che lo fa bollente. Te pol pensar de pranzar dentro (e i fa robe bone de magnar! :D) e in più te ga abbastanza tavolini per sentarte. Col caldo poi xè el massimo.. perchè te ga abbastanza tavolini in giardineto.. dove te pol passar le ore :D

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi l'univ la frequento pochissimo ormai e credo che ghe andero' ancora solo una volta la prossima settimana per la proclamazion, ma devo dir che ieri mattina in attesa della pre-laurea son anda' a bever un "capo in B" normale in bar de economia e me xe sembrado 'sai bon ...

AloHa

Vico

Link al commento
Condividi su altri siti

:vino: Vedo che semo famosi in tuta Italia non solo per la Bora ma anche per el capo in b tanta special!

Dopo 5 anni de frequentazion, me lancio in una dissertazion sui caffè dell'università. :aracheroba:

Economia xè el top de estate che ga el giardineto, ma come "caffè" el più bon per mi xè là de ingegneria, ove però l'ambiente xè spartan :frusta: . Una menzion particolare la merita le bariste de Economia bele e simpatiche! :DDDD

Sul H3 distinguo tra el piano terra che xè carin e el primo pian che xè un squallor.

Stè attenti a quel che fa el cassier, che l'altro giorno ghe go ordinado un caffè e el me ga dado in man un bounty! :testadamuro:

Là de giurisprudenza me trovo anche sai ben, el paron e i baristi xè sai cocoli.

Insoma, non stè studiar tropo, andè in giro per bar e diventerè esperti come mi! :D

Link al commento
Condividi su altri siti

:vino: A proposito del bar de Economia, segnalo per i il cibo e soprattuto per i vini (in particolare il Passito calabrese) la trattoria gestida appunto dal gestore del bar de Economia. Sto posto xè in via Milano, ghe son sta' per una festa de laurea, xè veramente sai bela, anche come posto. :ok:
Link al commento
Condividi su altri siti

:vino: A proposito del bar de Economia, segnalo per i il cibo e soprattuto per i vini (in particolare il Passito calabrese) la trattoria gestida appunto dal gestore del bar de Economia. Sto posto xè in via Milano, ghe son sta' per una festa de laurea, xè veramente sai bela, anche come posto. :ok:

:paiazorendo: Podaremo sempre far un meeting là, ovviamente se i prezzi no xe folli

Link al commento
Condividi su altri siti

I prezzi non te li so dir perché iera tutto offerto :punk: (e logicamente go magnado e bevudo a iosa..).

In più chi dava la festa gaveva conoscenze col gestor, per cui facile che i ghe gabi fatto un prezzo de favor.

Comunque se podessi far un ritrovo là, magari informandose a priori. Noi gavemo fato una zena de pese, ma credo che i gabi anche carne.

Gavemo magnado come antipasto de pesce spada+rucola (carpaccio), ravioli con polpa de granzo, risotto ai fruti de mar. :ok:

Come dolce una roba bonissima denominada "Stracciatella", ma no gelato, una roba stile tiramisù. Alla fine ghe go chiesto la ricetta, ma el gestor me gà dito che, se me la diseva, dopo el doveva coparme.. per cui me son limitado a ingozzarme :grin: .

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 1 mese dopo...
Ehm.. oltre a mi e a The Rock, anche voi ve se accorti che i ga cambiado caffè.. e che nol xè per niente bon? :(

:bye:

Mi no go notado niente perchè quando ve compagno in baretto de economia no me ciogo mai niente :D Però vedo iaga che fuma (ciò basta fumar dai :F:caregaintesta: ) ma questo xe un altro discorso :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi me son acorto solo che iaga xe sempre la e no la fa mai altro :rotfl::rotfl:

si me son acorto che ga cambiado cafè perchè i ga tazzine, piatini e biceri novi,

marchiadi con la nova marca de cafè...

ma no me par che el sia mal, no go apprezzado diferenza rispeto a prima.

cmq sempre meio che quel de ingegneria dove el cafè sa de brusa' :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×