Jump to content

Recommended Posts

Posted

Quello che mi ero auspicato nel dopo-Ternana per fortuna è accaduto: ed è questo ciò che mi rende maggiormente felice. Un pareggio costruito a denti stretti, senza rischiare più di tanto (nei casi sparuti, Pinzan è stato fondamentale, grande Andrea) e costruendo anche buone palle-gol. Buoni anche i cambi di Tesser, segnale che la tranquillità della squadra porta anche a migliori scelte tecniche da parte del mister.

Aldilà della prestazione ottima di tutto l'organico, voglio spezzare una lancia a favore del nostro capitano, un giocatore determinante e generoso come se ne vedono pochi in giro: corre, tira, lotta su ogni pallone, viene maltrattato ma gioca sempre a testa alta. Grande Godeas, una volta più che mai :punk:

VERONA-TRIESTINA 0-0: la cronaca

:bye:

Posted

son contento della prestazione e del carattere della squadra questa xe la strada giusta per l salvezza. deso non i devi mollar fino alla fine forza ragazzi

SIAMO SEMPRE CON VOI...SIAMO SEMPRE CON VOI...NON VI LASCIEREMO MAI...

FORZA UNIONE...EEEEE FORZA UNIONE....OOOO FORZA UNIONE....ALE ALE

:paiazorendo::clap::clap::clap::bandieraalabarda::clap::paiazorendo:

Posted

Forsi xe OT ma go una curiosità...

Quali xe le altre tifoserie gemellade con Trieste oltre a Verona?

E quele nemiche?.. che me ricordo mi Livorno ... oviamente Udine. Padova?

Posted
Forsi xe OT ma go una curiosità...

Quali xe le altre tifoserie gemellade con Trieste oltre a Verona?

E quele nemiche?.. che me ricordo mi Livorno ... oviamente Udine. Padova?

Dunque...xe gemellaggio con quei della Pro Patria de Busto Arsizio, de Massa, della Lazio e dell'Ascoli. De amicizie ne xe tante, tipo Catania e Bari.

De nemiche xe tutte quelle de orientamento politico opposto (Ternana, ad esempio), poi anche con le altre venete no xe tanto amor, penso a quei de Vicenza che xe gemelladi coi furlani, penso anche ai trevigiani col casin che xe nato l'altro campionato in trasferta.

Coi padovani no xe amor ma no so se ghe sia anche tanto odio...

Per maggiori dettagli te convien chiederghe là del sito dei UTS :bye:

Posted

Disevo Padova perchè mio cugin me contava del'84 che xe 'ndà in trasfera i se ga bastonà de bruto (no lui, i ultras)... e no xe sta bel per nissun, tanto che dopo xe passadi anni prima che el torni a veder una partida fora casa.

Comunque grazie per le risposte... più che altro iera una curiosità.

Posted

Dunque...xe gemellaggio con quei della Pro Patria de Busto Arsizio, de Massa, della Lazio e dell'Ascoli. De amicizie ne xe tante, tipo Catania e Bari.

De nemiche xe tutte quelle de orientamento politico opposto (Ternana, ad esempio), poi anche con le altre venete no xe tanto amor, penso a quei de Vicenza che xe gemelladi coi furlani, penso anche ai trevigiani col casin che xe nato l'altro campionato in trasferta.

Coi padovani no xe amor ma no so se ghe sia anche tanto odio...

Mah, de amicizie mettessi anca el Monza, che se ga comportà sai ben con noi l'ultima volta a Trieste (2a 2 in C1).

Poi se i classici rivali della furlania e del Triveneto.

Comunque Sandro,permettime de contraddirte. Nonostante la rivalità, no xe MAI nati casini coi veneziani,ma con le forze dell'ordine. Xe sta clima teso,ma no xe mai stadi scontri con l'altra tifoseria...

Maurice :haha::haha::haha::clapclap::clapclap::clapclap::clapclap: