SandroWeb Posted March 23, 2005 Report Posted March 23, 2005 Dopo Saba e dopo Joyce, ecco la terza statua. Xe quella de Svevo, messa subito di fronte alla biblioteca civica Quote
SandroWeb Posted March 23, 2005 Author Report Posted March 23, 2005 E za che ghe son, metto anche la targa Quote
iaga Posted March 23, 2005 Report Posted March 23, 2005 Si..si..bella.. ma non la durerà tanto.. xè una brutta zona quella..spero de sbagliarme! Quote
SandroWeb Posted March 23, 2005 Author Report Posted March 23, 2005 Spero solo che no ghe freghi el capel, visto che a Saba i ghe ga fregado per 2 volte la pipa Quote
robyrad Posted March 24, 2005 Report Posted March 24, 2005 rispetto alla fontana del viale xe una figata! scherzi a parte, questa secondo me ha un suo perchè... Quote
polpetta Posted March 24, 2005 Report Posted March 24, 2005 concordo anche mi che la xe ssai bela.. come le altre del resto. ma me preoccupa la zona.. sperem ben! Quote
cenerentola82 Posted March 24, 2005 Report Posted March 24, 2005 Concordo. Le 3 statue hanno un senso. La fontana invece no. Quote
Starlite Posted March 24, 2005 Report Posted March 24, 2005 Ciò... disè quel che volesi dir mi... no so cossa scriver... Me piasi sta storia dele statue. Quote
yko Posted March 25, 2005 Report Posted March 25, 2005 El senso e l'idea va ben , ma co' le statue no' ghe semo propio. I lavori de Spagnoli no' me piasi. Quote
iaga Posted March 26, 2005 Report Posted March 26, 2005 Concordo anche mi sul fatto che sta storia delle statue xè sai bela.. co passo vicin a una de lore me fermo e la guardo ogni volta.. le xè bele.. (però la pipa manca).. savè se xè altre in programma e quai personaggi dovesi rapresentar? Quote
SandroWeb Posted March 26, 2005 Author Report Posted March 26, 2005 Concordo anche mi sul fatto che sta storia delle statue xè sai bela.. co passo vicin a una de lore me fermo e la guardo ogni volta.. le xè bele.. (però la pipa manca).. savè se xè altre in programma e quai personaggi dovesi rapresentar? Da quanto go sentido, el trittico de statue concludi quella specie de itinerario letterario...Per el momento quindi el discorso de novi bronzi de Riace in città sembra esser chiuso Quote
Recommended Posts