Jump to content

Recommended Posts

Posted

Egregi e gentilissime,

con la presente annuncio la mia assenza + quella de Starlite e de cucciolina per el periodo compreso da giovedì 13 agosto sino a giovedì 20 incluso.

La parte spicciola de moderazion vegnerà tenuda da Stefano79, in cooperazion con l'SDS Staff. Ve prego quindi de segnalar eventuali problemi direttamente a Stefano, savarà lui cossa far.

Xe evidente che anche in questo nostro periodo de ferie no sarà tolleradi messaggi che va a collider con el regolamento del forum (che spero tutti gavarà letto almeno una volta, altrimenti deghe un'ociada QUA se no lo gavè ancora fatto).

Presumo de rivarme a collegar almeno un paio de volte dal posto de villeggiatura dove sarò, ad ogni modo cerchè de no far troppo casin, visto che posso controllar la comunità anche dalla distanza in cui se troveremo. Xe chiaro che una clava per la testa vegnerà riservada a chi farà el mona, come sempre del resto :D

Grazie per l'attenzione

Posted (edited)

Waw...

che c..o... Sandro in villeggiatura, beato ti!

mi tra pagamenti (alias curto de finanze)

poco lavor,

suocera in ospedal e

allenamenti del picio (che ga inizia al 5 agosto)

Nisba!

:pianto: x mi e :up: x voi.

Edited by blede
Posted
Varda che sfiga, gavessi podudo far mi la cronaca de TS-CA, ma intanto che el Cagliari va TS mi vado in Sardegna.

:D

Eh questi xe i casi della vita :D

Son contento de andar in Sardegna, ma se i giogava a Cagliari veramente ve gavessi podu' far quasi una direta!

Per mia sf..a no vedo la partida, ma son piu' contento che la vedi tanti (spero)tifosi alabardai!!!!! :D

Posted

bone vacanze alla Lavandaia de Balasso al mio cavalier ma soprattutto alla mia veceta preferita :bacini: :bacini: :bacini:

fe i bravi là che noi faremo i bravi qua...

intanto mi scriverò sulla lavagna i boni e i cattivi :D

Posted

ormai se quasi al ritorno, go buttà l'ocio appena adesso su sto post :D , come sempre son un pocheto lenta, son sicura che ve la passè ben, qua xe allucinante el caldo, e per mi che son tornada or, ora dalla montagna xe sta un "siock", quindi buttè strambo ancora ste ore che ve manca al ritorno............ e dopo averve intristido per benin con sti discorsi ( tutta invidia :rolleyes: ) ve mando un basotto grosso, grosso, un speciale per la fatina bionda :lol::lol::lol: , spero che me la gavè trattada ben se no ve sculazo. Ola e zo con la sangria a fiumi :DDDD:bye:

Posted

Son tornado assieme ai miei compagni de avventura :) Ergo, da oggi riprendono tutti gli aggiornamenti consueti (come la rassegna stampa sportiva delle ore 7 del mattino :D)