Jump to content

Recommended Posts

Oddio,muloni..se vien un' era glaciale tipo 1700-1800, semo cagai, me par...

Xe stadi mesi marzolini neanche de paragonar come freddo a questo..neve, temperature anche sottozero..e non bisogna andar lontanissimo..2010,per esempio

...Inoltre da un per de anni go l'aggravante de un altro hobby che di per sé non xe in contrasto col ciclismo ma xe el tenirse sempre in aggiornamento che no iuta..

Ahah, questa me ga piasso..

si bon, l'altro ieri iera freschetto (anche mi gavevo le man congelade per portar fora el can) ma niente de intollerabile o de estremo

ieri in compenso go suda' come un panettier

Te capisso, Gimmi, te sono giustificado, vista la tua metamorfosi fisica importante..che dirte? spero de soffrir freddo anche mi, nei prossimi tempi, visto che gavessi molto bisogno della tua stessa trasformazion...

per l'8-9 aprile per i primi de aprile.te so dir qualcossa..dipendi anche da cossa se prevedi..appena vedo qualcossa de vagamente prevedibile te digo..

Ricordite de mi e Alvin, Grazie. Per ora con i miei limitatissimi mezzi e le mie scarsissime conoscenze, go visto solo che Meteo.it (digitando Malcesine sul lago de Garda, sede del motoraduno) da nuvoloso ma non pioggia venerdì 8 e sabato 9 e bel la domenica 10 aprile. Ma penso che l'affidabilità de sti dati sia prossima allo zero..

Certo Gimmi...la situazione che va delineandosi e la distanza temporale, fanno si' che questa sia una previsione molto sui generis..la tendenza e' per un tempo perturbato nell'area mediterranea..cosa fara' in una data zona e' difficile da dire ora.

ben ma i caschi e le tute impermeabili a cossa servi? :grin:

la strada xe bagnada? basta meter le gomme hard

no se vedi oltre la visiera? e le pellicole a strappo?

Edited by fp17

Problema xe visibilità, man e piedi. perchè le tute impermeabili se ben fatte te fa un po' sudar, ma sostanzialmente tien.

pel casco xe spray che te ghe da sulla visiera e l'acqua se polverizza. Una volta ogni ora, ora e mezza te se fermi e te applichi. Figo e sicuro, visibilità decente.

Per i piedi copristivai in nylon. Per le man guanti per lavar i piatti sora i guanti da moto. Xe l'unica roba che te garantissi una certa sensibilità e man davvero asciutte anche con pioggia continua de ore tipo quella che me sorbo domani. El resto xe tute monade.

Grazie comunque ad Alvin per le info. E a Fp17 per el prezioso sostegno morale in fase de avvicinamento alla missione. Tornerò vincitore..

Problema xe visibilità, man e piedi. perchè le tute impermeabili se ben fatte te fa un po' sudar, ma sostanzialmente tien.

pel casco xe spray che te ghe da sulla visiera e l'acqua se polverizza. Una volta ogni ora, ora e mezza te se fermi e te applichi. Figo e sicuro, visibilità decente.

Per i piedi copristivai in nylon. Per le man guanti per lavar i piatti sora i guanti da moto. Xe l'unica roba che te garantissi una certa sensibilità e man davvero asciutte anche con pioggia continua de ore tipo quella che me sorbo domani. El resto xe tute monade.

Grazie comunque ad Alvin per le info. E a Fp17 per el prezioso sostegno morale in fase de avvicinamento alla missione. Tornerò vincitore..

Te vedi? Con un T-Max bastava un remo e iera tutto più facile! :D

Mi sperasi de aver bel tempo nel weekend per la motina..... Ma me sa che rinviemo.

Te vedi? Con un T-Max bastava un remo e iera tutto più facile! :D

Mi sperasi de aver bel tempo nel weekend per la motina..... Ma me sa che rinviemo.

Non guido vasche de bagno se non costretto e solo in città