cucciolina Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Ecco un poche de foto de domenica scorsa che gavemo fatto una gita a Milan per veder Inter-Chievo Qua xe Sandroweb con Santo Marotonda davanti ad un baracchin Qua semo mi e Starlite che tenimo la sciarpa del mitico Wesley mentre Sandro disapprova alla grande No podeva mancar la foto col mitico Militello E qua xe dentro San Siro 1000 ore prima della partida Quote
cucciolina Posted May 12, 2010 Author Report Posted May 12, 2010 San Siro se riempi... Mi sempre con la sciarpetta de Wes Anche la curva nord se sta riempindo... ...mentre l'Inter se riscalda Quote
cucciolina Posted May 12, 2010 Author Report Posted May 12, 2010 Presentazioni delle squadre: col numero 25 Walteeeeeeeer "The waaaaaaall" Samueeeeeeeel Coreografia dei Boys San Mou ghe dà le ultime indicazioni a Maicon e Deki Super Mario spetta de rientrar dopo esser stado portado fora per esser medicado E dulcis in fundo de novo el megaschermo con alcune parole chiave Quote
SandroWeb Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Brava Cuccy Spettacolare quella con Militello El mato iera scazzado de paura :s'ciopado: I lo gavarà fermado ogni 2 metri Quote
SandroWeb Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Bravi ragazzi, cusì se fa!!! Soprattutto mi, come nemico in mezzo agli interisti :s'ciopado: Quote
arska Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 se no altro xe scampada una bela partida mi go ricordi bastanza "traumatici" in quel stadio.. Quote
Cazzaballe Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 se no altro xe scampada una bela partida mi go ricordi bastanza "traumatici" in quel stadio.. mi ghe son anda solo per veder Vasco :D Quote
dido76 Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 (edited) bravi muli...mi a san siro no ghe son mai stado (a dir el vero l'unico stadio in cui go visto un x de partide xè stado el grezar e el rocco ) san siro pien de tifosi devi eser impresionante ! la foto con militello xè una chicca in + bele foto ps: ma el ve ga chiesto de saludar Ficarra e Picone? xkè za me vedo Sandro in tv che el rispondi: 'derci Edited May 12, 2010 by dido76 Quote
SandroWeb Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 ps: ma el ve ga chiesto de saludar Ficarra e Picone? xkè za me vedo Sandro in tv che el rispondi: 'derci Ahahahhaha quel no, ma iero pronto a farlo all'occorrenza Quote
Stefano79 Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Ma ieri all'inizio della tribuna? Bene, decisamente un altro spettacolo Quote
Starlite Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Qua semo mi e Starlite che tenimo la sciarpa del mitico Wesley mentre Sandro disapprova alla grande Che vergogna No podeva mancar la foto col mitico Militello Che vergogna Meno mal che go i ociai de sol Cmq grazie ai compagni de viaggio per la bella gita Anche se i caffè iera sai sai cari Quote
giuli Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Grandi grandissimiiiiiii che sia per il calcio o per i concerti andare a San Siro è sempre una emozionante Quote
giuli61 Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 Grandi grandissimiiiiiii strano commento da parte di uno che e' uno dei primi su facebook ad iscriversi a gruppi anti-inter... Quote
arska Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 bravi muli...mi a san siro no ghe son mai stado (a dir el vero l'unico stadio in cui go visto un x de partide xè stado el grezar e el rocco )san siro pien de tifosi devi eser impresionante ! Sa che per el balon a mi me piasi ben de più el Rocco (o simile) pien, rispetto a un Meazza quasi pien? Sarà meno gente, ma te son più vizin al campo, xe più "intimo". San Siro xe veramente troppo grande.. però xe bel andarghe una volta, niente de dir. Quote
giuli Posted May 12, 2010 Report Posted May 12, 2010 ma infatti..grandi è riferito all'esperienza a San siro come detto sopra ..il vero "grande" era Sandro che tifava Chievo Quote
cucciolina Posted May 13, 2010 Author Report Posted May 13, 2010 ma infatti..grandi è riferito all'esperienza a San siro come detto sopra ..il vero "grande" era Sandro che tifava Chievo Il mezzo gufetto Sandro però se alzava in pie ad applaudir quando gavemo segnado Per quanto riguarda San Siro xe stada un'emozion incredibile! Iera 75.000 persone e soprattutto durante i gol, gavevo i brividi per tanto casin che iera Quote
SandroWeb Posted May 13, 2010 Report Posted May 13, 2010 Il mezzo gufetto Sandro però se alzava in pie ad applaudir quando gavemo segnado Anche perchè, da buon sportivo, apprezzo el gesto tecnico de pregevole fattura. El pallonetto de Milito iera una gioia per i oci, che sia gufetto o meno Cmq ghe go battudo le man anche per la zampata de Pablo Quote
cucciolina Posted August 23, 2011 Author Report Posted August 23, 2011 ero sotto i cartoncini verdi Grande Uomo! e ricordati "Hip hip..." :s'ciopado: Quote
Recommended Posts