cenerentola82 Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 Xe sta presentà ieri: E' LA PRIMA VOLTA IN ITALIA (ANSA) - TRIESTE, 10 MAG - Il prossimo 14 luglio Trieste accoglierà , in piazza Unità d' Italia, (ndr Piaza Grande) lo show televisivo "Isle of Mtv Festival". E' la prima volta che la manifestazione sbarca in Italia dopo le edizioni di Lisbona nel 2002, Ille du Gaou (Francia) nel 2003 e Tossa de Mar (Spagna) nel 2004. A caratterizzare lo spettacolo di quest' anno, del tutto gratuito - ha precisato il responsabile 'Operations' di Mtv Italia, Enrico Aprico - saranno la musica dal vivo, le esibizioni di performer internazionali, le interviste in diretta agli artisti ma anche le acrobatiche gare di giovanissimi skater e kite surfer. L' "Isle of Mtv Festival" di Trieste sarà trasmesso in diretta su tutto il network europeo il 14 luglio, a partire dalle ore 20:30 (lo show avrà luogo dal pomeriggio a sera tarda) Con Illy ha partecipato alla presentazione del Festival l' assessore regionale alle Attività Produttive, Enrico Bertossi, il quale ha confermato la sua soddisfazione per aver "battuto" Genova. Il sindaco di Trieste, Roberto Dipiazza, ha a sua volta ribadito l' impegno del Comune per la buona riuscita del Festival che, ha detto, "sarà l' evento clou di un' estate altrettanto straordinaria" per le manifestazioni in programma. Quote
SandroWeb Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 Tengo una copia qua e rindirizzo la discussione su "Trieste, i fatti odierni", visto che xe una roba molto interessante che riguarda la città Quote
SandroWeb Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 Aggiungo che i nomi degli ospiti presenti all'evento sarà annunciadi nelle prossime settimane. Quote
Matt Posted May 11, 2005 Report Posted May 11, 2005 Tengo una copia qua e rindirizzo la discussione su "Trieste, i fatti odierni", visto che xe una roba molto interessante che riguarda la città e mi dove rispondo? comunque, roba interessante...immagino già l'ambientin vederemo de esserghe, metà luglio, ghe sarà sto caldo...de morir...me raccomando porte iel iazzo...per tegnir le birette in fresco... Quote
trert Posted May 16, 2005 Report Posted May 16, 2005 uau.. visto che xe de estate se podessi metter su un due maiette de elsitodesandro.it e dopo farse veder in piazza.. sa che figada! Quote
Matt Posted May 16, 2005 Report Posted May 16, 2005 uau.. visto che xe de estate se podessi metter su un due maiette de elsitodesandro.it e dopo farse veder in piazza.. sa che figada! e magari scriver anca la provenienza...che so...el nick e altro (trert from Dobb... ) Quote
SandroWeb Posted May 16, 2005 Report Posted May 16, 2005 uau.. visto che xe de estate se podessi metter su un due maiette de elsitodesandro.it e dopo farse veder in piazza.. sa che figada! Fatta Quote
polpetta Posted May 16, 2005 Report Posted May 16, 2005 ....ma se provo farla in via sperimentale (me intriga sai anche perche go i foi per stampar su maietta) ?? hihihi mi ghe provo.. al massimo go una majeta personalizzada e te fazo anca pubblicità ciau bel Quote
trert Posted May 16, 2005 Report Posted May 16, 2005 no so se gavè presente.. ma a ts gira quei con i capoti personalizadi da altri siti (m2k e prt) i xe fighi.. e no i xe stampadi in casa.. xe un sito a cui i se appoggia e no credo che se paghi granché.. se ve interesa me informo che conosso ben quei muloni.. l'idea de matt xe bona anche se credo che personalizzar sia oneroso visto che te cambi la matrice de stampa ogni volta.. (dopo va a finir come le maiete dela matura che no le gavemo neanche fate) ELSITODESANDRO.IT Quote
Matt Posted May 16, 2005 Report Posted May 16, 2005 l'idea de matt xe bona qualcuno gaveva dei dubbi? B) comunque, credo che prima de far la maietta, sia opportuno organizzar el meeting, li dopo la quarta trappa (senza contar el petes prima...) te ga voia a buttar fora idee propongo de riverzer la discussion del meeting...desso che xe estade, xe ora de darse de far! w le idee de Matt! Quote
trert Posted May 16, 2005 Report Posted May 16, 2005 si dei.. che mi no ghe iero ancora.. cussi tiremo zo el local.. Quote
AquilaBiancoRossa Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 [OT] Credo che sta discussion saria de spostarla nella sezion Musica [/OT] Chemical Brothers, Garbage e Snoop Dogg saranno gli artisti che il 14 luglio si esibiranno a Trieste in occasione della tappa italiana di Isle Of MTV. Il 14 Luglio Piazza dell'Unità si trasformerà nel più grande palcoscenico europeo di musica live, dove DJ, star del panorama musicale italiano e internazionale si esibiranno sullo stesso palco per un’intera notte. Isle of MTV Festival è un vero e proprio show fatto principalmente di musica ma anche di spettacoli scenografici, come proiezioni sull'acqua e sui palazzi, performance di skaters e kite surfers, provenienti da tutta Europa. last muinute. Qua xè el sito della manifestazion www.mtv.it/isleofmtv Quote
trert Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 snoop doggy dog???? cio.. za con i derozer iera pienon che li conossi in pochi.. mio dio.. snoop aaaaaaaahhhh no vedo l'ora.. grazie ABR x l'info! anche i garbage e i chemical cio.. che figadaa Quote
saretta Posted June 13, 2005 Report Posted June 13, 2005 ma se paga? xè de cior i biglietti??? Quote
trert Posted June 13, 2005 Report Posted June 13, 2005 il concerto xe gratuito.. i pass x il dietro le quinte stago trattando x gaverne uno.. no xe facile.. Quote
cenerentola82 Posted July 13, 2005 Author Report Posted July 13, 2005 MUSICA: MTV FESTIVAL A TRIESTE, RIVE CHIUSE GIOVEDI' SLUGA: APPUNTAMENTO MUSICALE PIU' IMPORTANTE ULTIMI ANNI (ANSA) - TRIESTE, 12 LUG -Il traffico veicolare sulle Rive - da pazza Tommaseo a via Mercatovecchio, con deviazioni verso corso Italia e via del teatro Romano - sarà interrotto a partire dalle ore 16:00 di giovedì 14 luglio, giorno del festival, e si proseguirà fino alla fine del concerto. 'Trieste Trasporti' ha predisposto il regolare mantenimento delle corse dei bus fino alle 24:00. Il flusso del traffico veicolare in entrata seguirà per la percorrenza le indicazioni alle uscite dell' autostrada e Grande viabilità . Sluga ha invitato i giovani e quanti intendo assistere al concerto "di lasciare il mezzo veicolare a Monfalcone (Gorizia) e usufruire dei treni per Trieste". Al concerto è prevista la partecipazione di non meno di 50 mila persone. "Per Trieste - ha detto l' assessore - si tratterà dell' appuntamento musicale più importante degli ultimi anni". (ANSA). Quote
Eppy Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 muli.... sarà un casin. Mi pensavo de 'ndar per el giovedì pomeriggio presto a ciapar qualche postisin ma i me ga dito che xe za tutto pien. Quote
trert Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 tuto pien no credo proprio.. cmq anche andarò la x le 5.. e forsi dormo in piazza dopo.. vedemo dei Quote
Maurice Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Xe da molti anni che no iera tutto sto casin....xe un evento davvero importante!!!! Quote
Starlite Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Go sposta' la discusion qua in sez musicale che me par piu' adatto... senza gaver due discusioni che parla dela stesa roba, una de qua e una de la, come che se ga creado. E go serado quel'altra. Quote
Stefano79 Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Go sposta' la discusion qua in sez musicale che me par piu' adatto... senza gaver due discusioni che parla dela stesa roba, una de qua e una de la, come che se ga creado. E go serado quel'altra. Grazie, volevo avvertirte mi ma te me ga precedù :ok: Quote
cenerentola82 Posted July 13, 2005 Author Report Posted July 13, 2005 Per mi Ok no me cambia, anche se podeva esserghe una logica nel gaver 2 discussioni. Una legada ai aspetti più 'artistici' nela sezion musicale, l'altra a quei più organizativi e de impato sula cità in questo. Quote
trert Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Grazie, volevo avvertirte mi ma te me ga precedù cossa stefano.. te dubitavi del moderator?? cmq sarà feston! anche se ghe xe solo che palchi in tutta la piazza.. desso ghe ne xe tre.. no so dove starà tuta la gente!! Quote
Starlite Posted July 13, 2005 Report Posted July 13, 2005 Cio'... un trova 5 minuti tra una pagina e l'altra de un pacco de appunti de Macchine... amministra un poco... sposta... fa... e no ve va ben niente cio' fine OT Quote
Recommended Posts