Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato (modificato)

due aspetti positivi de una partida che non go visto ma me par de aver sentido che oltre ai due gol se ne semo magnadi parecchi altri... intanto se semo dimostradi più forti almeno del Porto e non semo ancora morti, ma soprattutto non gavemo mollado e non gavemo cominciado a vender partide come qualche vose sostien, giusto cussì per rallegrar l'ambiente... risultati altalenanti per i nostri interessi... l'albino che affossa cittadella ne va benissimo, meno crotone che vinzi a livorno anche se vedendo i risultati adesso tutti due podessi ancora giogarsela per i playoff (el crotone e el modena ciò...) ottima la vittoria impensabile de empoli a bergamo che li riporta in zona alta e quindi non poderà molar niente le ultime partide come gavessi fatto perdendo... peccà che el vicenza gabbi pareggiado restando in corsa...el frosinone non ga vinto e tutto somado se pol accettar,el grosseto ga perso e xe tranquillo ormai e infine peccà per l'autogol de varese con sassuolo al'ultimo ma tutto somado non podeva andar tutte dritte... adesso vedemo cossa rivemo a far con sto sassuolo che ga pareggià praticanmente senza far niente e con una abondante dose de cul...

Modificato da morodesede
Inviato

Contento per el risultato, anche se oramai saremo sempre costretti a vinzer e no volessi che la vittoria de oggi rappresenti il solito ritornello della speranza ancora accesa, destinada a spegnerse se no femo risultato pieno col Sassuolo e via via con tante altre avversarie.

Almeno i dimostra un poco de orgoglio, almeno quel!

Inviato

La salvezza xe veramente molto difficile. Se pol sperar che la vittoria de oggi servi a darne un po' de morale e de convinzion, perchè ne servi altri dieci-undici punti, cioè altre tre vittorie e sassuolo cittadella e vicenza al rocco serìa in teoria le più abbordabili.. visto el recente passato, però, xe veramente dificile pensar de poder farghela. Pewrò, sa, magari.. qualche puntisin de penalizzazion là, un colpo de cul là.. vaassaver.. intanto preparemo sta ennesima ultima spiaggia col sassuolo e venerdì prossimo vedemo, ah.

comunque oggi nettamente superiori al porto, questo va ditto.

Inviato (modificato)

Caro assetato, di buon vino penso, ti chiedo una cosa.

Come mai l'ambiente, dopo aver massacrato Cottafava, ora parla di partite vendute? A che pro questo gioco masochistico?

Chi ci guadagna? Non vogliamo tutti giocarci almeno la possibilità di andare ai playout?

Oggi ho visto un'ottima Triestina a cui il 2 a 1 sta molto stretto rispetto alla miriade di occasioni create.

Penso che la prestazione, assolutamente positiva, possa far sperare per il futuro, più della vittoria in se stessa.

Modificato da ciclitira
Inviato (modificato)

Giustamente per radio i sta rimarcando el fatto che, contro el Sassuolo, ne mancherà la coppia de difensori centrali entrambi squalificadi...

Questa è una nota negativa, mentre quella positiva è che nel caso di arrivo a pari punti con il Porto, siamo avvantaggiati.

Contro Sassuolo, Cittadella, Grosseto e Vicenza, fare 12 punti è difficile, ma non impossibile.

Penso la più semplice sia quella di Grosseto, dove i toscani hanno poco da chiedere al campionato, mentre quella con il Cittadella, vincendo contro il Sassuolo, sarebbe il vero spareggio.

Modificato da ciclitira
Inviato

Caro assetato, di buon vino penso, ti chiedo una cosa.

Come mai l'ambiente, dopo aver massacrato Cottafava, ora parla di partite vendute? A che pro questo gioco masochistico?

Chi ci guadagna? Non vogliamo tutti giocarci almeno la possibilità di andare ai playout?

Oggi ho visto un'ottima Triestina a cui il 2 a 1 sta molto stretto rispetto alla miriade di occasioni create.

Penso che la prestazione, assolutamente positiva, possa far sperare per il futuro, più della vittoria in se stessa.

mah... non xe certo a mi da chieder... me xe sembrado da tempo strano come certi ambienti trovi e cerchi ogni minima possibilità per esser negativi e questo aldilà de ogni obbiettiva negatività che gavemo tutti ben presenti... in questo ambito, nell'ipotesi che qualchedun, addirittura la Società, pensi, vista l'impossibilità de salvarse, de incassar almeno qualcossa vendendo partide, obbiettivamente le uniche da vender xe quele con squadre modeste non in grado de vinzerle de soli e però con degli obbiettivi... da qua alla fine dell'anno Porto e Citta... Ascoli non certo visto che no i ga nianche i soldi per pagar el conto della spesa... questo da un punto de vista strategico naturalmente ed al disopra delle parti, non certo perché dovessi esser cussì... sento però molto tifo a retroceder nela speranza che vadi Fantinel ma mio parer l'importante sarìa che vadi Ferari ma visto che i xe indivisibili, alora che vadi tutti e due... in tutta sincerità non vedo vantaggio a retroceder per liberarse, ma soprattutto non vedo alternative credibili... l'ultimo Presidente de qualità che qua gavemo fatto scampar tutti uniti, tifosi e stampa, ne ga consegnado ad un ladro, se questo ne molla a chi ne consegna? Certo se me riva le Generali o Gasnatural verzo la cantina e offro Barolo a tutti, ma dubito che sia cussì... in ogni caso certe ipotesi sulle intenzioni de Fantinel de scampar coi soldi xe ovunque diffuse, anche se poco credibili vista la diversa posizione sociale dei due, e non savessi cossa risponder, visto che al tempo non gavevo voludo creder che l'Infame fussi veramente un ladro fin che non gavemo tocado con man... el mondo xe pien de gente che satutto soprattutto sulla Triestina e quela volta i ga intivado... oggi me par de no, almeno quel...

Inviato

Ciclitira, far cinque vitorie adesso, dopo averne vinte cinque in tutto el campionato, serìa una cosa al limite della fantascienza.. disemo che quattro oggi compreso serìa za una grandissimo traguardo e probabilmente suficiente a giogarse i playout. Dovemo tifar contro el vicenza, in modo che 'l rivi quà senza grosse motivazioni, dovemo sperar che oltre all'ascoli (e là almeno quattro punti no serìa mal) rivi qualche penalizzazion anche per altre pericolanti (così se mormora in giro), ma sopratutto dovemo augurarse che la squadra rivi ad esprimerse come oggi anche al Rocco. Vinzer Venerdì prossimo podessi davvero riaccender qualche lumicino de speranza. Ricordandose sempre che l'ultimo che ga fato miracoli ga passà sai una bruta Pasqua..

Sulla tua domanda a Morodesede te rispondo mi: lo sport preferito dei tifosi da tastiera xe sputanar sempre e comunque tuto e tuti, butar memele a più non posso, e tale abitudine parti da lontano, da prima che i risultati sportivi fossi così deludenti. Non xe da meravigliarse, peraltro, a conosser un po' l'ambiente..

Inviato

Giustamente per radio i sta rimarcando el fatto che, contro el Sassuolo, ne mancherà la coppia de difensori centrali entrambi squalificadi...

Vorrà dire che Salvioni ci farà vedere anche Filkor centrale... che poi sembra la soluzione migliore disponibile pure a me.

Se da venerdì Lunardini e Taddei saranno finalmente pronti, almeno potremo contare su un po' di qualità in più per il finale di campionato.

Inviato

La prossima el Frosinone va a Pescara che lotta per i playoff. podessi anche perder, mi dirìa.

El Citta va a Piacenza, dove ultimamente xe piselli amatri per tutti.

El Porto va a siena e bon, no dovessi eser partida

L'Ascoli che domani guferemo intensamente e che dovessi eser penalizzado ancora de qualche punto, va a Varese...

Se per assurdo, no sucederà, eh, ma se sucedessi che vinzemo.. podessimo eser praticamente ai playout perchè in vantaggio negli scontri diretti sul porto e con l'ascoli davanti solo virtualmente.

Inviato (modificato)

La prossima el Frosinone va a Pescara che lotta per i playoff. podessi anche perder, mi dirìa.

El Porto va a siena e bon, no dovessi eser partida

L'Ascoli che domani guferemo intensamente e che dovessi eser penalizzado ancora de qualche punto, va a Varese...

Se per assurdo, no sucederà, eh, ma se sucedessi che vinzemo.. podessimo eser praticamente ai playout perchè in vantaggio negli scontri diretti sul porto e con l'ascoli davanti solo virtualmente.

E'la marca di piselli che ha preso quest'anno l'inter a Torino?

Comunque tornando ai pronostici, credo che da qui alla fine, sia alla nostra portata fare un punto più del Frosinone e tre più del Porto. Quindi da qui ai playout ci separano soprattutto i tre punti di svantaggio dall'Ascoli, che ha una partita e (forse) una penalizzazione in meno... CREDIAMOCI!

Modificato da Mex
Inviato

Ghe go za dito al mio amico Raffaele Baldini: se dovessimo salvarse, xe quasi certo che divento buddista!

Ahahaha.. ieri go visto un mio vecio amico che se ga convertì al buddismo.. lo ga fatto anche el divin codino.. sa cossa, vegno anca mi!

Comunque i punti de penalizazion per l'ascoli sarà uficializzadi a breve. No fossi mal, specie per i cardiologi, andar a giogarse tuto l'ultima giornata proprio là..

Inviato

E'la marca di piselli che ha preso quest'anno l'inter a Torino?

Questa me la son segnata :merodolodalrider: , e ti costerà tantissimo, adesso penso ala penitenza.. chessò, sorbirti bingo e bongo per un'intera serata, o a proposito di deficienti imparare a memoria un certo blog..insomma, abbiamo l'imbarazzo della scelta!

Inviato

Pensa che ho preceduto pure gli juventini...

Tornando all'Unione, no semo ancora morti e no semo sempre i più cisti. Ad esempio quest'anno nel campionato Primavera abbiamo il capocannoniere del girone. Ecco la classifica dopo i 4 gol nel recupero infrasettimanale:

19 LIONETTI Massimiliano (Triestina)

16 DE LUCA Giuseppe II (Varese)

15 DEFENDI Edoardo (Brescia)

13 DELL'AGNELLO Simone (Inter)

11 LAURITO Federico (Udinese)

10 MINOTTI Nadir (Atalanta)

Inviato

Tornando all'Unione, no semo ancora morti e no semo sempre i più cisti. Ad esempio quest'anno nel campionato Primavera abbiamo il capocannoniere del girone. Ecco la classifica dopo i 4 gol nel recupero infrasettimanale:

Chissà che el futuro bomber non ce l'abbiamo in casa..

Inviato

non solo capocannonier del giron ma vicecanonier de tutti i gironi dopo, go letto de qualche parte, el solo Carraro della Fiorentina... certo che in una squadra che se gavessi messo in salvo prima se podeva anche pensar de lanciarlo seriamente in prima squadra...

Inviato (modificato)

Ulo! Oggi no go vardado la partida per scelta. Xe la prima sto anno che no vedo per scelta...ara che forsi son mì...?!? :merodolodalrider:

A parte ste battutacce bene che ghe sia almeno dignità e che comunque i zerchi de dar quel che i pol, che xe quel che devi esser normale far, anche se savemo che la normalità sovente no xe de casa nel mondo del calcio.

Personalmente dopo el Frosinone in casa mì go perso definitivamente le speranze, non ritenendo possibile un nostro recupero in extremis, roba che continuo a ritener improponibile anche dopo la vittoria odierna. Mai de meio comunque che veder capovolta questa mia idea! :bandieraalabarda:

P.S. Ad ogni modo se ghe tegnì alla superstizion podè pur far delle offerte per tegnirme lontan dal video anche venerdì sera :grin:

Modificato da chompo
Inviato

Personalmente dopo el Frosinone in casa mì go perso definitivamente le speranze, non ritenendo possibile un nostro recupero in extremis, roba che continuo a ritener improponibile anche dopo la vittoria odierna. Mai de meio comunque che veder capovolta questa mia idea! :bandieraalabarda:

Questa xe una posizion che non capisso, nel senso che xe lontana ani luce dal mio pensiero. Me spiego: razionalmente uno pol dir benissimo che xe dell'opinion che la rimonta xe tropo dificile per le capacità de questa squadra e che xe convinto che alla fine sarà retrocession diretta. Lo va disendo peraltro la maggioranza della tifoseria da inizio campionato e quindi capisso che sia un opinion consolidada. Opinion che assolutamente non condivido, ma che rispetto, ghe mancassi altro.

Affermar invece che non gavemo speranze e che el campionato xe finido, xe andar oltre quell'opinion, per affermar un qualcosa che non esisti, la differenza non xe solo semantica. Se varca la sottile soglia tra critica e disfattismo, secondo mi.

Non la go assolutamente con ti, eh Chompo, sia ben chiaro, anzi, apprezzo molto i tuoi interventi e i tuoi modi. Solo che dir che non gavemo speranza quando vinzendo venerdì podessimo esser za in posizion playout non xe un'idea, e no pol neanche esserlo, xe semplicemente un assurdo.

La tua opinion pol eser legitimamente quella de dir che secondo ti non saremo comunque in grado de bissar questa vittoria e che quindi finiremo in Lega pro. Questo me sta ben, ma no stame tocar la speranza, che quella va oltre all'opinion personale e rimani viva fino alla fine per definizion.

Tornando nel campo delle opinioni, la mia xe che questa squadra non xe inferiore ad altre sei sette che lotta per salvarse. Me son za ciapà de mona per questa opinion senza peraltro cambiarla per questo; go affermado in settimana che secondo mi semo superiori al Porto e credo che ieri se lo gabi visto piuttosto chiaramente. La squadra xe viva e lotta, con Dettori ga trrovado un centrocampista de quantità ma anche de discreta qualità, lunardini se sta riprendendo speremo definitivamente, segni de risveglio se ga visto nel nostro super sterile attacco, che ieri ga creado cinque sei occasioni gol limpide. Non digo che se salvemo in carrozza, sarà difficile, molto difficile. Ma l'impossibile lasemoghelo alla matematica.

Inviato

Gavemo vinto con el Portogruaro, forse l'unica squadra alla nostra portata, cmunque finalmente un risultato limpido meritado! Come ga dito ieri Pedullà per sperar la salvezza dovemo vinzer, vinzer e vinzer, finora gavemo vinto solo 6 volte in tuto el campionato e me sembra improbabile che rivemo a vinzer altre 3 partide, ritengo Cittadella (che ieri se ga suicidado in casa contro l'Albino) e Sassuolo superiori qualitativamente al mediocrissimo Portogruaro de ieri che dopo el nostro 2 a 1 iera sparido dal campo. El nostro calendario xe un arma a doppio taglio, vinzer contro avversari che lotta per el tuo stesso obbiettivo vol dir guadagnar 6 punti e non 3, viceversa perder significa perder ogni residua speranza, secondo mi, come ga dito Ciclitira xe molto più semplice zogar contro aversari che no ga niente de chieder al campionato (tipo Grosseto o Modena), che i pol rivelarse dei veri Babbi Natale (ma credé veramente che non esisti partide concordade o vendude in B? Gavé visto ieri quanti pareggi in extremis? Non se cussì ingenui!). Dunque per scoprir el nostro destino dovemo spetar el risultato da Ascoli: se i piceni vinzi per noi xe quasi finida, viceversa se el Pescara, squadra che fora dall'Adriatico la xe abastanza vulnerabile, dovessi far el colpaccio allora per noi molte prospettive podessi cambiar in nostro favor, ma dovremo vincere, vincere e vincere!

P.S.: so che Lionetti xe capocannonier, prova del fatto che sta squadra e sta società qua risceria de brusar anche Messi...

Inviato

non xe solo disfattismo Gimmi, ghe devi esser del'altro, per tornar al discorso de Ciclitira, che non rivo a capir... che gli errori sia stadi tanti e macroscopici xe evidente e i commentatori obbiettivi li ga giustamente rilevadi, anche coi toni vetriolici ma inappuntabile nella sostanza come Pinot, ma l'odio verso Fantinel e tutto quel che gira in Società xe inspiegabile... se la Società fa una roba giusta, vien ammessa a denti stretti una volta, se fa una roba sbagliada vien ripetuda all'ossession centinaia de volte inframmezzada da insulti da Codice Penale... a volte certe scelte "sbagliade" xe inevitabili per l'equilibrio societario ma questo non xe minimamente considerado anche quando xe evidente e anzi vien svillaneggiadi chi lo fa notar... tutti a rider perché andemo in C ma "coi conti a posto"... Ancona senza conti a posto xe in Eccellenza, Mantova in CND... ogni anno salta due o tre ma par tutti ciechi e sordi... l'Eccellenza per noi volessi dir che la prima squadra della città xe el Kras... el tifoso volessi un che spendi tutto quel che ga per farlo divertir a lui e se non lo fa xe un st....o... certo che xe sempre speranze, adesso mettemose sula riva e spetemo se passa qualche cadavere... sarìa meio non dover spetar niente e andar a dormir lassando che i altri se scanni, ma se saveva che l'onda lunga del disastro de l'anno scorso gavessi generado le scorie de un anno de sofferenza... i motivi? non so se val la pena ripeterli in un mondo de ciechi e sordi che spetta Babbonadal ma ghe xe un tetto agli ingaggi che se non rispettado te fa perder i contributi della Lega, tetto ligado ai incassi dell'anno prima che non solo xe stadi un bagnetto, ma ga creado minori disponibilità per quest'anno, e i sponsor? chi sponsorizza una squadra presumibilmente de bassa classifica? e quanto se pol domandar? un gruppo perdente gia sotto contratto del quale xe difficile liberarse (chi se ciol un giogador perdente con un contratto alto? in B ga tutti el stesso problema dei tetti per la C xe troppo caro e per la A... ahahahah... nessun nianche per regalo) Oltre a ciò me par de gaver capido che Fantinel voleva anche soldi per sta gente... ghe xe poi stada la farsa dei forarosa che ga tolto ancora de più mercato ai suddetti se mai ghe ne fossi stado... questi motivi ga de fatto ingessado le possibilità de investimento in contratti, e la soluzione xe stada puntar su qualche acquisto in prospettiva de poco stipendio indifferente la spesa de acquisto, come Bariti e Longhi che non xe stadi investimenti sbagliadi... aggiungi la evidente non disponibilità delle grandi Società a mandar qua giovani de prestigio (se manda a maturar in Società che garantisci solidità, ambiente tranquillo,tecnici de garanzia e prevedibile discreta classifica che consenti un buon minutaggio) infatti noi gavemo avudo solo Filkor, panchina a Gallipoli, e Gerbo, panchina ad Ancona oltre al solito ciodo dall'Udinese che adesso fa panchina a Crotone... Babacar? Badu? Forestieri? i ne ga ridudo drio quando li gavemo chiesti...

Inviato (modificato)

Gavemo vinto con el Portogruaro, forse l'unica squadra alla nostra portata, cmunque finalmente un risultato limpido meritado! Come ga dito ieri Pedullà per sperar la salvezza dovemo vinzer, vinzer e vinzer, finora gavemo vinto solo 6 volte in tuto el campionato e me sembra improbabile che rivemo a vinzer altre 3 partide, ritengo Cittadella (che ieri se ga suicidado in casa contro l'Albino) e Sassuolo superiori qualitativamente al mediocrissimo Portogruaro de ieri che dopo el nostro 2 a 1 iera sparido dal campo. El nostro calendario xe un arma a doppio taglio, vinzer contro avversari che lotta per el tuo stesso obbiettivo vol dir guadagnar 6 punti e non 3, viceversa perder significa perder ogni residua speranza, secondo mi, come ga dito Ciclitira xe molto più semplice zogar contro aversari che no ga niente de chieder al campionato (tipo Grosseto o Modena), che i pol rivelarse dei veri Babbi Natale (ma credé veramente che non esisti partide concordade o vendude in B? Gavé visto ieri quanti pareggi in extremis? Non se cussì ingenui!). Dunque per scoprir el nostro destino dovemo spetar el risultato da Ascoli: se i piceni vinzi per noi xe quasi finida, viceversa se el Pescara, squadra che fora dall'Adriatico la xe abastanza vulnerabile, dovessi far el colpaccio allora per noi molte prospettive podessi cambiar in nostro favor, ma dovremo vincere, vincere e vincere!

P.S.: so che Lionetti xe capocannonier, prova del fatto che sta squadra e sta società qua risceria de brusar anche Messi...

L'Atalanta non è alla nostra portata, le altre lo sono. Ti faccio alcuni esempi di gare in cui non si è notata tutta questa differenza che tu stai esprimendo.

Con il Varese stavamo vincendo fino a pochi minuti dalla fine ad esempio.

A Pescara, abbiamo meritatamente pareggiato.

A Crotone ce la siamo più che giocata.

A Reggio meritavamo di vincere e con il Livorno non abbiamo perso.

Etc etc

Ha ragione da vendere l'assetato che abbiamo una negatività in noi infausta.

Modificato da ciclitira
Inviato

secondo mi, come ga dito Ciclitira xe molto più semplice zogar contro aversari che no ga niente de chieder al campionato (tipo Grosseto o Modena), che i pol rivelarse dei veri Babbi Natale (ma credé veramente che non esisti partide concordade o vendude in B? Gavé visto ieri quanti pareggi in extremis? Non se cussì ingenui!).

penso che nessun ghe passi nianche pe la testa che le partide sia tutte regolari, infatti i calcoli che ormai tutti fa non xe solo "con chi gioghemo?" ma anche "chi gioga con squadre che non ga interessi?" Da questo punto de vista pel momento non vedo pareggi "concordadi", xe ancora troppo presto... el Frosinone gaveva bisogno come l'aria de vinzer per sperar e dubito che gabbi regalado el pareggio al Padova, el Varese vinzendo passava terzo e dubito che ghe andasssi ben de regalar due punti fazendo pareggiar el Sassuolo... l'unico pareggio dubbio iera a Vicenza ma guardando la classifica el Modena vinzendo finiva in pieni playoff e anche cussì el xe a un passo, non credo proprio che i xe stai contenti... e no semo contenti nianche noi perché ogni passo falso del Vicenza lo porta ad esser senza stimoli la penultima contro de noi... abbi fiducia, i regali sta per arrivar, per fortuna non ghe xe sto anno salernitane e galipoli che ga cominciado el mercato za a quindici giornade dalla fine o albinoleffi che lo ga cominciado poco dopo...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro