Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

xe uscido venerdi scorso me par...

qualchedun lo ga visto?

mi volessi andar a vederlo sto week-end, finora go sentido un solo commento, e iera postivo...qualchedun se associa?

o el se dissocia?

:bye:

Inviato

Mi lo go visto.

te digo ... no iera mal, anche se go visto film più bei.

All'inizio non capivo ben la storia, i templari, i saraceni, ecc... xkè non me ricordavo niente delle crociate ("studiate" l'anno scorso) ma dopo pian pian gò capì de +.

  • 2 settimane dopo...
Inviato

per eser un film american pensavo sai pezo, storicamente perfetto, non troppo esaltà e stranamente veritiero su come andava le robe a quei tempi e su chi iera i "talebani" de allora. sicuramente da veder, basta o conoser la storia o esser pronti a conoser i lati marci dela Chiesa de allora.

Inviato
per eser un film american pensavo sai pezo, storicamente perfetto, non troppo esaltà e stranamente veritiero su come andava le robe a quei tempi e su chi iera i "talebani" de allora. sicuramente da veder, basta o conoser la storia o esser pronti a conoser i lati marci dela Chiesa de allora.

Orca se xè cusì devo andar vederlo anche mi.....me piasi sto genere de argomenti

:bye:

  • 1 anno dopo...
Inviato

Finalmente lo go visto in DVD e in complesso el me ga piasso.

Oviamente ghe xe un per de forzadure a scopo dela storia, ma che em par poco storiche, per esempio me lassa perplessa in principio la moglie che se copa per gaver perso un fio: nel medioevo e fin al Otocento la mortalità infantile - e dele donne per parto- iera altissima, per cui imagino che una dona che perdeva un fio .. ghe ne fazeva subito un altro, altro che coparse! ma servi per giustificar el resto.

Anche qualche personaggio xe un poco forzado, tuti i preti ( cristiani e imam) sempre e solo che suffia sotto per la guerra- oddio, quela volta la maggioranza iera cussì, ma no faria una diferenza cussì netta fra laici e religiosi, e inveze el re lebbroso pacifista... però el resto xe bastanza vero, go controllado sui mii libri sule Crociate ( ghe en go a casa 3-4) e veramente anche Baliano de Ibelin xe veramente esistido, el ga tegnudo Gerusalemme contro l'assedio de Saladino per 2 setimane e ga fatto cavalieri tuti quei che iera. Solo c he el gaveva per moglie una Maria Comnena, parente del imperator de Oriente, q uindi iera più nobile de quel che apari nel film, e sicuramente nol se ga sposado ala fin con Sibilla de Gerusalemme.

Però el insieme xe credibile, certe scene xe spettacolari, mi me ga piasso ssai el incontro soto el Krak dele due armate, el Saladino de uan parte e le Re lebbroso ( Baldovino IV) de l'altra, cola Crose ( la famosa Vera Crose, appunto persa nela battaglia dei Corni de Hattin) portada in mezzo, e anche le scene del assedio xe molto bele.

El messaggio del film volessi esser attuale, e dir che in Palestina, se se vol, se pol andar dacordo far cristiani e arabi ( nel film manca i ebrei) pur de esser toleranti. Anche el Saladino xe efetivamente simile a come che el xe descritto nei libri de storia.

E Baliano de Ibelin volessi esser l'incarnazion reale de l'ideale del cavalier, come che in teoria i prometteva e po no sempre i se comportava cussì.

Orlando Bloom xe espressivo, oltre che bel mulo! scene e costumi molto bei.

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×