iguanadan Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 MIIIIIILAN, MIIIIIILAN, SEEEEMPREEEEE CON TEEEEEE:...... si vince, gente! d. Quote
Giots Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 W MILAN SEMPRE E CMQ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!OGGI BISOGNA LOTTARE!!!!!1 Quote
SandroWeb Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 Spero che vinzi el Milan anche se non son filo-rossonero...cmq i la ga dura, el Liverpool arriva a sta final con tanto entusiasmo... Quote
Guest Andrea Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 no son milanista ma xe pur sempre una squadra italiana ! Quote
Matt Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 Oggi son per el Milan...partida de veder assolutamente! Quote
AquilaBiancoRossa Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 Tiferò per el milan, solo xkè la xè italiana Quote
assist Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 ROSSONERI ALEEEEEE ROSSONERI ALEEEEEE.....FORZA MILAN!!!!!! Quote
ELVIS Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 Dura la xè...speremo ben! FORZA MILAN!!!!!!!!!!! Quote
iaga Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 Milan ah.. ma come ga dito za in due.. solo perchè la xè italiana.. Quote
Number3 Posted May 25, 2005 Author Report Posted May 25, 2005 non ci posso credere 3-0 2000 tiri in porta e si perde...... Quote
Beck's Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 Una roba del genere non xè mai successa prima, e non credo succederà mai più.. Xè modi e modi de perder, questo xè allucinante, neanche nei cartoni animati de Oliver Hatton no esisti certe robe. Quote
tuxav Posted May 25, 2005 Report Posted May 25, 2005 no go visto la partida, solo i rigori, son 'nda via sul 3-0 del milan e son riva a casa sul 3-3, go visto i visi felici e impegnai dei reds e go visto i visi da fighettoni incazai dei milanisti .. penso che no xe scuse se una squadra dal 3-0 perdi in sto modo... x mi grande liverpool xche ga savu rimontar.... e son contento che i ga vinto, che el milan ga perso me fa piazer ma questo xe un mio parere personale che qualchidun non condividera' Yoooou'll neveeeeeeeeeeer waaaaaaaaalk alooooooooooneeeee :D Quote
SandroWeb Posted May 26, 2005 Report Posted May 26, 2005 Più che delle parade de Dudek, el Milan devi recitar el mea culpa per esser avanti de 3 gol el primo tempo e far riaprir la partida in quel modo. Dopo iera ovvio che el Liverpool gavessi avudo l'inerzia (e anche el cul) per rivar sino ai rigori. Cmq no go mai visto una roba del genere a livello de final de una competizion de sto genere Dispiasi per el Milan come squadra italiana, però i se la ga complicada da soli sta finale... Quote
Stefano79 Posted May 26, 2005 Report Posted May 26, 2005 Veramente incredibile...i gaveva la partida in pugno! Quote
puromalto Posted May 26, 2005 Report Posted May 26, 2005 Roba de no creder....me dispiasi, son milanista ma la gavemo proprio buttada nel sta coppa... Pazienza... Quote
ELVIS Posted May 26, 2005 Report Posted May 26, 2005 Scandalosi!! Neanche sulla playstation no se riva a far una roba del genere... da milanista questo xè un giorno veramente triste! no resterà altro che !!!! Quote
iguanadan Posted May 26, 2005 Report Posted May 26, 2005 Ricordiamoci solo, per dovere di terminologia, che non ha 'vinto il Liverpool', ha PERSO IL MILAN! è ben diverso! d. comunque l'ho presa bene. Purtroppo la corda per impiccarmi in bagno era troppo lunga, ma per il resto ci sono cose peggiori nella vita Quote
Number3 Posted May 26, 2005 Author Report Posted May 26, 2005 xè vero Beck's Una roba del genere non xè mai successa prima, e non credo succederà mai più.. Xè modi e modi de perder, questo xè allucinante, neanche nei cartoni animati de Oliver Hatton no esisti certe robe. cosi non se pol perder (io non ci posso credere, ripenso al 3-0(4-0) e poi 3-3 in 7 minuti). Il milan ha perso ma meritava di vincere. Il Liverpool ha fatto 4 tiri in porta con 3 gol, il milan almeno 10 e ..... Be almeno noi c'eravamo.... Quote
iguanadan Posted May 26, 2005 Report Posted May 26, 2005 Be almeno noi c'eravamo.... Grande Number3: c'è chi le finali le perde e chi non le gioca neanche... e sempre FORZA MAGAT! d. Quote
Maurizio72Ts Posted May 26, 2005 Report Posted May 26, 2005 onore al Liverpool che ga vinto, ma el Milan no doveva butar la partida zo per el , bastava amministrar meio el risultato . Fazendo le debite proporzioni, se gaveva za avudo avisaglie contro el Palermo (che no sarà sto gran squadron, ma el ga rivado ben che recuperar ) ps: da notar che son tifoso juventin, ma i inglesi (specie el liverpool) me sta altamente su le (chissà xchè poi ) Quote
Guest Andrea Posted May 26, 2005 Report Posted May 26, 2005 ghe sta ben ... dopo eel 3 a zero i fazeva accademia ... Quote
Recommended Posts