Jump to content

Recommended Posts

Posted

Una roba del genere non xè mai successa prima, e non credo succederà mai più.. :incazzado:

Xè modi e modi de perder, questo xè allucinante, neanche nei cartoni animati de Oliver Hatton no esisti certe robe. :pianto:

Posted

no go visto la partida, solo i rigori, son 'nda via sul 3-0 del milan e son riva a casa sul 3-3, go visto i visi felici e impegnai dei reds e go visto i visi da fighettoni incazai dei milanisti ..

penso che no xe scuse se una squadra dal 3-0 perdi in sto modo... x mi grande liverpool xche ga savu rimontar.... e son contento che i ga vinto, che el milan ga perso me fa piazer ma questo xe un mio parere personale che qualchidun non condividera' :p

Yoooou'll neveeeeeeeeeeer waaaaaaaaalk alooooooooooneeeee :D :D :D

Posted

Più che delle parade de Dudek, el Milan devi recitar el mea culpa per esser avanti de 3 gol el primo tempo e far riaprir la partida in quel modo. Dopo iera ovvio che el Liverpool gavessi avudo l'inerzia (e anche el cul) per rivar sino ai rigori.

Cmq no go mai visto una roba del genere a livello de final de una competizion de sto genere :unsure:O|

Dispiasi per el Milan come squadra italiana, però i se la ga complicada da soli sta finale...

Posted

Scandalosi!! Neanche sulla playstation no se riva a far una roba del genere... :testadamuro: da milanista questo xè un giorno veramente triste! no resterà altro che :petesoni: !!!!

Posted

Ricordiamoci solo, per dovere di terminologia, che non ha 'vinto il Liverpool', ha PERSO IL MILAN!

è ben diverso! :disgust::caregaintesta::ciapitestopese:

d.

comunque l'ho presa bene. Purtroppo la corda per impiccarmi in bagno era troppo lunga, ma per il resto ci sono cose peggiori nella vita :testadamuro::ehno:

Posted

xè vero Beck's

Una roba del genere non xè mai successa prima, e non credo succederà mai più.. 

Xè modi e modi de perder, questo xè allucinante, neanche nei cartoni animati de Oliver Hatton no esisti certe robe. 

cosi non se pol perder (io non ci posso credere, ripenso al 3-0(4-0) e poi 3-3 in 7 minuti).

Il milan ha perso ma meritava di vincere. Il Liverpool ha fatto 4 tiri in porta con 3 gol, il milan almeno 10 e .....

Be almeno noi c'eravamo....

Posted

onore al Liverpool che ga vinto, ma el Milan no doveva butar la partida zo per el :cesso: , bastava amministrar meio el risultato .

Fazendo le debite proporzioni, se gaveva za avudo avisaglie contro el Palermo (che no sarà sto gran squadron, ma el ga rivado ben che recuperar :incazzado: )

:testadamuro:

ps: da notar che son tifoso juventin, ma i inglesi (specie el liverpool) me sta altamente su le :censura: (chissà xchè poi :linguaccia: )