Jump to content

Pizzata SDS - venerdì 13 O_o :D

Recommended Posts

Mi e el mio cugin milanista Atleticoiero :D gavemo pensado de organizzar una pizzata SDS per venerdì 13 :pauraaaa:

Chi ga voia de venir, se segni pur qua sotto :ehsi:

PARTECIPANTI

- Alvin

- Atleticoiero

- Cazzaballe

- Cucc

- Gimmi

- Mex

- Renzo

- SandroWeb

- Tifosa

- Titti

Edited by cucciolina

Milanista xe una parola grossa... disemo che l'avvento de Berlusca e Galliani (2 personaggi veramente odiosi!) ga minado fortemente la fede rossonera della mia famiglia! Anche se l'ultima squadra che me ga fatto veramente goder xe sta el Grande Milan de Carletto Ancelotti... Quel 3 a 0 al Manchester me metti ancora i brividi! Rocco e Liedholm uber alles!

Edited by atleticoiero

presente anche mi:)

proposte per la pizzeria: la torre o bandiera gialla.. entrambe in zona san giovanni... se magna ben da quel che ricordo.. penserò ad altre :)

vegnerò anche mi, se me lassè.. per la pizza, secondo mi:

mare chiaro n.1 per la pizza in se

bandiera gialla per la location se xe caldo

rosso pomodoro per la location se xe freddo

Marechiaro anche mi concordo che merita sai, se femo dar la saletta de sora in caso e via :)

Bandiera gialla anche xe sai bona, me ga piasso quela volta che son andado!

Eventualmente anche quela dei fratelli la Bufala xe bona go sentido e no go mai provado :p

Rosso pomodoro iero l'altro mese, pizza bona, ma prezzi assurdi (30 euro in 2 per una pizza e una bireta a testa..) e per una qualità comunque nella media.

La torre invece mai provada :)

Scuseme, ma in sti giorni son super incasinada... tra concerti e trovar i biglietti per l'Inter... :paiazorendo:

Alur alur, go prenotado per stasera al Bandiera Gialla ore 20.30.

Qua xe el link al sito della pizzeria se no savè dove che xe o volè guardarve in anteprima el menù :Dhttp://www.bandieragiallatrieste.it/

A più tardi, fioi! :bacini:

Scuseme, ma in sti giorni son super incasinada... tra concerti e trovar i biglietti per l'Inter... :paiazorendo:

Alur alur, go prenotado per stasera al Bandiera Gialla ore 20.30.

Qua xe el link al sito della pizzeria se no savè dove che xe o volè guardarve in anteprima el menù :Dhttp://www.bandieragiallatrieste.it/

A più tardi, fioi! :bacini:

eeeeeh! La xe dura ah per i interisti sto fine settimana :amicici::vabenon:

praticamente quela del campo del San Giovanni... ma mi de venerdì LAVORO DE SERAAAAAAA!!!!!!! de via Diaz tra le 21.35 e le 22.20 che go un buso me sa che no rivo a vignir magnar e filar.... comunque rossopomodoro ve la podè tignir, cussì come consiglio... e anche la bufala... la torre xe bona... anche el barattolo la de santantonio... e Dino in salita promontorio? non xe pizzeria ma chissenefrega... giusto per butar nomi a tutti....