cucciolina Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 (edited) Mi e el mio cugin milanista Atleticoiero gavemo pensado de organizzar una pizzata SDS per venerdì 13 Chi ga voia de venir, se segni pur qua sotto PARTECIPANTI - Alvin - Atleticoiero - Cazzaballe - Cucc - Gimmi - Mex - Renzo - SandroWeb - Tifosa - Titti Edited April 8, 2012 by cucciolina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Presente! con monosopracciglio al seguito Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atleticoiero Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 (edited) Milanista xe una parola grossa... disemo che l'avvento de Berlusca e Galliani (2 personaggi veramente odiosi!) ga minado fortemente la fede rossonera della mia famiglia! Anche se l'ultima squadra che me ga fatto veramente goder xe sta el Grande Milan de Carletto Ancelotti... Quel 3 a 0 al Manchester me metti ancora i brividi! Rocco e Liedholm uber alles! Edited April 4, 2012 by atleticoiero Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mex Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Per me ok. Verrò ad infoltire il gruppo milanista antiberlusconiano... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Me sempre de venerdì?!? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Presente a meno che no se vadi la de Casa Rosandra o a meno de eventi spettrali improvvisi.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 6, 2012 Author Report Share Posted April 6, 2012 Ben fatta! Go messa i utenti in lista nel primo post. Se gavè pizzerie dove se mangia ben da suggerir saria oro, altrimenti scelgo mi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 presente anche mi:) proposte per la pizzeria: la torre o bandiera gialla.. entrambe in zona san giovanni... se magna ben da quel che ricordo.. penserò ad altre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimmi Posted April 6, 2012 Report Share Posted April 6, 2012 vegnerò anche mi, se me lassè.. per la pizza, secondo mi: mare chiaro n.1 per la pizza in se bandiera gialla per la location se xe caldo rosso pomodoro per la location se xe freddo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 presente anche mi:) proposte per la pizzeria: la torre o bandiera gialla.. entrambe in zona san giovanni... se magna ben da quel che ricordo.. penserò ad altre vegnerò anche mi, se me lassè.. per la pizza, secondo mi: mare chiaro n.1 per la pizza in se bandiera gialla per la location se xe caldo rosso pomodoro per la location se xe freddo Marechiaro anche mi concordo che merita sai, se femo dar la saletta de sora in caso e via Bandiera gialla anche xe sai bona, me ga piasso quela volta che son andado! Eventualmente anche quela dei fratelli la Bufala xe bona go sentido e no go mai provado Rosso pomodoro iero l'altro mese, pizza bona, ma prezzi assurdi (30 euro in 2 per una pizza e una bireta a testa..) e per una qualità comunque nella media. La torre invece mai provada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifosa Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 (edited) vegno anche mi ad infoltir la schiera nerazzurra, e a parlar non solo de calcio, per Renzo ve so dir(un posto se aggiungi facile anche all'ultimo no?) Edited April 7, 2012 by tifosa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alvin66 Posted April 7, 2012 Report Share Posted April 7, 2012 ad una pizza in bona compagnia..xe difficil dir de no.. presente,,, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 8, 2012 Author Report Share Posted April 8, 2012 Aggiornada la lista (che bel ciò...ara quanti interisti ) Allora, go ricevudo la richiesta de andar in un posto dove xe anche de magnar qualcos'altro oltre la pizza. Tra le pizzerie da voi nominade, ghe ne xe qualcheduna che fa anche cucina? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimmi Posted April 8, 2012 Report Share Posted April 8, 2012 bandiera gialla te magni anche altro.. dai filetti al pepe ai calamari fritti, per intenderse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_titti_ Posted April 8, 2012 Report Share Posted April 8, 2012 (edited) bandiera gialla te magni anche altro.. dai filetti al pepe ai calamari fritti, per intenderse Sì, vero.. alla torre non me ricordo, me par de sì ma podemo sempre informarse per sicurezza... Edited April 8, 2012 by _titti_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifosa Posted April 10, 2012 Report Share Posted April 10, 2012 tranquilla cucc qualsiasi pizzeria ti butta giù anche una pasta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted April 11, 2012 Report Share Posted April 11, 2012 Quindi qual è la location prescelta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 12, 2012 Author Report Share Posted April 12, 2012 Dopo prenoto el Bandiera Gialla allora Ve dago i dettagli appena possibile Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gimmi Posted April 12, 2012 Report Share Posted April 12, 2012 Ah bon, za credevo che fazessimo una roba alternativa tipo ognidun in una pizzeria diversa per dopo contarsela come che iera sul forum.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifosa Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 tutto confermato? Ma dove e a che ora? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 13, 2012 Author Report Share Posted April 13, 2012 Scuseme, ma in sti giorni son super incasinada... tra concerti e trovar i biglietti per l'Inter... Alur alur, go prenotado per stasera al Bandiera Gialla ore 20.30. Qua xe el link al sito della pizzeria se no savè dove che xe o volè guardarve in anteprima el menù http://www.bandieragiallatrieste.it/ A più tardi, fioi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifosa Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 a staseraaaaaaaaaaaa grazie Cucc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tifosa Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 Scuseme, ma in sti giorni son super incasinada... tra concerti e trovar i biglietti per l'Inter... Alur alur, go prenotado per stasera al Bandiera Gialla ore 20.30. Qua xe el link al sito della pizzeria se no savè dove che xe o volè guardarve in anteprima el menù http://www.bandieragiallatrieste.it/ A più tardi, fioi! eeeeeh! La xe dura ah per i interisti sto fine settimana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
morodesede Posted April 13, 2012 Report Share Posted April 13, 2012 praticamente quela del campo del San Giovanni... ma mi de venerdì LAVORO DE SERAAAAAAA!!!!!!! de via Diaz tra le 21.35 e le 22.20 che go un buso me sa che no rivo a vignir magnar e filar.... comunque rossopomodoro ve la podè tignir, cussì come consiglio... e anche la bufala... la torre xe bona... anche el barattolo la de santantonio... e Dino in salita promontorio? non xe pizzeria ma chissenefrega... giusto per butar nomi a tutti.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted April 14, 2012 Author Report Share Posted April 14, 2012 Grazie a tutti per l'ottima compagnia che ga fatto sì che la serata sia piacevolissima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts