Vai al contenuto

El meno meio (Pezo no se disi)



Messaggi raccomandati

Prego al voto.... disendo che nonostante gavemo gioido per lo spareggio, se gavemo dovudo giogarse la salvezza fin dopo el campionato qualcossa che non funzionava iera...

Sta qua xe una lista de giogadori che me sta TUTTI cocoli, no xe un che no me piasi come persona....come giogador le quote per vinzer el sondaggio da

ve dago la mia classifica

Soligo

Mosca (e me dispiasi)

Macellari (e me dispiasi)

bRUNI (e me dispiasi)

Tarantino ( e me dispiasi)

Pinzan (e me dispiasi)

Princivalli (e me dispiasi)

Minieri (e me dispiasi)

Pianu (e me dispiasi)

altro, chiunque sia (e me dispiasi)

Maurice Elpiceto del forum :paiazorendo::paiazorendo::paiazorendo:

Link al commento
Condividi su altri siti

Difficile trovar el meno meio de quest'anno...quando gavemo fatto schifo, a parte el nostro capitan e qualchedun altro, gavemo fatto schifo a livello de squadra. E ciò xe stà dovudo a scelte molto discutibili, già a livello societario.

Diria piuttosto chi cavassi dalla tua lista: Minieri no ga fatto mal, Pinzan ga avudo più cuor de qualunque altro (e dispiasi che molto probabilmente laserà la Triestina). Tarantino se ga refado nel final, quel che no me ga dito niente xe stado Macellari, sai sbarufante in campo e poco altro.

Su Mosca gavemo speso pagine bibliche quindi non torno in merito :D

Ripeto, non savessi francamente dir chi ga fatto più :cesso: Se semo rivadi allo spareggio per non andar zo, xe un discorso collettivo e non individuale.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Difficile trovar el meno meio de quest'anno...quando gavemo fatto schifo, a parte el nostro capitan e qualchedun altro, gavemo fatto schifo a livello de squadra. E ciò xe stà dovudo a scelte molto discutibili, già a livello societario.

Diria piuttosto chi cavassi dalla tua lista: Minieri no ga fatto mal, Pinzan ga avudo più cuor de qualunque altro (e dispiasi che molto probabilmente laserà la Triestina). Tarantino se ga refado nel final...

Te ga razon sandro,ma mi go messo Minieri dentro non perchè nol me xe piasudo ,ma perchè qualche volta ga sofferto un po' troppo...

Per Tarantino te ga ragionissima ma a volte faseva dele monade.....

Va ben,poi Pinzan.

Xe in assoluto con Princi el giogador che me xe più cocolo nel' Unione. Lo go inserido,perchè in una dele poche (purtroppo) partide che ga fatto...el se ga fatto notar per un PAPERON contro el Cesena alla 1a giornata.... Se ga riscattà,ma quel error pesa sulla sua stagione

Link al commento
Condividi su altri siti

...el se ga fatto notar per un PAPERON contro el Cesena alla 1a giornata.... Se ga riscattà,ma quel error pesa sulla sua stagione

Azz come te la ciapi da lontan :D Mi diria che xe stado un delitto che el Cesena vinzessi anche qua al "Rocco", più che quella papera de Pinzan nella gara d'apertura. Poi purtroppo xe logico che se te zoghi poco e te fa quei errori no xe 'ssai bel...

Link al commento
Condividi su altri siti

Dalla mia ignoranza digo Mosca perchè el ga sbaia tanto e spreca tanto.

In seconda posizion metto Princi... che povero me dispiasi per lui ma non me par che gabbi tante qualità...

Dei altri non posso dir niente, solo Soligo...ehm... ga mai gioga? Non me ricordo de averlo mai senti in campo...

Su Pinzan (so che son de parte) non posso dir altro che me dispiasi sai che vadi via, non ga avu molto spazio quest'anno anche se per mi lo podeva aver, cmq quelle volte che iera, ga fatto el suo e ghe ga messo l'anima e cuor per noi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mosca, me par una risposta "ovvia", mi continuo sempre a domandarme perche' no lo gavemo vendu' a meta' dell'altro campionato quando podevimo ciapar un fracco de pila e con quella sistemar attacco e centrocampo e forsi andar veramente in A ... cmq ... speremo ben el prossimo anno ah ...

AloHa

Vico

P.s.: per la cronaca anche a mi Princivalli me sta simpatico no so perche' tutti la ga con lui ... misteri ...

Link al commento
Condividi su altri siti

Moscardelli senza ombra de dubbio.. e me son fatta l'idea che l'altro anno nel giron de andata el ga avù solo cul.. visto che dopo nol rivava a ciapar un balon!

(Andata dei play-out però el ga rivà a becar el balon in rovesciata.. che el gabi centrà la porta.. beh.. quela iera una difficoltà in più! :( )

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

Moscardelli senza ombra de dubbio.. e me son fatta l'idea che l'altro anno nel giron de andata el ga avù solo cul.. visto che dopo nol rivava a ciapar un balon!

(Andata dei play-out però el ga rivà a becar el balon in rovesciata.. che el gabi centrà la porta.. beh.. quela iera una difficoltà in più! :( )

:bye:

El ga segnado le prima partide quando nisun lo cagava, poi quandoi ga iniziado a marcarlo el ga finido de segnar praticamente ...

AloHa

Vico

Link al commento
Condividi su altri siti

Aggiungo poi che el secondo in lista xè Princivalli e nol me sta per niente cocolo per come el se ga comportado una sera davanti ai miei oci.. El se credi de eser chissà chi e invece nol xè neanche bon de corer drio a un balon per più del 50% delle partide che el ga giogado.

:bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

VOLEVO SOLO DIR UNA ROBA MOSCARDELLI NON XE UN FENOMENO SAVEMO CHE VOL SCARTAR 5 DE LORI E CHE SE MAGNIA GOL DAVANTI ALLA PORTA E NON PASSA LA BALA, MA ALMENO FA CASIN IN ARIA E SE VEDI CHE ZERCA DE METTER TUTTA LA BONA VOLONTA ,L'ANNO SCORSO NON POL ESSER SOLO CHE c**o I GOL CHE GA SEGNIADO IL MULO XE GIOVANE E POL MATURAR E FAR BEN TUTTI I POL INCAPPAR IN UN ANNO CHE VA TUTTO STORTO MI GE DASSI ANCORA UNA POSSIBILITA,INVEZE CHI XE NULLO E IN QUEL REPARTO DOVE NON SE POL SBAGLIAR XE BRUNI UN ZOGADOR DE SERIE C2 LIMITADO IN TUTTO UNA BUFALA! MEIO SE ZOGAVA IL SINDACO BIRTIG :ok:

GA VE VISTO IERI NELLA FINALE DE RITORNO IL TERZIN DEL TORO? UN CERTO CARBONE CHE 2 ANNI FA A TRIESTE GA FATTO PIù PANCA CHE CAMPO :ehno:

Link al commento
Condividi su altri siti

VOLEVO SOLO DIR UNA ROBA MOSCARDELLI NON XE UN FENOMENO SAVEMO CHE VOL SCARTAR 5 DE LORI E CHE SE MAGNIA GOL DAVANTI ALLA PORTA E NON PASSA LA BALA, MA ALMENO FA CASIN IN ARIA E SE VEDI CHE ZERCA DE METTER TUTTA LA BONA VOLONTA ,L'ANNO SCORSO NON POL ESSER SOLO CHE c**o I GOL CHE GA SEGNIADO IL MULO XE GIOVANE E POL MATURAR E FAR BEN TUTTI I POL INCAPPAR IN UN ANNO CHE VA TUTTO STORTO MI GE DASSI ANCORA UNA POSSIBILITA,INVEZE CHI XE NULLO E IN QUEL REPARTO DOVE NON SE POL SBAGLIAR XE BRUNI UN ZOGADOR DE SERIE C2 LIMITADO IN TUTTO UNA BUFALA! MEIO SE ZOGAVA IL SINDACO BIRTIG :ok:

GA VE VISTO IERI NELLA FINALE DE RITORNO IL TERZIN DEL TORO? UN CERTO CARBONE CHE 2 ANNI FA A TRIESTE GA FATTO PIù PANCA CHE CAMPO :ehno:

parole sante

Link al commento
Condividi su altri siti

VOLEVO SOLO DIR UNA ROBA MOSCARDELLI NON XE UN FENOMENO SAVEMO CHE VOL SCARTAR 5 DE LORI E CHE  SE MAGNIA GOL DAVANTI ALLA PORTA E NON PASSA LA BALA, MA ALMENO FA CASIN IN ARIA E SE VEDI CHE ZERCA DE METTER TUTTA LA BONA VOLONTA ,L'ANNO SCORSO NON POL ESSER SOLO CHE c**o I GOL CHE GA SEGNIADO IL MULO XE GIOVANE E POL MATURAR E FAR BEN TUTTI I POL INCAPPAR IN UN ANNO CHE VA TUTTO STORTO MI GE DASSI ANCORA UNA POSSIBILITA,INVEZE CHI XE NULLO E IN QUEL REPARTO DOVE NON SE POL SBAGLIAR XE BRUNI UN ZOGADOR DE SERIE C2 LIMITADO IN TUTTO UNA BUFALA! MEIO SE ZOGAVA IL SINDACO BIRTIG  :ok:

GA VE VISTO IERI NELLA FINALE DE RITORNO IL TERZIN DEL TORO? UN CERTO CARBONE CHE 2 ANNI FA A TRIESTE GA FATTO PIù PANCA CHE CAMPO  :ehno:

parole sante

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×