Matt Posted July 14, 2005 Report Posted July 14, 2005 Visto l'Argomento vegnudo fora in sti giorni, me rimetto a voi, o membri del forum, per saver la vostra! Sta discussion xe fatta per saver cossa ne pensè! Le scelte, le xe ovviamente solo due, forsi podevo metter la terza, ovvero NO SO , ma me sembrava troppo facile cussi Me interessa, sopratutto le motivazioni :ok: Quote
Maurizio72Ts Posted July 14, 2005 Report Posted July 14, 2005 LA mia risposta xe SI! anche se sarò l'unico a risponder cussi ( ), ma mi penso che no semo soli nell'universo e xe probabile che ghe sia altre civiltà disperse nello spazio. Quote
Matt Posted July 14, 2005 Author Report Posted July 14, 2005 digo anca mi de SI, ma gavessi preferido metter NO SO mi go una teoria tutta mia, ovvero che podessi sia esister che meno, ma dubito che se i esisti i sia più "evoludi" de noi. come spesso i ne fa veder nei film, i riva sti cosi verdi, otto zatte venti oci e sedici cavei in testa...co super astronavi...no xe giusto!!! insomma...penso che quando riveremo a rivar noi fin la de lori, probabilmente lori i riverà de noi e poi, me ga sempre incuriosido sta famosa AREA 51 ( o 61, 69, 79 no ricordo ) voio dir, se tutti ne parla, magari qualcossa de vero ghe xe (o forsi son mi che vardo tropi film?) Quote
Juliet Posted July 14, 2005 Report Posted July 14, 2005 go messo sì...l'universo xe talmente vasto (almeno cussì i disi) ke q.cossa de altro gaverà prodoto Quote
cenerentola82 Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Qualcossa sarà ... ma no so quanto inteligenti le possi esser. Magari xe vegetali... no so tipo blede, pomidori, spinaze, articiochi. El paradiso del furlan Quote
Stefano79 Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Mi son quasi sicuro che i esisti. Le motivazioni sarìa troppo lungo de spiegar...ma xè delle ragioni comunque Quote
SandroWeb Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Non semo soli nell'universo....ma se ghe xe qualchedun altro, spero che no sia gli stessi alieni della Guerra dei Mondi cenerentola, e se venissimo attaccadi da mega-panoce alleade coi furlani per el controllo del mondo? Quote
Malto Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Scientificamente xe ASSAI poco probabile che NON esisti altre forme di vita nell'universo. Xe solo una questione de tempo...prima o poi le scopriremo! E poi quando riusciremo a superar la barriera della velocità della luce per viaggiar nello spazio (o se qualchidun de un altro pianeta la supera) sarà fatta!!! Poderemo andar verso altri pianeti a veder cossa che i combina! :ok: Quote
cenerentola82 Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 cenerentola, e se venissimo attaccadi da mega-panoce alleade coi furlani per el controllo del mondo? Me unirò ala resistenza sul fronte del'Isonzo. Quote
Stefano79 Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 cenerentola, e se venissimo attaccadi da mega-panoce alleade coi furlani per el controllo del mondo? Me unirò ala resistenza sul fronte del'Isonzo. Quote
iguanadan Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Vi dirò: a parte che superare la velocità della luce significa viaggiare nel tempo, e la cosa la vedo parecchio duretta - almeno al momento - è un argomento che nonostante sia appassionato di fantascienza non mi entusiasma. Il fatto è che noi siamo abituati per forma mentis (???) a pensare agli 'alieni' come dei cosi antropomorfi, o quantomeno vicini all'antropomorfismo. E se nel resto dell'universo ci fosse una vita fatta di microbi? Di cosi analoghi ai vegetali? Boh, non mi cambierebbe granché. Quindi non ci penso. Certo che se ci fossero sarebbero stati maleducati a non passare a trovarci, però! ps. comunque, volendo, altri mondi sono raggiungibili già da ora. Esiste un progetto di una mega nave in grado di raggiungere la stella di Barnard, una delle più vicine al sistema solare. Il problema è che A) costrerebbbe tantino, visto che parliamo di un affare di dimensioni e tecnologia inusitate; B) ci arriverebbe comodamente in una settantina d'anni, e o facciamo partire dei bambini di tre mesi o speriamo che l'equipaggio si riproduca e insegni ai figli a guidare la nave; ma soprattutto C) non abbiamo la minima idea che non solo ci sia qualcuno, ma nemmeno qualcosa: ci saranno pianeti lì intorno? Ci si può atterrare o sono come Venere o Giove? Un po' troppe incognite per giocarcisi una vita e giocare anche quella dei tuoi figli eventuali... Viva! d. Quote
iguanadan Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 E 'ndarghe col teletrasporto? Fiko! Solo se mi crescono le orecchie come a un vulcaniano! d. Quote
ELVIS Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 X mi xè si al 99,9%!!! ciò l'universo xè infinito, no pol esser tutto per noi... in tutto sto infinito ghe sarà pur un'altra civiltà magari come già detto de panoce blede fenoci o verdure miste in genere, ma devi pur esser qlcs...e i podessi gaver le forme più strane, secondo mi no i ne assomiglia per niente... magari xè baccoli giganteschi super coccoli... chi lo sa... prima o poi lo scopriremo!! :ok: Quote
trert Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 elvis che vol far conoscenza coi bacoli.. Quote
Ghost Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 11 a 0 il sondaggio. Siamo tutti fan di X files? Quote
Starlite Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Go votado SI, ma no gavevo tempo de risponder Alora... facile... son convinto che de qualche parte xe forme de vita oltre quele presenti sul nostro pianeta. Anche "inteligenti" nel senso de paragonabili alla nostra. Partecipo anche al SETI@home Insoma... co vardo el ciel stellado me piasi pensar che de qualche parte vizin un dei puntini luminosi xe un altro essere che varda i altri puntini luminosi... Altro che panoce aleade coi furlani Quote
Tirabaralla Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Partecipo anche al SETI@home Anca mi fradel... Che gente strana che ge xè, ciò! Quote
Starlite Posted July 15, 2005 Report Posted July 15, 2005 Te vedi... almeno tuo fradel xe un mulo sgaio Quote
Maurizio72Ts Posted July 16, 2005 Report Posted July 16, 2005 ehm...scuseme x el piccolissssssssimo , ma qualchidun pol spiegarme coss'che xe sto Seti@home?? grazie Quote
Starlite Posted July 16, 2005 Report Posted July 16, 2005 In realtà no xe proprio off-topic Fa parte del discorso. SETI = Search for ExtraTerrestrial Intelligence Xe un programma de "esplorazion" dello spazio alla ricerca de possibili segnali de vita intelligente al de fora dela Terra. I usa i radiotelescopi per registrar i segnali radio che viaggia nella galassia. Col SETI@home i dividi sti segnali raccolti in tanti pacchetti che vien elaboradi dai pc dela gente che aderisi al programma sparsi per el mondo. L'elaborazion dei pacchetti mira alla ricerca de segnali che se discosta in qualche modo dalla naturalità Quindi i zerca qualcossa che possi esser non casuale Deso no go tempo perche' no son a casa... ma dopo meto el link per chi xe interesado. Quote
Recommended Posts