Jump to content

Recommended Posts

Posted

Secondo mi Milan e Juventus

Al primo serviva un giovane(che segna) in avanti

La Juve: Vieira secondo mi xè un gran giocator

CMQ CHIARAMENTE VOTO MILAN

Posted

Mi go messo Pizarro perchè el xè un grandissimo giogador.. Vieira non lo conoso quindi no savesi dir sul suo conto.. mentre Gila, forte si, ma sencondo mi xè meio el novo acquisto interista.

:bye:

Posted

Troppo facile dir Gilardino :D (el Milan ga fatto un grande colpo, specie per el futuro) Digo Vieira perchè xe uno dei centrocampisti più forti che gabio mai visto...podessi esser un fattor non indifferente in Italia, vedremo :bye:

Posted

Go messo Vieira perchè fisicamente xe una bestia secondo mi e non xe un fattor indifferente a centrocampo. Inoltre me par che gabi un'ottima tecnica.

Posted

Digo vieirà,perchè al triangolare de trieste me ga fatto un'ottima impression....

però son curioso de veder el GILA con la maja del milan.....no volessi (per el Milan) che lui fossi stado un bomber indiscusso solo perchè a Parma nissun altro la butava dentro....Infatti el xe esploso dopo che Adriano xe andà via...

Posted

Incerto tra Inter e Juve, go votà Pizarro perchè penso sia el giogador che più serviva ala squadra. Gila va a rinforzar (pro futuro sopratuto) un reparto za ben messo, Vieira xe sicuramente un gran zogador, ma el cilen me par proprio quel che ghe mancava ai cugini...

Posted

el Gilardino..xe troppo forte..magari sto anno no ghe servirà sai al milan...visto i altri attacanti che ga...però...el xe un fenomeno :D

Posted

Secondo mi el super affare lo ga fatto l'inter ciolendo uno dei giogadori migliori in centrocampo (se sbaglio me scuso, corregeme no me ricordo esattamente el suo ruolo). Pizzarro iera grande nell'Udinese e sarà altrettanto grande nell'inter.

Xè un ottimo giogador e una bona persona, farà sai strada!

Posted

Da bravo juventin ( :rolleyes: )digo Vieira, ma neanche milan e inter ga ciolto mal....anzi...

Cmq credo che Pizzarro gaverà qualche possibilità in più de zogar titolare de Gilardino (ciò, ma con Vieri, Shevchenko, Inzaghi e Gilardino....due doverà star fora....e nell'anno del mondiale tuti vol far bela figura)

:)

Posted

gilardino è forte ed è il miglior acquisto...!!!!!!!! , Vieira non mi convince secondo me nn sara pronto per l'italia, pizarro potrebbe dare ordine al centrocampo d mancini...

RAGAZZI NON SOTTOVALUTATE SHABANI NONDA, se ce lo fanno tenere vedrete che sara la rivelazione! Un'occhiatina la darei anche a barreto dell'udinese..

Posted

Nonostante che son milanista e go votado Gilardino, son stado obiettivo: a lato pratico xe una delle migliori punte italiane che xe in circolazion e ga ancora de creser! :bye: