Number3 Posted July 22, 2005 Report Posted July 22, 2005 Secondo mi Milan e Juventus Al primo serviva un giovane(che segna) in avanti La Juve: Vieira secondo mi xè un gran giocator CMQ CHIARAMENTE VOTO MILAN Quote
iaga Posted July 22, 2005 Report Posted July 22, 2005 Mi go messo Pizarro perchè el xè un grandissimo giogador.. Vieira non lo conoso quindi no savesi dir sul suo conto.. mentre Gila, forte si, ma sencondo mi xè meio el novo acquisto interista. Quote
SandroWeb Posted July 22, 2005 Report Posted July 22, 2005 Troppo facile dir Gilardino (el Milan ga fatto un grande colpo, specie per el futuro) Digo Vieira perchè xe uno dei centrocampisti più forti che gabio mai visto...podessi esser un fattor non indifferente in Italia, vedremo Quote
Jazz Posted July 23, 2005 Report Posted July 23, 2005 Go messo Vieira perchè fisicamente xe una bestia secondo mi e non xe un fattor indifferente a centrocampo. Inoltre me par che gabi un'ottima tecnica. Quote
Maurice Posted July 23, 2005 Report Posted July 23, 2005 Digo vieirà ,perchè al triangolare de trieste me ga fatto un'ottima impression.... però son curioso de veder el GILA con la maja del milan.....no volessi (per el Milan) che lui fossi stado un bomber indiscusso solo perchè a Parma nissun altro la butava dentro....Infatti el xe esploso dopo che Adriano xe andà via... Quote
Cor^ Posted July 23, 2005 Report Posted July 23, 2005 Anche se son milanistq e me piasi sai Gilardino go votà Vieira el mato xe secondo mi el + forte del mondo in quella posizion Quote
Delio Posted July 23, 2005 Report Posted July 23, 2005 Incerto tra Inter e Juve, go votà Pizarro perchè penso sia el giogador che più serviva ala squadra. Gila va a rinforzar (pro futuro sopratuto) un reparto za ben messo, Vieira xe sicuramente un gran zogador, ma el cilen me par proprio quel che ghe mancava ai cugini... Quote
iguanadan Posted July 24, 2005 Report Posted July 24, 2005 Da milanista avrei votato il Gila, ma per la miseria cos'è Vieira... non me lo ricordavo così forte! d. Quote
Number3 Posted July 24, 2005 Author Report Posted July 24, 2005 Tutti i milanisti(- io) per Vieira. Eh era nostro una volta(10 anni fa) Quote
iguanadan Posted July 24, 2005 Report Posted July 24, 2005 Tutti i milanisti(- io) per Vieira.Eh era nostro una volta(10 anni fa) Già . Ma era un vero bidet... Quote
Matt Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 el Gilardino..xe troppo forte..magari sto anno no ghe servirà sai al milan...visto i altri attacanti che ga...però...el xe un fenomeno Quote
saretta Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Secondo mi el super affare lo ga fatto l'inter ciolendo uno dei giogadori migliori in centrocampo (se sbaglio me scuso, corregeme no me ricordo esattamente el suo ruolo). Pizzarro iera grande nell'Udinese e sarà altrettanto grande nell'inter. Xè un ottimo giogador e una bona persona, farà sai strada! Quote
Delio Posted July 25, 2005 Report Posted July 25, 2005 Tutti i milanisti(- io) per Vieira.Eh era nostro una volta(10 anni fa) No tutti, mi go votà Pizarro Quote
Maurizio72Ts Posted July 26, 2005 Report Posted July 26, 2005 Da bravo juventin ( )digo Vieira, ma neanche milan e inter ga ciolto mal....anzi... Cmq credo che Pizzarro gaverà qualche possibilità in più de zogar titolare de Gilardino (ciò, ma con Vieri, Shevchenko, Inzaghi e Gilardino....due doverà star fora....e nell'anno del mondiale tuti vol far bela figura) Quote
Maurice Posted July 27, 2005 Report Posted July 27, 2005 Credo che Inzaghi la gaverà sai dura...e tra Vieri e Gila i punterà sul secondo vicin a Sheva Quote
Guest Andrea Posted July 28, 2005 Report Posted July 28, 2005 VEIRA ... el mato xe un marzian .... purtroppo .. Quote
cenerentola82 Posted July 28, 2005 Report Posted July 28, 2005 Spero in Gila. Cmq sarà gara a 3 per el campionato. No xe pensabile a una 4° intrusa, il che me par 'bastanza triste. Quote
rix Posted July 31, 2005 Report Posted July 31, 2005 gilardino è forte ed è il miglior acquisto...!!!!!!!! , Vieira non mi convince secondo me nn sara pronto per l'italia, pizarro potrebbe dare ordine al centrocampo d mancini... RAGAZZI NON SOTTOVALUTATE SHABANI NONDA, se ce lo fanno tenere vedrete che sara la rivelazione! Un'occhiatina la darei anche a barreto dell'udinese.. Quote
iaga Posted August 1, 2005 Report Posted August 1, 2005 Si, ma penso (purtroppo) che Nonda non rimarrà alla Roma.. Quote
Fabieto Posted August 4, 2005 Report Posted August 4, 2005 Da Juventin go votà Vieira, perchè son de parte!!!! Quote
assist Posted August 4, 2005 Report Posted August 4, 2005 Nonostante che son milanista e go votado Gilardino, son stado obiettivo: a lato pratico xe una delle migliori punte italiane che xe in circolazion e ga ancora de creser! Quote
Recommended Posts