Starlite Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Dopo la sezione musica e cinema me par che manchi la sezione libri. Go notado che sopratuto parlando de cinema se finisi a la parlar del libro da cui el film xe tratto e da la se parti per la tangente in modo naturale con altri libri dell'autore. (vedi el Maestro Dick) Mi son favorevolssimo Intanto xe el sondaggio. Votè.. per l'apertura se ne riparla con calma dopo le vacanze
trert Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 me par alquanto inutile.. se podessi integrar la sezion con cinema in qualche modo..
Starlite Posted August 2, 2005 Author Report Posted August 2, 2005 Miga da tutti i libri xe stadi tratti film Esisti milioni de libri de cui no esisti film
tommy781 Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 pol eser una bella idea,mini recensioni de libri letti,pareri,consigli e dibattiti,me par un bel mix per aver una sezion.
trert Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 ma la mia iera una proposta de parte.. a parte harry potter no go mai letto altro..
Stefano79 Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Favorevolissimo... Se no ricordo mal iera za una discussion verta sui libri.
Stefano79 Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Povero Sandro, tra el mercatino e la sezion libri quando el torna el gaverà un bel da far
iaga Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Anche mi son d'accordo.. anche se de libri ghe ne leggo pochi...
iguanadan Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Essendo uno degli autori della digressione dickiana... ovviamente sì, subito, ora, firmo! d.
Ghost Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 Favorevole. Anche se leggo pochetto negli ultimi anni. Dopo lo studio la sera xe poca voglia di rimanere ancora sui libri Mi sa che tornero a leggere tanto come una volta solo quando andarò a lavorar.
tommy781 Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 quanto me sento ignuurante!!! bè varda el lato positivo...mi non so niente de birre e in un pub la figura dell'ignorante la farò sempre mi! me par più grave volendo
trert Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 ahahaha mi so tutto invece.. pub, prezzi, tassi alcolici, gusti!! ahahaha
Malto Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 TE PREGO!!! Me faria proprio piazer parlar anche de libri! La vita xe anche cultura, no solo otavi de roso....
Starlite Posted August 2, 2005 Author Report Posted August 2, 2005 La vita xe anche cultura, no solo otavi de roso.... Ricordemo che le due robe no xe vicendevolmente escludenti Anzi... tante volte lavora ben insieme
Kiriranshelo Posted August 2, 2005 Report Posted August 2, 2005 sisi una sezion libri ghe pol star anche secondo mi. anche se ghe xe libri tratti da film o film tratti da libri xe comunque due robe distinte che andasi parlade in sezioni diverse. concordo e l'accendiamo. a proposito: non son un grande lettor (se non per studio). ma qua chi ghe metterà qualcosa nella sezion libri? sarà miga che gavè za parlado de tuto nella sezion cinema? bevemoghe su fin dopo le vacanze, ah?
martybunny Posted August 9, 2005 Report Posted August 9, 2005 siiiiiii!!!!!!!!!! anche se son piccola leggo abastanza e me piasi!!! si si si si si si !!!! :ok: :ok: :ok:
SandroWeb Posted August 9, 2005 Report Posted August 9, 2005 D'accordissimo...pò adesso xe un periodo che stago leggendo assai, sarà bel confrontarse coi altri Appena torno verzo sia questa che quella del mercatin
trert Posted August 9, 2005 Report Posted August 9, 2005 uuuuh te ga voia sandro!! co te tornerà sarà 300sezione nove de verzer!!!
Recommended Posts