Maurizio72Ts Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 A quanto sentido per Tele4 sembra che venerdì mattina ghe sarà la possibilità de ammirar in piaza unità le i bolidi della Ferrari che se prepara a imbarcarse sul traghetto che le porterà in Turchia dove che el 21 agosto se svolgerà el Gp. Quindi....mano alle fotocamere e via..... p.s: go messo qua la discusion xchè no savevo dove meterla....al caso spostela pur dove ghe competi Quote
iaga Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Che veloce.. no go fatto in tempo a far le scale che te ga za postado la notizia! Me raccomando.. fe bele foto che mi no rivo andar a veder! Quote
tommy781 Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 mi e Orione faremo de meio...tenteremo el colpaccio e cercheremo de portar una Ferrari nel mio garage...se riveremo ve faremo far un giretto Quote
iaga Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Orca.. moto e ferrari.. forsi no xè el caso! Quote
Starlite Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Intanto la go messa qua Se dopo i muloni meti foto alora la uniro' con quela che vegnerà verta in sezion foto Quote
polpetta Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Intanto la go messa qua Se dopo i muloni meti foto alora la uniro' con quela che vegnerà verta in sezion foto se rivo vado anche mi Quote
Stefano79 Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 Ferrari? Devo andar a vederle assolutamente Quote
trert Posted August 10, 2005 Report Posted August 10, 2005 dio mio.. quanti fotografi saremo..? Quote
cenerentola82 Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 FORMULA 1: FERRARI (ANSA) - FIORANO (MODENA), 10 AGO - Domani (ndr 11/8) due Tir con vetture e carrozzeria raggiungeranno Trieste, dove l'indomani si imbarcheranno per Istanbul, che raggiungeranno dopo una navigazione di circa 56-58 ore. Un viaggio che altri tre Tir hanno già cominciato oggi. Prima della partenza, venerdì la comitiva farà un 'pit stop' in piazza dell'Unità d'Italia per un incontro con la municipalità e la città di Trieste. (ANSA). Quote
Maurizio72Ts Posted August 11, 2005 Author Report Posted August 11, 2005 secondo fonti "Il Piccolo" el tuto dovessi esser verso mezzogiorno (ma essendo el piccolo ooops bugiardelo , xe meio esser la ale 8 de matina ) Quote
Gianburrasca Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 Non vorrei dare delusioni ma, come correttamente riportato dall'ANSA, si tratterà di una fermata "di cortesia" di un camion, anche lui bello da vedere, ma sicuramente meno delle macchine... le vetture non saranno visibili in quanto, mi dicono, "imballate" e sigillate secondo disposizioni della FIA. Oltretutto, il tempo che passa tra l'arrivo della carovana e l'imbarco sul traghetto sarebbe troppo poco per consentire le operazioni di carico/scarico... Magari non è esclusa una sbirciatina all'interno, credo dipenderà dal team della Ferrari... Quote
trert Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 eheheh in effetti... i sarà za la ssai prima, e poi i andarà fia alle 12.10!!! Quote
assist Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 Intanto la go messa qua Se dopo i muloni meti foto alora la uniro' con quela che vegnerà verta in sezion foto se rivo vado anche mi Lo savevo che te ghe andavi ben prima de scriver qua! La notizia iera se non te andavi Quote
Gianburrasca Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 Allora, domani verso mezzogiorno arriveranno in Piazza Unità 5 o 6 camion di altrettante scuderie (tra cui la Ferrari) contenenti le vetture monoposto. Queste ultime NON saranno visibili per motivi di dogana, sigilli, imballaggi, sicurezza ecc. È comunque un'azione promozionale per la città , dal momento che saranno presenti varie testate giornalistiche che fotograferanno Piazza Unità che fa da cornice alla carovana che, per la prima volta dopo 50 anni, si trasferisce via nave verso un circuito automobilistico! Non è dato sapere nulla di eventuali gadgets da distribuire ai presenti, come diceva Lucio Battisti "lo scopriremo solo vivendo" Quote
tommy781 Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 si ma se i lasa le ciavi del tir su...savè dove cercarlo Quote
Abel Posted August 11, 2005 Report Posted August 11, 2005 Beati voi che podé andar a far le foto... Ma se xe solo camion... Quote
Starlite Posted August 12, 2005 Report Posted August 12, 2005 Son passado de la stamatina, per caso (me iero dimenticà che iera sta roba ), iera i tir de Ferrari, Sauber, Minardi e no me ricordo piu' chi altro De quel che go capì mi iera semplicemente dei tir a caso, no quei che contien i auti, ma altro. Pioveva ma iera lo stesso un poca de gente, anche turisti, che se fazeva le foto davanti i camion. Iera anche Robi che se riparava dala piova soto i tendoni del cafè dei speci insieme a Bucci Quote
trert Posted August 12, 2005 Report Posted August 12, 2005 mi son passado x de la x le 10.. ma iero in auto e no me son fermado!! no me pareva chissà che roba però!! Quote
trert Posted August 12, 2005 Report Posted August 12, 2005 volevo far le foto in costiera ma no iera camion che passava.. che giro i ga fatto?? Quote
Gianburrasca Posted August 12, 2005 Report Posted August 12, 2005 I vegniva dal Porto Novo e i xe tornadi là per imbarcarse sul tragheto... in Costiera i camion no pol passar (x fortuna...) Quote
polpetta Posted August 12, 2005 Report Posted August 12, 2005 volevo far le foto in costiera ma no iera camion che passava.. che giro i ga fatto?? mi li go visti passar in p.za Goldoni e girar per dentro la galleria... Quote
SandroWeb Posted August 12, 2005 Report Posted August 12, 2005 Son passado de la stamatina, per caso (me iero dimenticà che iera sta roba ),iera i tir de Ferrari, Sauber, Minardi e no me ricordo piu' chi altro Dalla finestra dell'ufficio son rivado a veder che in piazza Granda iera anche el tir della Toyota...e ghe quando i xe rivadi ga strombazzado ben che mai, richiamando l'attenzion Quote
Recommended Posts