trert Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 bene.. iniziemo! questo xe el primo giorno.. dopo esser stadi smistadi x famiglie e gaver dormido, se gavemo trovado tutti x andar a colonia, dove dovevimo zercar dei baracchini dove poder magnar con dei buoni che i ne gaveva dado alla partenza che i comprendeva cibo a gratis. qua iera tutta la gente che spetava! ed ecco la prima conoscenza che gavemo fatto: due canadesi a cui ghe gavemo insegnado a zogar a briscola!! a sx tanya ( ) e a dx stephany Quote
trert Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 gavendo noi i pass per poder utilizzar qualsiasi trasporto pubblico, le stazioni e le metropolitane, iera sempre stracarighe de gente!! cussi come tutte le strade de colonia, dusseldorf e dintorni (noi triestini vivevimo al garrath de dusseldorf) qua ierimo in fila per andar a visitar el duomo de colonia, una splendida costruzion dall'esterno, ma a mio punto de vista all'interno iera alquanto lugubre! Quote
trert Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 iera impressionante una roba però: su 800000 pellegrini che girava all'inizio, noi italiani ierimo in 100000, e quindi capirè quanti cori che se inneggiava!! questo iera uno dei tanti palazzi de colonia.. e questo il benefattor della città , che a momento me sfuggi el nome! Quote
trert Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 ecco la massa de persone in fila per visitar el duomo!! (più che fila iera una specie de procession) ecco il duomo!! in tutta la sua bellezza! gavemo avudo fortuna xke il viaggio lo gavemo fatto con una piova assurda e pena rivadi la ga smesso de piover!! Quote
trert Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 questo iera all'interno del duomo.. uno scrigno per l'adorazion dei magi.. completamente in oro massiccio!! qua iera una figada... gavevimo la festa degli italyani.. 120000 italiani tutti insieme nello stadio de colonia!! (qua spetavimo de entrarghe!!) Quote
trert Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 ecco ancora in fila.. tutti i cappellini blu.. ogni region urlava le sue canzoni!! noi con viva la e po bon se gavemo dado de far!! ecco dopo due ore de file che semo entradi!! mi ed altri 8 ierimo in tribuna nord!! gavevimo i posti accanto a quei riservadi dalle autorità .. che c**o!! ed ecco lo staio pien!! immagineve uno stadio in cui tutti i ziga per la stessa squadra!! da brivido!! Quote
Maurizio72Ts Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 complimenti trert veramente dele bellisssssime foto Quote
trert Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 ecco altre panoramiche: ps: no son rivado a far foto ai cantanti che iera scuro.. cmq iera masini e povia.. Quote
tuxav Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 Bele foto, bela esperienza.... bravo mulllO! Quote
polpetta Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 BRAVO TRERT de sicuro la xe stada una grande esperienza che non te dimenticherà mai. grazie per le foto che te ne fa riviver quei momenti in un modo diverso da quel che i mostra nei tg. Quote
trert Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 ed ecco ritornado a casa.. go iniziado a far un poche de foto in notturna.. intanto questa che la xe l'unica dritta.. ps: quando ghe go dito alla mia famiglia tedesca che son andado a farme un giretto DA SOLO x Garrath i iera scandalizzadi!! credo sia stado tipo el bronx de dusseldorf.. e mi tranquillo con la mia nikon in giro sorridente!! Quote
trert Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 ecco poi a Marienfeld.. iera sto enorme prato in cui tuti gaveva un pass per piazzarse in un settor.. noi triestini che gavemo SSAAAAI fortuna ierimo in A6.. verdè un poco dove xe!! (PS: 4 settori xe più grandi de un campo de calcio!!) in alto iera dove iera el palco! PS: el papa xe passado tipo ad un metro da mi.. el passava tra a6 e a7 ecco una notturna durante la veglia! per adesso go messo el grosso.. in tuto però go 300 foto (MIE) più anche altre de amici che me riverà ! se se interessadi ad altro basta chieder.. Quote
Abel Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 Ustia! El duomo xe meraviglioso! Bele foto, bravo il nostro giovane giramondo! Quote
SandroWeb Posted August 23, 2005 Report Posted August 23, 2005 Un signor book de foto Bravo mulo Quote
trert Posted August 23, 2005 Author Report Posted August 23, 2005 grazie ragazzi.. se gavè qualche domanda fè pur, de qualsiasi genere!! Quote
Matt Posted August 24, 2005 Report Posted August 24, 2005 me piasi sai quele del stadio!! me dispiasi per quasi che iera in settor F...in pratica i stava a amburgo :s'ciopado: te go za fatto un poche de domande , ma ne zonto una...a livello ? e soprattuto, quanto caldo ghe iera? Quote
trert Posted August 24, 2005 Author Report Posted August 24, 2005 allora: ghe iera.. birra rossa doppio malto.. solo che il prezzo no andava ssai lontan da quel de trieste (solo el gusto iera meio) de giorno iera un caldo disumano.. manighe curte braghe curte.. de sera però cussi vestido te morivi de fredo il giorno a marienfeld no iera tanto fredo.. quanto SSAI unmido, gavevimo tuti i saco a peli bagnadi! cmq x una volta se lo pol anche far! Quote
mula alabardata Posted September 14, 2005 Report Posted September 14, 2005 anche mi ghe iero!! xe sta bel veder le tue foto xkè me ga ricorda bei posti e un'esperienza indimenticabile! te go anche manda una mail.... Quote
trert Posted September 14, 2005 Author Report Posted September 14, 2005 figon.. magari che se gavemo visto!!! benvenuta sul forum cmq!! Quote
mula alabardata Posted September 15, 2005 Report Posted September 15, 2005 go letto la mail...sicuro se gaveremo visto! grazie del benvenuto! Quote
Maurice Posted September 18, 2005 Report Posted September 18, 2005 bellissime foto....iera anca due miei compagni de classe.... solo una domanda xe vero che co te se ga sentà vicin del papa un mulo de colonia ga chiesto a un suo amico "Chi xe quel là vestì de bianco vicin de trert?" Quote
trert Posted September 18, 2005 Author Report Posted September 18, 2005 chi se ga sentà vicin del papa scusa?? e chi me conosseva poi?? Quote
Matt Posted September 18, 2005 Report Posted September 18, 2005 su su Trert..te ghe pol rivar..sforzite un poco... Quote
Recommended Posts