Jump to content

Recommended Posts

Posted

bene.. iniziemo!

questo xe el primo giorno..

dopo esser stadi smistadi x famiglie e gaver dormido, se gavemo trovado tutti x andar a colonia, dove dovevimo zercar dei baracchini dove poder magnar con dei buoni che i ne gaveva dado alla partenza che i comprendeva cibo a gratis.

qua iera tutta la gente che spetava!

dscn0649resize3su.jpg

ed ecco la prima conoscenza che gavemo fatto: due canadesi a cui ghe gavemo insegnado a zogar a briscola!! a sx tanya ( :wub::wub: ) e a dx stephany

dscn0651resize2xp.jpg

Posted

gavendo noi i pass per poder utilizzar qualsiasi trasporto pubblico, le stazioni e le metropolitane, iera sempre stracarighe de gente!!

dscn0656resize8ez.jpg

cussi come tutte le strade de colonia, dusseldorf e dintorni (noi triestini vivevimo al garrath de dusseldorf)

dscn0668resize9ne.jpg

qua ierimo in fila per andar a visitar el duomo de colonia, una splendida costruzion dall'esterno, ma a mio punto de vista all'interno iera alquanto lugubre!

dscn0688resize9ar.jpg

Posted

iera impressionante una roba però: su 800000 pellegrini che girava all'inizio, noi italiani ierimo in 100000, e quindi capirè quanti cori che se inneggiava!!

questo iera uno dei tanti palazzi de colonia..

dscn0648resize4ig.jpg

e questo il benefattor della città, che a momento me sfuggi el nome!

dscn0687resize4si.jpg

Posted

ecco la massa de persone in fila per visitar el duomo!! (più che fila iera una specie de procession)

dscn0701resize9uc.jpg

ecco il duomo!! in tutta la sua bellezza!

dscn0710resize1jq.jpg

dscn0714resize4kj.jpg

gavemo avudo fortuna xke il viaggio lo gavemo fatto con una piova assurda e pena rivadi la ga smesso de piover!!

Posted

questo iera all'interno del duomo..

uno scrigno per l'adorazion dei magi.. completamente in oro massiccio!!

dscn0725resize1fk.jpg

qua iera una figada... gavevimo la festa degli italyani.. 120000 italiani tutti insieme nello stadio de colonia!! (qua spetavimo de entrarghe!!)

dscn0738resize9sp.jpg

Posted

ecco ancora in fila.. tutti i cappellini blu.. ogni region urlava le sue canzoni!! noi con viva la e po bon se gavemo dado de far!!

dscn0739resize8hk.jpg

ecco dopo due ore de file che semo entradi!! mi ed altri 8 ierimo in tribuna nord!! gavevimo i posti accanto a quei riservadi dalle autorità.. che c**o!!

dscn0744resize1ri.jpg

ed ecco lo staio pien!!

dscn0771resize3fv.jpg

immagineve uno stadio in cui tutti i ziga per la stessa squadra!! da brivido!!

Posted

BRAVO TRERT

de sicuro la xe stada una grande esperienza che non te dimenticherà mai.

grazie per le foto :ave: che te ne fa riviver quei momenti in un modo diverso da quel che i mostra nei tg.

:vabenon:

Posted

dscn0774resize6ai.jpg

ed ecco ritornado a casa.. go iniziado a far un poche de foto in notturna.. intanto questa che la xe l'unica dritta..

dscn0812resize6ep.jpg

ps: quando ghe go dito alla mia famiglia tedesca che son andado a farme un giretto DA SOLO x Garrath i iera scandalizzadi!! credo sia stado tipo el bronx de dusseldorf.. e mi tranquillo con la mia nikon in giro sorridente!!

:D

Posted

ecco poi a Marienfeld.. iera sto enorme prato in cui tuti gaveva un pass per piazzarse in un settor.. noi triestini che gavemo SSAAAAI fortuna ierimo in A6.. verdè un poco dove xe!! (PS: 4 settori xe più grandi de un campo de calcio!!)

dscn0870resize2tm.jpg

in alto iera dove iera el palco!

PS: el papa xe passado tipo ad un metro da mi.. el passava tra a6 e a7

ecco una notturna durante la veglia!

dscn0911resize2dm.jpg

per adesso go messo el grosso.. in tuto però go 300 foto (MIE) più anche altre de amici che me riverà! se se interessadi ad altro basta chieder..

Posted

me piasi sai quele del stadio!!

me dispiasi per quasi che iera in settor F...in pratica i stava a amburgo :s'ciopado:

te go za fatto un poche de domande :DDDD, ma ne zonto una...a livello :petesoni: ?

e soprattuto, quanto caldo ghe iera?

Posted

allora:

:petesoni: ghe iera.. birra rossa doppio malto.. solo che il prezzo no andava ssai lontan da quel de trieste (solo el gusto iera meio)

de giorno iera un caldo disumano.. manighe curte braghe curte.. de sera però cussi vestido te morivi de fredo

il giorno a marienfeld no iera tanto fredo.. quanto SSAI unmido, gavevimo tuti i saco a peli bagnadi! cmq x una volta se lo pol anche far!

• 3 weeks later...
Posted

bellissime foto....iera anca due miei compagni de classe....

solo una domanda

xe vero che co te se ga sentà vicin del papa un mulo de colonia ga chiesto a un suo amico

"Chi xe quel là vestì de bianco vicin de trert?"