Jump to content

Prevendita biglietti


Recommended Posts

Allora, stamattina son andado in città (visto che abito fora :p)per comprar i biglietti (pe un concerto, e per la partida) son rivado in biglietteria alle 11.20 e ghe iera circa un centinaio de persone, la fila, la xe andada avanti fin le 12.30, orario (giustamente esposto) de chiusura, nulla de dir, ma, ghe iera ancora almeno 70-80 persone e no ve conto cossa che xe vegniudo fora...qualche coro, insulti, quasi rissa... :down:

situazion spiacevole, visto che le due povere babe della biglietteria, no le centrava gnente, lore le ga el loro orario e quindi gnisun le pol costringer a rimaner ore in più...

ma, vista la situazion, prevedibile digo mi, no i podeva organizzarse un poco meio, visto che le altre rivendite, i ga ditto che no le iera abilitade all'emission dei biglietti. quidni, tutti li :wacko:

el problema maggior, da quel che go capido, xe che da sto anno, ognidun ga de compilar un modulo (nome/cognome/ecc...)pernso per via dela sicurezza, e questo aumenta oviamente i tempi de emission.

Ora, voi me dirè che el biglietto lo podevo cior prima, gavè ragion, ma, se un no saveva fin oggi se podeva andar come el fa...

Ultima roba, quela che ga fatto rabiar la gente, che se spetava in un orario un poco più lasco, xe che i ga ditto che i serava normalmente alle 12.30 alle 12.32...(mi gavevo appena 20 persone davanti, quindi circa un quarto d'ora de fila :incazzado: ) ma gnente, i ga serà botega e ditto de tornar el pomeriggio.

son tornado, alle 15.10 (apertura 15.30) e iera ancora più gente dela matina :cossaaa?:

Ciapa, me son girà e me ne son andà :ehsi: perche iero come dir, un poco :incazzado:

quindi, stasera resto a casa e tifo de qui :ehno:

Link to comment
Share on other sites

Mi da profano penso che sia un disguido momentaneo...xè la prima volta che i ga a che far con sta nova legge sulla sicurezza e i devi ancora ciapar la man. Col tempo penso che i diventerà più veloci. Che sia l'occasion bona per assumer qualche impiegato in più? :D

Magari...

Link to comment
Share on other sites

in effetti ghe vol un poca de pazienza, però fa rider che i te domanda nome, cognome e cussì via per la sicurezza (i disi), e dopo quei disgraziai entra lostesso con striscioni (a proposito cossa iera scritto? Che mi essendo drio no rivo mai a legger), e fumogeni vari, sai ga servì, ieri sera, le misure antiviolenza.

Se sa qualcosa de quela povera putela che se ga ciapà un sganason pel muso dal Konan il barbaro? :incazzado::down:

Link to comment
Share on other sites

mi son anda ieri pomeriggio al stadio per far l'abbonamento...i me ga ditto ke al momento le makkinette della lottomatika iera fuori uso quindi ga ditto de andar al ticketpoint...son anda in cine e poi son anda al ticketpoint verso le 18 e 15 iera un 20 persone davanti de mi....go spetta e alle 7 (orario de kiusura) iero la persona ke doveva entrar...i voleva kiuder fora....bon xe riva fora el paron e me ga ditto:bene vieni dentro....e ga kiuso tutti i altri fora...ke inkulada go ditto....bon insomma iero l'ultima persona prima della kiusura...e me son riva a far l'abbonamento....per fortuna.....go ditto bon bon me xe andada ben....ma per tutti i altri poveri no se ga podu far niente....

Link to comment
Share on other sites

no so :pianto:

disemo che rivado li, me ga inizia a frizzer el zervel e no capivo più gnente, i me ga ditto che le altre rivendite no le iera abilitade e che quidni i iera tuti quanti li per quel.

PAMPEL! Son in msn tutto el giorno...bastava che te ne disevi e te li comprava mio pare :ikik::ikik:

Link to comment
Share on other sites

Dunque...el casin ieri fora del stadio e nel primo pomeriggio xe stado reale. Gente che al Ticket Point se ga sentido dir "spiacenti ma dovemo andar a magnar" o ancora peggio "ne dispiasi ma gavemo finido la carta speciale per stampar i biglietti"; anche nei punti della Lottomatica ghe xe stadi casini per la carta; per poi non parlar delle 2 ore d'attesa per far el biglietto fora del Rocco.

Fa rifletter una roba: mi ieri gavevo el biglietto ciolto alla Lottomatica, l'addetto al controllo dei biglietti se ga messo a cercar un nome e un cognome che non iera segnado...addirittura le forze dell'ordine no gaveva troppa alba de sti biglietti nominativi (tanto che i me ga fermado non solo per perquisirme ma anche per chiederme chiarimenti a riguardo O| ).

La prima xe andada cussì, spero che sia solo un episodio, cmq questo xe el risultato delle scarsissime spiegazioni dade dall'alto agli addetti ai lavori

Link to comment
Share on other sites

e dopo quei disgraziai entra lostesso con striscioni (a proposito cossa iera scritto? Che mi essendo drio no rivo mai a legger), e fumogeni vari, sai ga servì, ieri sera, le misure antiviolenza.

no me sembra che fumogeni e striscioni si possano considerare violenze..cmq si sapeva dall'inizio che i biglietti nominativi erano una buffonata

Link to comment
Share on other sites

e dopo quei disgraziai entra lostesso con striscioni (a proposito cossa iera scritto? Che mi essendo drio no rivo mai a legger), e fumogeni vari, sai ga servì, ieri sera, le misure antiviolenza.

no me sembra che fumogeni e striscioni si possano considerare violenze..cmq si sapeva dall'inizio che i biglietti nominativi erano una buffonata

..........sono considerati violenze in quanto vietate dall'autorità competente, è chiaro che non si parla di violenza fisica, ma senz'altro violenza verso la società che deve pagare multe salate. Non è detto poi, che uno di quei fumogeni, avrebbe potuto colpire perfino il nostro portiere, un pompiere, un carabiniere o un racattapalle, quando ci sono delle regole vanno rispettate che si condividano o meno, soprattutto quando la "bravata" va a discapito di altri.

Cmq ieri sera sti biglieti nominativi ga servì assai poco, fin che non xe ben definidi i posti non i servi a niente.

Go sentì sul tg regionale, però, che a un certo punto, verso le 8, Tonellotto ga dà l'ordine de sospender sta manfrina, ma che se ga opposto le forze dell'ordine, el iera assai arrabiado per sti disagi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×