Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Oviamente tutta Trieste se ga accorto che ne manca una punta de peso. Tonnellotto la sta cercando tra i svincolati.

A suo tempo se gaveva parlà de Nicola Amoruso e Massimo Borgobello. Ora la pista più calda xe quella che porta a Stefano Guidoni.

Verzo sto topic per discuter l'evolversi dela vicenda :rolleyes:

Inviato

el buon Nicola Amoruso te lo pol za ben che scartar :) , visto che el se ga accasado in questa setimana a Reggio Calabria.

Borgobello e Guidoni no xe tanto mal, ma bisogna veder cossa che i domanda per vignir quà :)

:bye:

Inviato

Xe de tener conto che Guidoni (che par vicinissimo a Trieste, sentindo quel che ga dito el Tonno in sala stampa a Brescia) ga avudo un infortunio tempo fa e no ga fatto la preparazion. Qua ne serviria uno za pronto, non un zogador che appena devi ricominciar ad allenarse

Inviato

Borgobello ricordo che el xe fermo per el caso Genoa-Venezia....

Guidoni iera za sta cercà de Berti un per de anni fa....poi l'affar xe sfumà per l'arrivo de un certo Godeas

Inviato

Basta che se sbrighemo!

No podemo confidar come sempre solo su Godeas, e solo su 2-3 sostituti...gavemo visto come che subito no i basta...

Inviato

Chissà chi sarà el prescelto....secondo mi tutti se rifiuta per la macrobiotica.

No xe un scherzo! Iera un dei punti in disaccordo con Allegretti e Maran :lol:

Inviato

anche mi son d'accordo sul fatto de cior una punta de peso che,al momento,manca...

cmq secondo mi Tulli xe forton e dovemo puntar su de lui!!

solo che ga avu sfiga e se ga fatto mal con la Ternana,quindi sarà fora un 3 settimane... e allora si che,senza Tulli,ne manca l'attacco:solo Godeas xe davvero poco! (Gomez me par leggero,da sgrezzar....)

e x la macrobiotica posso dir che la società ga un po' cedudo,insomma le robe xe un po' cambiade!

Inviato

A Guidoni ghe pensava anche el Toro, che in attacco ga qualche problemin (sembra come noi) per i sostituti , ma i disi che el xe reduce de un bruto infortunio, perciò i ga fato marcia in drio, no volesi che per sostituir un infortunà, (Tulli), i cioghi un'altro infortunà, non xe proprio el massimo, anche se in questo momento xe assai difficile trovar qualchedun de valido, xe ciaro che i meio xe tuti accasadi. A gennaio me piaseria, se el pres. ga voia de tirar fora due soldini, ma pesanti, che i pensi a Calaiò, che leggevo pochi minuti fa, xe in rotta con Reja, e con i tifosi, che lo contesta.

Certo che questo pres. xe una miniera de colpi de man. :wacko:

Inviato

Ufficiali i boni acquisti GUIDONI e BORGOBELLO....el primo senza preparazion e el secondo squalificà per un po'de mesi.....el tempo de rifar entrar ciullo e xe pronto anca lui.... :rolleyes:

Inviato

Bah..nulla de ufficiale par.. per Guidoni la faccenda sembra lontana, per Borgobello.. beh el ga de scontar la squalifica fin fine dicembre.. non penso sia un ottimo acquisto! (no volessi che se formi una società Borgobello-Rossi :D )

Per tele4 ga parlado anche de Ganz.. trentasettenne.. me sembra sai bon.. e soprattutto sai giovane!! O|

:bye:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro