Maurice Inviato 9 Ottobre 2005 Segnala Inviato 9 Ottobre 2005 Oviamente tutta Trieste se ga accorto che ne manca una punta de peso. Tonnellotto la sta cercando tra i svincolati. A suo tempo se gaveva parlà de Nicola Amoruso e Massimo Borgobello. Ora la pista più calda xe quella che porta a Stefano Guidoni. Verzo sto topic per discuter l'evolversi dela vicenda Cita
Maurizio72Ts Inviato 9 Ottobre 2005 Segnala Inviato 9 Ottobre 2005 el buon Nicola Amoruso te lo pol za ben che scartar , visto che el se ga accasado in questa setimana a Reggio Calabria. Borgobello e Guidoni no xe tanto mal, ma bisogna veder cossa che i domanda per vignir quà Cita
Born to run Inviato 9 Ottobre 2005 Segnala Inviato 9 Ottobre 2005 Per quel go ditto gacessi preferido...perchè ormai niente! Nn me entusiasma quei 2 ma se servi.. Cita
SandroWeb Inviato 9 Ottobre 2005 Segnala Inviato 9 Ottobre 2005 Xe de tener conto che Guidoni (che par vicinissimo a Trieste, sentindo quel che ga dito el Tonno in sala stampa a Brescia) ga avudo un infortunio tempo fa e no ga fatto la preparazion. Qua ne serviria uno za pronto, non un zogador che appena devi ricominciar ad allenarse Cita
iaga Inviato 9 Ottobre 2005 Segnala Inviato 9 Ottobre 2005 A breve le statistiche Ahahhaahhahahhah Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 9 Ottobre 2005 Segnala Inviato 9 Ottobre 2005 Mah non me entusiasma nisun dei due, magari me sbaglio eh... Disemo che tra i due, vista la tipologia de attaccante che zerchemo, diria Guidoni. Chiaro che el devi esser in forma... e non so se sarà così... E Pasquale Luiso? Cita
Maurice Inviato 9 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 9 Ottobre 2005 Borgobello ricordo che el xe fermo per el caso Genoa-Venezia.... Guidoni iera za sta cercà de Berti un per de anni fa....poi l'affar xe sfumà per l'arrivo de un certo Godeas Cita
Cor^ Inviato 10 Ottobre 2005 Segnala Inviato 10 Ottobre 2005 Mi ciolesi Iaquinta za che vol andar via de Udine Cita
saretta Inviato 10 Ottobre 2005 Segnala Inviato 10 Ottobre 2005 Ma quando riva sta nova punta??? Qua gavemo urgenza me par... Ghe dirò de farghe el provin a mio moroso, magari lo ciol... Cita
Jazz Inviato 10 Ottobre 2005 Segnala Inviato 10 Ottobre 2005 Ghe dirò de farghe el provin a mio moroso, magari lo ciol... Chi xe Fantina? Lo gavemo za... Cita
iaga Inviato 10 Ottobre 2005 Segnala Inviato 10 Ottobre 2005 Cmq ieri sera.. (o sta notte) su rai due el ga dito che el vol cior 2 punte.. non una sola. Bah Cita
saretta Inviato 10 Ottobre 2005 Segnala Inviato 10 Ottobre 2005 Che cioghi anche trenta,basta che cioghi qualcun! Cita
cenerentola82 Inviato 10 Ottobre 2005 Segnala Inviato 10 Ottobre 2005 Meio un bon che trenta cisti. Cita
Matt Inviato 10 Ottobre 2005 Segnala Inviato 10 Ottobre 2005 Basta che se sbrighemo! No podemo confidar come sempre solo su Godeas, e solo su 2-3 sostituti...gavemo visto come che subito no i basta... Cita
theoreds Inviato 10 Ottobre 2005 Segnala Inviato 10 Ottobre 2005 Mi ciolesi Iaquinta za che vol andar via de Udine Cor no se scherza su ste robe...cmq se ne de 13 milioni de euro ghe faso mi le valigie a Iaquinta... Cita
Maurice Inviato 10 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 10 Ottobre 2005 Chissà chi sarà el prescelto....secondo mi tutti se rifiuta per la macrobiotica. No xe un scherzo! Iera un dei punti in disaccordo con Allegretti e Maran Cita
mula alabardata Inviato 10 Ottobre 2005 Segnala Inviato 10 Ottobre 2005 anche mi son d'accordo sul fatto de cior una punta de peso che,al momento,manca... cmq secondo mi Tulli xe forton e dovemo puntar su de lui!! solo che ga avu sfiga e se ga fatto mal con la Ternana,quindi sarà fora un 3 settimane... e allora si che,senza Tulli,ne manca l'attacco:solo Godeas xe davvero poco! (Gomez me par leggero,da sgrezzar....) e x la macrobiotica posso dir che la società ga un po' cedudo,insomma le robe xe un po' cambiade! Cita
tifosa Inviato 11 Ottobre 2005 Segnala Inviato 11 Ottobre 2005 A Guidoni ghe pensava anche el Toro, che in attacco ga qualche problemin (sembra come noi) per i sostituti , ma i disi che el xe reduce de un bruto infortunio, perciò i ga fato marcia in drio, no volesi che per sostituir un infortunà , (Tulli), i cioghi un'altro infortunà , non xe proprio el massimo, anche se in questo momento xe assai difficile trovar qualchedun de valido, xe ciaro che i meio xe tuti accasadi. A gennaio me piaseria, se el pres. ga voia de tirar fora due soldini, ma pesanti, che i pensi a Calaiò, che leggevo pochi minuti fa, xe in rotta con Reja, e con i tifosi, che lo contesta. Certo che questo pres. xe una miniera de colpi de man. Cita
tifosa Inviato 11 Ottobre 2005 Segnala Inviato 11 Ottobre 2005 ..........non me dispiaseria, anche, rubarghe Corona al Catanzaro..........mah, vederemo, basta che a gennaio qalche toco bon non ciapi el volo anche da qua. Cita
Maurice Inviato 11 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 11 Ottobre 2005 Ufficiali i boni acquisti GUIDONI e BORGOBELLO....el primo senza preparazion e el secondo squalificà per un po'de mesi.....el tempo de rifar entrar ciullo e xe pronto anca lui.... Cita
iaga Inviato 11 Ottobre 2005 Segnala Inviato 11 Ottobre 2005 Bah..nulla de ufficiale par.. per Guidoni la faccenda sembra lontana, per Borgobello.. beh el ga de scontar la squalifica fin fine dicembre.. non penso sia un ottimo acquisto! (no volessi che se formi una società Borgobello-Rossi ) Per tele4 ga parlado anche de Ganz.. trentasettenne.. me sembra sai bon.. e soprattutto sai giovane!! Cita
Tonn(ellott)o Nostromo Inviato 11 Ottobre 2005 Segnala Inviato 11 Ottobre 2005 mi son dell'idea de cior UN attaccante, magari anche guidoni, a tempo (fin gennaio). Poi a gennaio, alla riapertura del mercato, finiso de ritoccar la squadra. Ma altro non me sembra che se possi far, anche perchè la qualità in giro xe pochetta... Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.