Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

erzo sta discussion visto che semo in piena attività Reality,per chi vol commentar,chi segui,chi no e chi vol dir che ghe fa schifo i vari "Isola dei Famosi", "La Talpa", "Ballando con le stelle"....

Per quanto riguarda sto ultimo..... Maradona voleva 1 miliardo a serata,ma i soldi li ga sequestrà el fisco italiano.....Ben fatto! :rolleyes:

Inviato

In effetti ga un pò stufado, ma ve dirò che preferiso "la talpa" piuttosto che el grande fratello... Alla talpa forse a volte i rischia un pò troppo ma almeno xè carin.... e non xè albano e lecciso de mezzo che xè za bon!

L'isola dei ..... invece xè un obbrobrio... non se ne pol più, poi sto anno con quei due elementi.....

Inviato

A me non piaccino. Ma c'è libertà di visione. Finche c'è gente che li guarda e si diverte contenti loro.

Purtroppo sono un po invasivi.

Mi da fastidio il fatto che invadano anche i telegiornali con le importantissime donotizie dall'isola dei famosi.

Se fossero relegati all'interno del loro palinsesto televisivo sarei più contento.

Inviato

Eheheheheheh quoto anca mi

la prima edizion del grande fratello la go guardada per pura curiosità....iera una novità,ma or basta,ga stufà :incazzado:

Inviato

Ormai non se ne pol più: Grandi Fradei, Talpe, Isole, Music Farm e chi più ne ga più ne metta. All'inizio ok, iera la novità, ma ora comincia a esser veramente ridicolo.

L'unico pregio xe poder vardar Mai Dire Grande Fratello, quando i lo fa :D

Inviato
e chi vol dir che ghe fa schifo

Ecco, quoto sto frammento de frase...per no andarghe zo troppo pesante... :blearghh:

Concordo.

Però se i riproponi sempre ste ca..de vol dir che più de qualchedun varda.

El problema no credo sia tanto el tipo de programa in se, quanto che no ghe xe un minimo de scelta per poder vardar qualcossa de decente e de più serio.

Come se i volessi impedirghe ala gente de pensar... forsi perchè la gente che pensa xe pericolosa.

Per trovar qualcossa bisogna andar sul satelite. Che schifo. O|:wacko::censura:

Inviato

Secondo el mio punto de vista, i reality show, se i fossi veri e non pilotadi, saria un grande esempio de nuova comunicazione: ossia diretta e senza intermediari. Una vera rivoluzion in campo comunicativo (che xe el mio :lol:), dopo 50 anni de televisione "tradizionale".

Poder osservar direttamente el comportamento delle persone nelle più disparate situazioni podessi esser utile, nonchè interessante.

Ma, ripeto, visto che tali programmi no vien fatti seriamente e che me par sia deciso tutto a tavolin, quoto Starlite, iaga e quanti altri ga dito che sto tipo de television fa :meiostarziti::D

Inviato

mi vardo i "reality" de MTV.. tipo quei de due babe che fa barufa x conquistar un omo opur quei che conossi le mamme per poi trovar le fie..

favolosi.. me fa tropo de rider anche se me par una boiada!

Inviato
ma dove xe finidi i valori e la decenza???

meio che no te lo digo.... :censura: perchè altrimenti ris'cio de becarme una sospension dal forum x almeno sie mesi :rolleyes: (se basta :wacko: )

Per quanto riguarda i reality vari, devo dir (a eser onesto), che go vardado solo la prima edizion de Saranno Famosi e solo dopo che gavevo savudo che tra i muli ghe iera uno de Trieste :rolleyes: , ma per el resto no me ga mai interesado de vardar, per el semplice fatto che reputo quele robe sai ma sai finte.

Inviato

El Reality xe un insulto alla Tv....

Sta gente che vien pagada per far do monade davanti ale telecamere....e xe persone che no riva a fine mese :angry:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro