Maurice Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 erzo sta discussion visto che semo in piena attività Reality,per chi vol commentar,chi segui,chi no e chi vol dir che ghe fa schifo i vari "Isola dei Famosi", "La Talpa", "Ballando con le stelle".... Per quanto riguarda sto ultimo..... Maradona voleva 1 miliardo a serata,ma i soldi li ga sequestrà el fisco italiano.....Ben fatto! Cita
Stefano79 Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 e chi vol dir che ghe fa schifo Ecco, quoto sto frammento de frase...per no andarghe zo troppo pesante... Cita
Maurice Inviato 27 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Effettivamente el fenomeno ga preso un po' de troppo spazio Cita
saretta Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 In effetti ga un pò stufado, ma ve dirò che preferiso "la talpa" piuttosto che el grande fratello... Alla talpa forse a volte i rischia un pò troppo ma almeno xè carin.... e non xè albano e lecciso de mezzo che xè za bon! L'isola dei ..... invece xè un obbrobrio... non se ne pol più, poi sto anno con quei due elementi..... Cita
Matt Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Mi no go mai vardado e mai varderò ste robe! me vignissi mal soltanto a veder in che condizioni che semo... Cita
Ghost Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 A me non piaccino. Ma c'è libertà di visione. Finche c'è gente che li guarda e si diverte contenti loro. Purtroppo sono un po invasivi. Mi da fastidio il fatto che invadano anche i telegiornali con le importantissime donotizie dall'isola dei famosi. Se fossero relegati all'interno del loro palinsesto televisivo sarei più contento. Cita
Maurice Inviato 27 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Eheheheheheh quoto anca mi la prima edizion del grande fratello la go guardada per pura curiosità ....iera una novità ,ma or basta,ga stufà Cita
SandroWeb Inviato 27 Ottobre 2005 Segnala Inviato 27 Ottobre 2005 Ormai non se ne pol più: Grandi Fradei, Talpe, Isole, Music Farm e chi più ne ga più ne metta. All'inizio ok, iera la novità , ma ora comincia a esser veramente ridicolo. L'unico pregio xe poder vardar Mai Dire Grande Fratello, quando i lo fa Cita
Malto Inviato 28 Ottobre 2005 Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 si, per farse un do ridade co le scorese in diretta.... mi tuti sti reality me fa una tristezza incredibile...ma dove xe finidi i valori e la decenza??? Cita
cenerentola82 Inviato 28 Ottobre 2005 Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 e chi vol dir che ghe fa schifo Ecco, quoto sto frammento de frase...per no andarghe zo troppo pesante... Concordo. Però se i riproponi sempre ste ca..de vol dir che più de qualchedun varda. El problema no credo sia tanto el tipo de programa in se, quanto che no ghe xe un minimo de scelta per poder vardar qualcossa de decente e de più serio. Come se i volessi impedirghe ala gente de pensar... forsi perchè la gente che pensa xe pericolosa. Per trovar qualcossa bisogna andar sul satelite. Che schifo. Cita
cucciolina Inviato 28 Ottobre 2005 Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 Secondo el mio punto de vista, i reality show, se i fossi veri e non pilotadi, saria un grande esempio de nuova comunicazione: ossia diretta e senza intermediari. Una vera rivoluzion in campo comunicativo (che xe el mio ), dopo 50 anni de televisione "tradizionale". Poder osservar direttamente el comportamento delle persone nelle più disparate situazioni podessi esser utile, nonchè interessante. Ma, ripeto, visto che tali programmi no vien fatti seriamente e che me par sia deciso tutto a tavolin, quoto Starlite, iaga e quanti altri ga dito che sto tipo de television fa Cita
trert Inviato 28 Ottobre 2005 Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 mi vardo i "reality" de MTV.. tipo quei de due babe che fa barufa x conquistar un omo opur quei che conossi le mamme per poi trovar le fie.. favolosi.. me fa tropo de rider anche se me par una boiada! Cita
tuxav Inviato 28 Ottobre 2005 Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 odio i reality show... mejo studar la tv ... Cita
Ghost Inviato 28 Ottobre 2005 Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 Effettivamente con le schifeze che ci rpopone la TV... quando dil DT diverra obbligatorio penso che non sentirò la mancanza della TV. Cita
Maurizio72Ts Inviato 28 Ottobre 2005 Segnala Inviato 28 Ottobre 2005 ma dove xe finidi i valori e la decenza??? meio che no te lo digo.... perchè altrimenti ris'cio de becarme una sospension dal forum x almeno sie mesi (se basta ) Per quanto riguarda i reality vari, devo dir (a eser onesto), che go vardado solo la prima edizion de Saranno Famosi e solo dopo che gavevo savudo che tra i muli ghe iera uno de Trieste , ma per el resto no me ga mai interesado de vardar, per el semplice fatto che reputo quele robe sai ma sai finte. Cita
Maurice Inviato 29 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 29 Ottobre 2005 El Reality xe un insulto alla Tv.... Sta gente che vien pagada per far do monade davanti ale telecamere....e xe persone che no riva a fine mese Cita
Ghost Inviato 30 Ottobre 2005 Segnala Inviato 30 Ottobre 2005 Sta gente che vien pagada per far do monade davanti ale telecamere....e xe persone che no riva a fine mese Cosa comune a svariate categorie in italia Cita
Kiriranshelo Inviato 30 Ottobre 2005 Segnala Inviato 30 Ottobre 2005 i reality esisti perchè xe tanta gente invidiosa che li guarda.. fe come mi che non li calcolo.. me da solo nervi sentir che tutti ghe ne parla.. tutti tutti... son circondado :-| Cita
Maurice Inviato 30 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 30 Ottobre 2005 La gente dei Reality xe,in caso de gente comune, dei psicolabili.... In caso de gente famosa dei falliti o dimenticati Cita
Fabieto Inviato 31 Ottobre 2005 Segnala Inviato 31 Ottobre 2005 Dell'isola a mi me piasi el tanga della bionda.... che ciccina!!! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.