Starlite Inviato 29 Novembre 2005 Segnala Inviato 29 Novembre 2005 La mensa xe un DIRITTO dello studente universitario a quanto ne so mi. La università da in gestion all'E.R.Di.S.U. la mensa. Mi come fuori corso me scadi la rata dell'univ el 02.01.2006 (EUR 500,--) L'E.R.Di.S.U. NON ME DA quel che lori ciama "BENEFICIO" della mensa, fin che no pago le tasse. Disendo che l'università xe una roba, xe statale, lori xe un Ente regionale, che no c'entra niente con l'università , statale. Ciò ma fa notevolmente I me fa el "favor" de consentirme l'uso della mensa fin domani (grazie ad una proroga che i ga fato per i studenti come mi che ghe scadi de pagar la rata tra un mese abbondante). Cita
iguanadan Inviato 29 Novembre 2005 Segnala Inviato 29 Novembre 2005 hmmm... star, sei un po' alterato? Cita
Stefano79 Inviato 29 Novembre 2005 Segnala Inviato 29 Novembre 2005 Se per legge te ga tempo ancora un mese e te son coverto fin gennaio, i DEVI darte de magnar Cita
tuxav Inviato 29 Novembre 2005 Segnala Inviato 29 Novembre 2005 el problema probabilmente xe che Starlite gavera' fini' tute le riserve de petes de l'universita... per questo no i lo vol + la :D Cita
Juliet Inviato 29 Novembre 2005 Segnala Inviato 29 Novembre 2005 uh...star rabiado??? un evento... Cita
mula alabardata Inviato 21 Luglio 2006 Segnala Inviato 21 Luglio 2006 domanda sulla tessera mensa... bisogna rinnovarla ogni anno? i soldi de un anno val anche x quel dopo, oppur a fine anno se azzera tutto e se ghe rimetti? cmq no so se save, ma bisogna portar una foto all'erdisu proprio x la tessera mensa!! Cita
tinuviel Inviato 21 Luglio 2006 Segnala Inviato 21 Luglio 2006 domanda sulla tessera mensa...bisogna rinnovarla ogni anno? i soldi de un anno val anche x quel dopo, oppur a fine anno se azzera tutto e se ghe rimetti? cmq no so se save, ma bisogna portar una foto all'erdisu proprio x la tessera mensa!! xè passadi un pochi de anni, ma da quel che me ricordo bisogna rinnovarla ogni anno! Quel che me par sai, sai strano xè la foto...i xè tornai indrio a livel tecnologico? Nel lontano 97 i te fazeva la foto lori che te vegniva stampada direttamente sula tessera plastificada... Cita
mula alabardata Inviato 21 Luglio 2006 Segnala Inviato 21 Luglio 2006 i xè tornai indrio a livel tecnologico? Nel lontano 97 i te fazeva la foto lori che te vegniva stampada direttamente sula tessera plastificada... no so.. mi so solo che go letto sul giornal che bisogna portar la foto all'Erdisu.. no so xò se se la vol tenir lori o se i la mettera anche sulla tessera... Cita
mula alabardata Inviato 21 Luglio 2006 Segnala Inviato 21 Luglio 2006 x chi ga de portar la foto i orari dell'Erdisu xe: dal lunedì al venerdì: 9-12 e bisogna portarla presso la stanza 45 [fonte: el Piccolo] Cita
iaga Inviato 22 Luglio 2006 Segnala Inviato 22 Luglio 2006 Allora.. la tessera mensa non xè de rinnovar ogni anno e i soldi che te lasi dentro te li ritrovi la volta dopo che te va per magnar (non ghe metto la man sul fogo.. ma mi la go da più de un anno e go sempre avudo i soldi dentro) Per quanto riguarda la foto.. xè de portarla de lori, i la metti nel pc.. cusì quando, in mensa, i te tira via i soldi, i controlla la foto per veder se te son veramente ti. Cita
Ghost Inviato 22 Luglio 2006 Segnala Inviato 22 Luglio 2006 xè passadi un pochi de anni, ma da quel che me ricordo bisogna rinnovarla ogni anno! Quel che me par sai, sai strano xè la foto...i xè tornai indrio a livel tecnologico? Nel lontano 97 i te fazeva la foto lori che te vegniva stampada direttamente sula tessera plastificada... Quando strisciano la tessera appaiono sul monitor i dati della tessera. Ma da nome e cognome non si può identificare univocamente una persona a meno che non ti metti a chiedegli pure la carta di identità. Quindi succedeva spesso che alcune persone andassero in mensa con la tessera di un amico magari di fascia 1, di fatto rubando soldi al Edisu. Visto che questa pratica è incredibilmente diffusa, ed il loro programma aveva già predisposto una casella per la foto mi domando come mai ci abbiano messo tutto questo tempo per decidere di richiedere la foto. Comuque non te la stampano sopra. Semplicemente quando strisiano la tua carta gli appere sul monitor la tua foto. Cita
tinuviel Inviato 24 Luglio 2006 Segnala Inviato 24 Luglio 2006 la mia tessera mensa aveva la foto stampata sopra... Cita
Fabio Inviato 1 Agosto 2006 Segnala Inviato 1 Agosto 2006 Sì, cinque anni fa quando go comincià l'università la tessera gaveva la foto, poi co xè rivada la Sodexo xè cambià tutto... e adesso i torna indrio. Comunque se adesso vado con la tessera senza foto i me fa magnar lo stesso, e da quando la go fatta due anni fa no la go mai rinnovada.... Cita
mula alabardata Inviato 9 Agosto 2006 Segnala Inviato 9 Agosto 2006 mi son andada stamattina a farme l'acquisizion della foto... son andada la con el libretto, i me ga acquisido la foto con el scanner, i ga registra el nome, e xe fini là. son stada neanche 2 minuti e go fatto veloce anche xkè no iera fila!! se gave de far sta roba anche voi,e se gave tempo, ve convien andar adesso fin che tutta la gente xe in ferie! se risparmia un sacco de tempo! Cita
Ghost Inviato 9 Agosto 2006 Segnala Inviato 9 Agosto 2006 Palando con la tizia della mensa mi hanno detto che dovrebbe essere possibile falo anche spendendo via mail una foto. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.