Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

:incazzado:

La mensa xe un DIRITTO dello studente universitario a quanto ne so mi.

La università da in gestion all'E.R.Di.S.U. la mensa.

Mi come fuori corso me scadi la rata dell'univ el 02.01.2006 (EUR 500,--)

L'E.R.Di.S.U. NON ME DA quel che lori ciama "BENEFICIO" della mensa,

fin che no pago le tasse. :incazzado::incazzado:

Disendo che l'università xe una roba, xe statale, lori xe un Ente regionale, che no c'entra niente con l'università, statale.

Ciò ma fa notevolmente :incazzado::cesso:

I me fa el "favor" de consentirme l'uso della mensa fin domani (grazie ad una proroga che i ga fato per i studenti come mi che ghe scadi de pagar la rata tra un mese abbondante).

:incazzado::incazzado::incazzado::incazzado:

• 7 mesi dopo...
Inviato

domanda sulla tessera mensa...

bisogna rinnovarla ogni anno?

i soldi de un anno val anche x quel dopo, oppur a fine anno se azzera tutto e se ghe rimetti?

cmq no so se save, ma bisogna portar una foto all'erdisu proprio x la tessera mensa!!

Inviato
domanda sulla tessera mensa...

bisogna rinnovarla ogni anno?

i soldi de un anno val anche x quel dopo, oppur a fine anno se azzera tutto e se ghe rimetti?

cmq no so se save, ma bisogna portar una foto all'erdisu proprio x la tessera mensa!!

xè passadi un pochi de anni, ma da quel che me ricordo bisogna rinnovarla ogni anno! Quel che me par sai, sai strano xè la foto...i xè tornai indrio a livel tecnologico? Nel lontano 97 i te fazeva la foto lori che te vegniva stampada direttamente sula tessera plastificada...

Inviato
i xè tornai indrio a livel tecnologico? Nel lontano 97 i te fazeva la foto lori che te vegniva stampada direttamente sula tessera plastificada...

no so.. mi so solo che go letto sul giornal che bisogna portar la foto all'Erdisu.. no so xò se se la vol tenir lori o se i la mettera anche sulla tessera...

:confused::confused::confused::confused:

Inviato

Allora.. la tessera mensa non xè de rinnovar ogni anno e i soldi che te lasi dentro te li ritrovi la volta dopo che te va per magnar (non ghe metto la man sul fogo.. ma mi la go da più de un anno e go sempre avudo i soldi dentro)

Per quanto riguarda la foto.. xè de portarla de lori, i la metti nel pc.. cusì quando, in mensa, i te tira via i soldi, i controlla la foto per veder se te son veramente ti.

:bye:

Inviato
xè passadi un pochi de anni, ma da quel che me ricordo bisogna rinnovarla ogni anno! Quel che me par sai, sai strano xè la foto...i xè tornai indrio a livel tecnologico? Nel lontano 97 i te fazeva la foto lori che te vegniva stampada direttamente sula tessera plastificada...

Quando strisciano la tessera appaiono sul monitor i dati della tessera.

Ma da nome e cognome non si può identificare univocamente una persona a meno che non ti metti a chiedegli pure la carta di identità.

Quindi succedeva spesso che alcune persone andassero in mensa con la tessera di un amico magari di fascia 1, di fatto rubando soldi al Edisu.

Visto che questa pratica è incredibilmente diffusa, ed il loro programma aveva già predisposto una casella per la foto mi domando come mai ci abbiano messo tutto questo tempo per decidere di richiedere la foto.

Comuque non te la stampano sopra. Semplicemente quando strisiano la tua carta gli appere sul monitor la tua foto.

• 2 settimane dopo...
Inviato

Sì, cinque anni fa quando go comincià l'università la tessera gaveva la foto, poi co xè rivada la Sodexo xè cambià tutto... e adesso i torna indrio. Comunque se adesso vado con la tessera senza foto i me fa magnar lo stesso, e da quando la go fatta due anni fa no la go mai rinnovada....

Inviato

mi son andada stamattina a farme l'acquisizion della foto...

son andada la con el libretto, i me ga acquisido la foto con el scanner, i ga registra el nome, e xe fini là.

son stada neanche 2 minuti e go fatto veloce anche xkè no iera fila!! :daghe:

se gave de far sta roba anche voi,e se gave tempo, ve convien andar adesso fin che tutta la gente xe in ferie! :grin:

se risparmia un sacco de tempo! :daghe:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro