Jump to content

MONDIALI TEDESCHI

Recommended Posts

ECCO IL NOSTRO GIRONE

ITALIA

GHANA

REP. CECA

U.S.A.

...no xe andà troppo ben visto che la rep. ceca xe una delle meio rimaste fora dalla prima fascia (insieme all'olanda). Gavemo preso anche la squadra africana piu forte eattletica del momento (Kouffur,Essien,Muntari,Appiah...), e poi ghe xe la solita mina vagante de ogni girone, la qual potrebbe esser l'America che ai mondiali de korea e giappone iera andata sai ben oltre le aspettative..staremo a veder

Grazie mille a tutti e due :ave: :ave:

Sicuramente xe un giron da non ciapar sottogamba: forsi xe meio così, i dovarà zogar alla morte fin alla prima partita ed esser concentradi contro qualunque squadra.

Parlando con Jazz ieri sera, sarà de star tenti agli USA che sta fazendo molto ben ultimamente. I Ceki ga nomi importanti ma xe anche vecioni, el Ghana ga anch'essa zogadori de tutto rispetto. Insomma, sarà de divertirse :D

:vafora: secondo mi dipenderà sai dalla voia de tirar fora le pelotas dai nostri giogadori...saria ora che i dimostri che quel che i ciapa i se lo merita e che i vinzesi qualcosa. imho.

un piccolo pensiero:

gavemo in giron l'america...semo suoi alleati...come la ciaperà bush se li femo fora??? el ne invaderà??? chissà che no rivi la telefonadina al berluska che da buon alleato dirà "mi consenta preferisco perdere???" :baston::vafora:

Diria proprio che no dovesi esser grandi problemi de rivar primi, basta che i gioghi come che i sa, fino a pochi anni fa no le gavesimo nianche calcolade squadre come queste.Giustamente adesso nel calcio no esisti più la squadra cista,cista , no stemo però butarse cenere in testa.No gavemo el più bel campionato del mondo?Anche se le squadre ga la meta de stranieri ,la differenza de tasso tecnico xe enorme fra noi e lori.Mi son sicuro che vinzemo el giron. :vino::vino:

Io avrei preferito Trinidad e Tobago, San Marino e la terza C del liceo artistico. Purtroppo mi sa tanto che per passare il turno dovremo giocare veramente bene perchè queste mi sembrano squadre toste.

Quoto, Ghana e USA tecnicamente buoni e atleticamente penso superiori, la Rep. Ceca se xe solo lontana parente de quela dei Europei podemo farghela, sinnò xe c***i...

E sul fato che el tasso tecnico dei taliani sia superiore, me pemetto qualche dubio, vedendo come se zoga in Italia, no me par de veder sai fenomeni, togli Totti (se el xe de voia...) e cassano (se ghe sarà e no farà cassanade...) me par tuti giogadori normali, senza niente de più de quel che ghe xe al'estero. Casomai xe su l'esperienza internazional che gavemo qualche punto in più

Se gioghemo da Italia non sarà problemi (spero!).

vedendo come se zoga in Italia, no me par de veder sai fenomeni, togli Totti (se el xe de voia...) e cassano (se ghe sarà e no farà cassanade...)

In effetti Totti in nazionale rare volte me ga entusiasmado e Cassano se i mondiali fossi domani nol saria sicuramente convocado.. de gente brava però ne gavemo teoricamente più dei altri, penso ai Pirlo, Gilardino, Nesta, Buffon.

Gavemo tante scelte in attacco e difesa, solo a centrocampo non gavemo tanto.

Speremo ben! :D

Saremo una Nazionale sufficientemente competitiva, a patto che

-no se spachi qualchedun a maggio

-no i snobbi gli avversari

-in relazion al punto sopra, el fattore psicologico sarà fondamentale.

Domandona: secondo voi chi xe la favorita alla vittoria final? In sto momento el Brasile xe 10 spanne più in alto de tutti i altri...

Domandona: secondo voi chi xe la favorita alla vittoria final? In sto momento el Brasile xe 10 spanne più in alto de tutti i altri...

Le mie 4 squadre (vardando anche el tabelon)da cui tirar fora la squadra campion xe: Brasile (95%, superfavorido), Germania(80%), Italia(70%), Inghilterra (50%) (o Portogallo 40%).

Ma altre sorprese no saria strano veder visto che el balon xe tondo.

In effetti Totti in nazionale rare volte me ga entusiasmado

Beh :D , oddio, io ci andrei cauto...io mi vorrei ricordare gli Europei del 2000 dove siamo arrivati in finale grazie a lui, grazie alle sue prestazioni ai sui gol, ai sui assist, ai suoi cucchiai ...un europeo da incorniciare...totti.jpg

in Giappone era cominciata bene, grazie a un suo assist millimetrico (Dio solo sa come ha fatto a veder Vieri che iera dietro de lui.) avemo vinto la prima partida. Poi tutto ga cominza a girar male, vedi incrocio dei pali su punizione contro la Croazia, vedi Byron Moreno, e quindi semo usciti..Agli ultimi Europei tutti savemo come xe andata per la nazionale e per lui in particolare..

Per quanto riguarda i gironi eliminatori, me ricordo tante, ma tante partite vinte grazie a lui, ai suoi lanci ai suo tocchi de prima (una su tutti la prestazione a Parma, con la sua tripletta..)

Brasile (95%, superfavorido), Germania(80%), Italia(70%), Inghilterra (50%) (o Portogallo 40%).

A mi me vien fora un totale percentuale de 335% :D:D:D:D

A parte gli scherzi secondo me dovrebbe esser così: Brasile 35%, Argentina 30%, Germania 18%, Italia 15%, altre 2%