Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

A dir la verità preferiso l'albero, tutto bel addobbado, con i fiocchi rossi e le luci che va a intermittenza con la musica..

Però mi fazo solo l'abero xkè non go spazio per el presepe... el l'albero el xè anche picio picio, però cocolo

Ospite Andrea
Inviato
go speso un capital ma go un presepe coi contro c ........

El xe vivente?

come no ... go la gata che me pascola sora ..... :incazzado:

Inviato

Co se fazeva l'albero grando a casa mia (desso gavemo un picio, giusto per presente) el iera sempre vero, comprado in piazal a S.Giacomo, e soto ghe iera sempre el presepe, enorrrrrrrme :p , con el muschio.

Desso, ormai, semo diventadi grandi per ste robe e cussì basta.

:bye:

Inviato

Albero (finto) e presepe mi fazo tuti e do' (tra l'altro me occupo personalmente del presepe :D).

Xe tradizion, pero' se dovesi selier de far uno solo dei due selio l'albero.

Quindi voto albero.

Inviato

mi son per le presepe,,per il momento go solo quel...de solito se fa anca l'albero, ma sto anno no so ancora se rivemo...durante el trasloco me sa che gavemo lassa qualche tocco per strada... :testadamuro:

gavemo l'alberel finto, el iera diviso in due percio che el occupi meno spazio..ma...no se trova piu la punta :ehno:

Inviato

Go votà l'albero! rigorosamente finto... [a meno che non gavessi un giardin dove piantarlo ma xe utopia]. Xe bel addobbar de luci e balete! me piasi! :foracolcul:

mi comunque sotto l'alberetto ghe fazo anche el presepe.. ogni anno diverso.. dipendi dal spazio..dal material [se xe ancora riutilizzabile o meno..... praticamente sempre :p ].

bele le feste! ghe fusi anche el spirito in te le mura saria ancora piu contenta :bye:

Inviato

no se diventa mai grandi per el presepe e l'albero.. mio nono ogni ano el fa dele costruzioni con la carta per far le montagne che xe tropa roba!!

l'unico problema del presepe xe che se te lo fa vicin l'albero e dal albero casca una bala.. te fa strike de pecore

Inviato

Mi no sento molto el spirito natalizio e se fossi per mi no faria niente...ma i miei me obbliga a far sia albero che presepe (perchè dovemo far tutto mi e mia sorella po no capiso, visto che i lo vol lori! :confused: ).

Tra i due go votado l'albero, ma solo perchè esteticamente me piasi de più de un presepe.

Se gavessi podudo votar el mio gatto, el gaveria scelto el presepe perchè el se diverti a zogar con le pecore in giro per la casa e a distirarse in mezzo davanti alla capanna (el se sentirà molto bambin Gesù! :merodolodalrider: )!!!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro