Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

su focus poco tempo fa i gaveva fatto un articolo proprio su sto tipo...i spiegava i trucchi:

praticamente la gamba della ballerina la xe disegnada in orizzontale e la xe lunghissima, cusì guardando da una certa posizion te dà l'idea de esser verticale...

Inviato
su focus poco tempo fa i gaveva fatto un articolo proprio su sto tipo...i spiegava i trucchi:

praticamente la gamba della ballerina la xe disegnada in orizzontale e la xe lunghissima, cusì guardando da una certa posizion te dà l'idea de esser verticale...

veramente dopo se vedi anche la gamba in una delle foto..

Inviato

mi gavevo za visto qualcosa a riguardo.

me ricordo una discussion che go avudo con una mia amica che fa grafica.. la se gaveva incazada con mi perchè la insisteva a dir che xe impossibile da far disegni del genere.. e mi che ghe disevo: ma neanche non te li vedi come disegni difficilissimi da far? e ela che la me se incazava.. la go fatta andar su tutte le furie.

no vedo perchè non i possi esser veri. se tratta solo de ingannar la percezion della realtà dell'ocio uman.

ciò non togli che un'elaborazion dell'immagine al computer al giorno d'oggi se la fa in quattro secondi gavendo i strumenti giusti.

me piaseria veder un de questi lavori dal vivo e scattarghe mi le foto dai varii punti de vista. dopo la non podesi dir niente nissun :D

Inviato

mi gavevo sentido che l'omo per disegnar tigniva un registrator video nel punto dove el voleva che vignisi fotografado e dopo con un monitor disegnava basandose sul monitor.. ma visto che iera tempo fa no me ricordo se iera suposizioni mie oppur gavevo leto de qualche parte! :D

Inviato

@ mula: questo xe un esempio

wrongview-pool.jpg

globe-wrongview.jpg

e le "giuste"

globe.jpg

swim.jpg

xe una forma avanzada dele publicità che i usa tipo nei autodromi piturade sul erba.. infati penso che gabi fato uguale

Inviato
mi gavevo za visto qualcosa a riguardo.

me ricordo una discussion che go avudo con una mia amica che fa grafica.. la se gaveva incazada con mi perchè la insisteva a dir che xe impossibile da far disegni del genere.. e mi che ghe disevo: ma neanche non te li vedi come disegni difficilissimi da far? e ela che la me se incazava.. la go fatta andar su tutte le furie.

no vedo perchè non i possi esser veri. se tratta solo de ingannar la percezion della realtà dell'ocio uman.

ciò non togli che un'elaborazion dell'immagine al computer al giorno d'oggi se la fa in quattro secondi gavendo i strumenti giusti.

me piaseria veder un de questi lavori dal vivo e scattarghe mi le foto dai varii punti de vista. dopo la non podesi dir niente nissun :D

niubba la tua amica!!! :D:D:D

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro