Jump to content

bravo de disegnar

M4st3r

Recommended Posts

su focus poco tempo fa i gaveva fatto un articolo proprio su sto tipo...i spiegava i trucchi:

praticamente la gamba della ballerina la xe disegnada in orizzontale e la xe lunghissima, cusì guardando da una certa posizion te dà l'idea de esser verticale...

veramente dopo se vedi anche la gamba in una delle foto..

mi gavevo za visto qualcosa a riguardo.

me ricordo una discussion che go avudo con una mia amica che fa grafica.. la se gaveva incazada con mi perchè la insisteva a dir che xe impossibile da far disegni del genere.. e mi che ghe disevo: ma neanche non te li vedi come disegni difficilissimi da far? e ela che la me se incazava.. la go fatta andar su tutte le furie.

no vedo perchè non i possi esser veri. se tratta solo de ingannar la percezion della realtà dell'ocio uman.

ciò non togli che un'elaborazion dell'immagine al computer al giorno d'oggi se la fa in quattro secondi gavendo i strumenti giusti.

me piaseria veder un de questi lavori dal vivo e scattarghe mi le foto dai varii punti de vista. dopo la non podesi dir niente nissun :D

mi gavevo sentido che l'omo per disegnar tigniva un registrator video nel punto dove el voleva che vignisi fotografado e dopo con un monitor disegnava basandose sul monitor.. ma visto che iera tempo fa no me ricordo se iera suposizioni mie oppur gavevo leto de qualche parte! :D

mi gavevo za visto qualcosa a riguardo.

me ricordo una discussion che go avudo con una mia amica che fa grafica.. la se gaveva incazada con mi perchè la insisteva a dir che xe impossibile da far disegni del genere.. e mi che ghe disevo: ma neanche non te li vedi come disegni difficilissimi da far? e ela che la me se incazava.. la go fatta andar su tutte le furie.

no vedo perchè non i possi esser veri. se tratta solo de ingannar la percezion della realtà dell'ocio uman.

ciò non togli che un'elaborazion dell'immagine al computer al giorno d'oggi se la fa in quattro secondi gavendo i strumenti giusti.

me piaseria veder un de questi lavori dal vivo e scattarghe mi le foto dai varii punti de vista. dopo la non podesi dir niente nissun :D

niubba la tua amica!!! :D:D:D