babatriestina Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 eco qua alcune dele foto dele rive dopo la piova, per cominciar una cola barca e la nave, come che disevi. Ma i colori del tramonto me par meno acentuai. Po una cola sola nave, cussì sola in mezzo del mar ( per inciso, no la partiva, ma la andava a ormegiarse in Porto Vecio) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted February 20, 2006 Author Report Share Posted February 20, 2006 e adesso el molo: el xe ssai scuro, ma le mace de acqua lo sciarissi un poco le sfrangiature intorno ai lampioni le xe anche ne l'original, anche se qua nel ridoto se vedi ancora de più, se vedi che ste machinete col controluce qualche problemin le ga.. e no par vero che go meso l'orizonte quasi dritto! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 caspita!! nella prima te me gavevi cavado tuto el bel del rifleso dele nuvole!! forsi la xe un poco tropo incasinada con tute quele boe.. ma coi colori che la ga.. quella del molo me piasi sai.. una silouette notevole de tute le persone.. bel el riflesso delle pozzanghere che no rendi monotona la foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuxav Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Bellllllllllllissime... !!!! forsi forsi nela terza gavesi elimina' el grupeto de persone sula sx... ma la xe belisima anche cusi!!! .. con i riflesi... bela bela :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 Me piasi sai la prima Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polpetta Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 la penultima la gaveria vista meo con la nave giusto un poco piu de lontan e messa a due terzi della foto invece che in centro... da un'altra sensazion. l'ultima non me disi molto.. ma xe solo un mio parer.. scusa.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 che bele foto!!! mi non me riva mai ben le foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 mi adoro le foto in controluce >> quindi me piasi tropo la terza! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted March 23, 2006 Report Share Posted March 23, 2006 Queste sono le foto che ti danno una grande soddisfazione quando riesci a farle e ti fanno arrabbiare quando ti accorgi di aver dimenticato la macchina fotografica a casa. Mi piaciono troppo questi colori, quando il mare e il cielo tendono a confondersi. Complimenti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts