babatriestina Inviato 20 Febbraio 2006 Segnala Inviato 20 Febbraio 2006 eco qua alcune dele foto dele rive dopo la piova, per cominciar una cola barca e la nave, come che disevi. Ma i colori del tramonto me par meno acentuai. Po una cola sola nave, cussì sola in mezzo del mar ( per inciso, no la partiva, ma la andava a ormegiarse in Porto Vecio) Cita
babatriestina Inviato 20 Febbraio 2006 Autore Segnala Inviato 20 Febbraio 2006 e adesso el molo: el xe ssai scuro, ma le mace de acqua lo sciarissi un poco le sfrangiature intorno ai lampioni le xe anche ne l'original, anche se qua nel ridoto se vedi ancora de più, se vedi che ste machinete col controluce qualche problemin le ga.. e no par vero che go meso l'orizonte quasi dritto! Cita
trert Inviato 20 Febbraio 2006 Segnala Inviato 20 Febbraio 2006 caspita!! nella prima te me gavevi cavado tuto el bel del rifleso dele nuvole!! forsi la xe un poco tropo incasinada con tute quele boe.. ma coi colori che la ga.. quella del molo me piasi sai.. una silouette notevole de tute le persone.. bel el riflesso delle pozzanghere che no rendi monotona la foto Cita
tuxav Inviato 20 Febbraio 2006 Segnala Inviato 20 Febbraio 2006 Bellllllllllllissime... !!!! forsi forsi nela terza gavesi elimina' el grupeto de persone sula sx... ma la xe belisima anche cusi!!! .. con i riflesi... bela bela :D Cita
polpetta Inviato 21 Febbraio 2006 Segnala Inviato 21 Febbraio 2006 la penultima la gaveria vista meo con la nave giusto un poco piu de lontan e messa a due terzi della foto invece che in centro... da un'altra sensazion. l'ultima non me disi molto.. ma xe solo un mio parer.. scusa.. Cita
molly Inviato 21 Febbraio 2006 Segnala Inviato 21 Febbraio 2006 che bele foto!!! mi non me riva mai ben le foto Cita
arska Inviato 23 Marzo 2006 Segnala Inviato 23 Marzo 2006 mi adoro le foto in controluce >> quindi me piasi tropo la terza! Cita
MONTAG Inviato 23 Marzo 2006 Segnala Inviato 23 Marzo 2006 Queste sono le foto che ti danno una grande soddisfazione quando riesci a farle e ti fanno arrabbiare quando ti accorgi di aver dimenticato la macchina fotografica a casa. Mi piaciono troppo questi colori, quando il mare e il cielo tendono a confondersi. Complimenti. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.