manu68 Inviato 3 Marzo 2006 Segnala Inviato 3 Marzo 2006 lo so che son nova del forum ma son come el prezemolo e se fussi l'ocasion me piaseria conoserve!! el problema xe che no poso uscir de sera (causa mari' e sopratutto fio picio ) se per caso un giorno ve trovè al pomerigio (lo so che se lavora ma..) me avisè? vegniria volentieri anche mi!! bacioni Manu Cita
cucciolina Inviato 3 Marzo 2006 Segnala Inviato 3 Marzo 2006 Certo Manu Xe difficile che se trovemo pomeriggio però se capita l'occasion te femo un fisc'io Cita
Maurizio72Ts Inviato 3 Marzo 2006 Segnala Inviato 3 Marzo 2006 manu...se te rivi farli incontrar de pomerigio giuro che te pago de bever . A parte i scherzi...se faze de pomeriggio, ma no sul tardi, vegno anca mi (anche se me andassi meio de matina, ma no se po gaver tuto dala vita ). Cita
SandroWeb Inviato 3 Marzo 2006 Segnala Inviato 3 Marzo 2006 Volentieri manu Anche per un caffè veloce Cita
manu68 Inviato 3 Marzo 2006 Autore Segnala Inviato 3 Marzo 2006 de matina saria formidabile!!!! porto el picio in asilo alle 9 e po' son libera!! quando che volè!!! conosso dei bei postisini per magnar sia robe dolce che salade Cita
SandroWeb Inviato 3 Marzo 2006 Segnala Inviato 3 Marzo 2006 Organizzeremo sicuro e al più presto, manu...te vederà Cita
Maurizio72Ts Inviato 3 Marzo 2006 Segnala Inviato 3 Marzo 2006 se fe in setimana (e de matina) posso propor la cafeteria del borgo??? un postisin tranquilo tranquilo (chi me conossi lo sa ) e po xe vizin a dove che lavoro . Cita
Kiriranshelo Inviato 3 Marzo 2006 Segnala Inviato 3 Marzo 2006 in questi fuori orario mi son disponibile solo per i venerdì pomeriggio. solo che se son messo come oggi............ son stado mezzo pomeriggio a riposo e son ancora incagolido (el rilassamento post stress settimanale ) Cita
trert Inviato 3 Marzo 2006 Segnala Inviato 3 Marzo 2006 mi disemo che giro parechio per lavoro.. posso vignir a bever un choffi zona la comun, catasto, tavolare.. invece regolarmente per un aperitivo finisso lavoro alle 17 e poi free! Cita
iaga Inviato 4 Marzo 2006 Segnala Inviato 4 Marzo 2006 Mi venerdi,sabato e domenica a qualsiasi ora, gli altri giorni entro le 10.30 de mattina (che alle 11 inizio lezion) e dopo le 16 o 17 Cita
Maurizio72Ts Inviato 4 Marzo 2006 Segnala Inviato 4 Marzo 2006 mi disemo che giro parechio per lavoro.. posso vignir a bever un choffi zona la comun, catasto, tavolare.. no gavessi mai pensado che andassi ben anca a ti quela zona, trert Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.