assist Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Ormai mancano 10 giorni all'uscita nelle sale del flim. Vediamo sul forum come vanno le preferenze. Via coi voti! Mi scelgo el si! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Forum_Bot Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 1 Utente ha già detto GRAZIE! Nona Picia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 No son un grande appassionà de cinema (inteso come "andar in cinema"), ma sto film me ispira sai. Sicuramente no ghe andarò el primo giorno perchè sarà una folla disumana, però conto de andarghe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 dopo gaver letto el libro e savendo el cast.. ghe andarò sicuro.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malto Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 me too Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 si anche per mi!!!! anche se son sicura che, come succedi sempre, difficilmente poderà eguagliar el libro... se sa che le emozioni che dà un libro difficile che le dia anche i film... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Prima mi leggero il libro. Poi andro sicuramente a vederlo. Ottimo cast. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 mah... no savessi... premetto che no go letto el libro, ma ovviamente ne go senti parlar... non x entrar in temi teologici, xò la storia va un pò contro la chiesa e questo sinceramente me da fastidio e no andasi a veder ne a legger una roba del genere... però allo stesso tempo andasi a vederlo proprio x sentir cosa effettivamente i disi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted May 9, 2006 Author Report Share Posted May 9, 2006 mah... no savessi...premetto che no go letto el libro, ma ovviamente ne go senti parlar... non x entrar in temi teologici, xò la storia va un pò contro la chiesa e questo sinceramente me da fastidio e no andasi a veder ne a legger una roba del genere... però allo stesso tempo andasi a vederlo proprio x sentir cosa effettivamente i disi... Se te son cusì, dubbiosa, allora te consiglio prima de legger el libro. Nei film capita che alcuni particolari e punti devisto no vegni messi per motivi de durata. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 in effetti concordo con mula sul tema teologico.. purtroppo no i disi nel film che xe finzion ed alcuni basamenti del film no ga un appoggio teologico veritiero.. i xe inventadi.. tanti podessi vederlo come la Vera Verità.. e no come un film.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted May 9, 2006 Author Report Share Posted May 9, 2006 in effetti concordo con mula sul tema teologico.. purtroppo no i disi nel film che xe finzion ed alcuni basamenti del film no ga un appoggio teologico veritiero.. i xe inventadi..tanti podessi vederlo come la Vera Verità.. e no come un film.. X questo xe meo aver la base del libro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Se te son cusì, dubbiosa, allora te consiglio prima de legger el libro. Nei film capita che alcuni particolari e punti devisto no vegni messi per motivi de durata. sì, anche ti te ga ragion... però almeno gli "attacchi" principali credo che i vegni fora anche nel film.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinuviel Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 secondo mi, le persone intelligenti, sa che che i romanzi e i film non devi esser presi sempre come verità assolute....me par assurda la crociada che i ghe ga fato contro, anche La Passione de Mel gibson no iera proprio uguale uguale ala Bibbia, eppur la xè stada ampliamente pubblicizzada dalla Chiesa americana... comunque, chi se ga un po' infomà sul Codice da Vinci, dovessi saver che se basa su tesi antiche, no xè roba inventada da Dan Brown...ognuno pol andar a veder con lo spirito che vol, credendo che possi esser qualcosa de vero o essendo sicuro che xè solo fiction. Mi vadoa veder i film de fantascienza pur essendo sicura che i omini verdi no esisti, cussì pol far un credente con sto film/libro: te lo va a veder per curiosità, probabilmente te piaserà l'intreccio, ma no cambierà sicuramente el tuo modo de pensar! Mia mamma, molto cattolica, ga letto el libro, ghe xè piasudo nonostante la lo ritegni pien de cavolade... a mio nipote dodicenne no ghe gavemo lasado legger perchè el xè tropo picio per capir la differenza tra fiction e realtà. Credo che tutti i adulti sia in grado de giudicarlo serenamente... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted May 9, 2006 Author Report Share Posted May 9, 2006 secondo mi, le persone intelligenti, sa che che i romanzi e i film non devi esser presi sempre come verità assolute....me par assurda la crociada che i ghe ga fato contro, anche La Passione de Mel gibson no iera proprio uguale uguale ala Bibbia, eppur la xè stada ampliamente pubblicizzada dalla Chiesa americana...comunque, chi se ga un po' infomà sul Codice da Vinci, dovessi saver che se basa su tesi antiche, no xè roba inventada da Dan Brown...ognuno pol andar a veder con lo spirito che vol, credendo che possi esser qualcosa de vero o essendo sicuro che xè solo fiction. Mi vadoa veder i film de fantascienza pur essendo sicura che i omini verdi no esisti, cussì pol far un credente con sto film/libro: te lo va a veder per curiosità, probabilmente te piaserà l'intreccio, ma no cambierà sicuramente el tuo modo de pensar! Mia mamma, molto cattolica, ga letto el libro, ghe xè piasudo nonostante la lo ritegni pien de cavolade... a mio nipote dodicenne no ghe gavemo lasado legger perchè el xè tropo picio per capir la differenza tra fiction e realtà. Credo che tutti i adulti sia in grado de giudicarlo serenamente... Concordo pienamente su quanto sopracitato Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 cussì pol far un credente con sto film/libro: te lo va a veder per curiosità, probabilmente te piaserà l'intreccio, ma no cambierà sicuramente el tuo modo de pensar! Mia mamma, molto cattolica, ga letto el libro, ghe xè piasudo nonostante la lo ritegni pien de cavolade... a mio nipote dodicenne no ghe gavemo lasado legger perchè el xè tropo picio per capir la differenza tra fiction e realtà. Credo che tutti i adulti sia in grado de giudicarlo serenamente... infatti, a quei con una fede solida e forte no ghe cambia niente... ma come te ga dito ti ai fioi, oppur anche ai adulti con una fede poco convinta podesi venir sviadi xkè neanche lori rivasi a distinguer finzion e realtà... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonio Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 secondo mi, le persone intelligenti, sa che che i romanzi e i film non devi esser presi sempre come verità assolute....me par assurda la crociada che i ghe ga fato contro, anche La Passione de Mel gibson no iera proprio uguale uguale ala Bibbia, eppur la xè stada ampliamente pubblicizzada dalla Chiesa americana...comunque, chi se ga un po' infomà sul Codice da Vinci, dovessi saver che se basa su tesi antiche, no xè roba inventada da Dan Brown...ognuno pol andar a veder con lo spirito che vol, credendo che possi esser qualcosa de vero o essendo sicuro che xè solo fiction. Mi vadoa veder i film de fantascienza pur essendo sicura che i omini verdi no esisti, cussì pol far un credente con sto film/libro: te lo va a veder per curiosità, probabilmente te piaserà l'intreccio, ma no cambierà sicuramente el tuo modo de pensar! Mia mamma, molto cattolica, ga letto el libro, ghe xè piasudo nonostante la lo ritegni pien de cavolade... a mio nipote dodicenne no ghe gavemo lasado legger perchè el xè tropo picio per capir la differenza tra fiction e realtà. Credo che tutti i adulti sia in grado de giudicarlo serenamente... concordo pienamente!! gavemo una testa, e utilizzemola per decider cosa realmente è verità e csa finzione!! per el resto, mi gò votado sì, perchè, letto il libro, me ispira assai... ammetto però de esser dubbioso so T. Hanks... gavendo leto el libro, no me par ruolo adatto a lui, ma speto il film per giudicare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 mi digo solo che certi elementi che xe stadi smentidi pubblicamente no i vien citadi come tali nel film.. cmq anche mi go letto el libro e no me ga toccado molto dal punto de vista teologico.. però me ga piasso tantissimo! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nona Picia Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Mi go leto el libro, el me ga assai piasso, sopratutto per le descriziopìni dettagliade dei loghi.Mi son cattolica convinta e co lo go leto nol me ga creà dubbi, ma concordo con chi che disi che a un incerto i ghe pol venir. Per quel che riguarda el film, son curiosa e voto sì. Ciao ciao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nona Picia Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Chiedo scusa, no me son presentada e go za scrito 2 volte:VERGOGNA! Son, come ghe gavè za leto, nonapicia, de origini triestino-austriache e son veramente nona. Provengo da un altro forum. E adeso ve domando una roba: mi no so girar in sto forum :Dove xè le barzellette? Grazie go dito prima e ripeto anche adesso! Ciao ciao Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Benvenuda Nona Picia. Le barzelete in triestin te le trovi qua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Giada Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Mi go letto el libro, ma go letto anche alcuni saggi de approfondimento sul tema, visto dei speciali etc etc... anderò a veder el film, ma almeno so cossa spettarme e no me ciapo tutto come verità assoluta. El discorso qua no xe se xe giusto o sbaia far una crociata contro un libro che prendi posizioni contro la chiesa basandose su presunte teorie vere... el problema xe che xe un caso commerciale montado ad arte che PRETENDI de dir VERITA' ORIGINALI (e quindi de no ispirarse a nessun, anche se sta teoria xe vecia de almeno venti anni) e de RISPECCHIAR LA REALTA'... el problema xe che Dan Brown, all'inizio del libro, disi che i fatti principali su cui se basa la storia inventada e le descrizioni dei luoghi XE VERI... invece no xe cussi. Se un me scrivi un romanzo in cui disi quel che vol contro chi che vol e me disi che xe una sua opinion, nessun problema. Ma se un lo spaccia per verità assoluta che lui rivela al mondo... allora la xe el problema. Ve chiedo un'altra roba... ve chiedè come mai uno scrittor semisconosciuto, e che no scrivi neanche in sta maniera eccezionale, con alcuni libri flop alle spalle, ga riva a beneficiar de una campagna promozionale mai vista prima de TUTTE LE PRINCIPALI CASE EDITRICI AMERICANE RIUNIDE??? Se ga mai senti una roba del genere??? Xe gente che scrivi libri e no riva neanche a farseli legger del più mona dei editori... figuremose farse far una promozion del genere!!! El discorso xe che ghe serviva qualchedun semisconosciuto che podessi sobbarcarse el rischio de scriver un libro "scandalo" che gaveria podudo far flop... no credo che nè un Wilbur Smith nè un Ken Follett gaveria podudo permetterselo! Quindi, quel che me fa nervoso xe che a sto pampel e soprattutto alle case editrici ghe xe anda una marea de bori sulla base de quel che xe, in fondo, una truffa: spacciar per vero quel che xe una semplice teoria, seppur affascinante, ma mai provada... E poi xe le quantità industriali de errori STORICI de cui xe infarcido el libro... el che lo rendi anche un poco diseducativo! Ok, me blocco ;-) Però ve lasso un pochi de approfondimenti sul tema: qua qua qua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Mi no capiso tuto sto scandal. Se tratta de un ROMANZO, non de un SAGGIO STORICO. Se i pici no xe in grado de distinguer finzion e realta' alora no dovesimo nianche contarghe la fiaba de cappuccetto rosso. E la Bibbia, o el Vangelo in particolare?!?!?!?! Ma no voio andar off-topic Mi el libro lo go letto. E son cursioso de veder come i ga reso el libro sul grande schermo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 No go letto el libro e, sinceramente, no xe che interessa più de tanto andarlo veder in cine. Prima o dopo i lo darà per tv...nooo? (da bravo istrian ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MONTAG Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 Sono a mala pena credente, il libro mi è piaciuto ma non mi ha entusiasmato. Non ha spostato le mie convinzioni. Viste le premesse forse si tratterà di un film di cassetta e forse opterò per l'approccio istriano. Comunque concordo in pieno con il discorso di tinuviel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted May 9, 2006 Report Share Posted May 9, 2006 z z z z z z z z z z . . . n o i a . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts