Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

mi go vota l'ultima.. no tifero' e no vardero niente, e spero che vinzi una de quele squadre che ga zogadori che da l'anima e ciapa 1/100000 dei soldi dei italiani rivi in finale.... tipo Ghana, uruguay & co :D sicuro no italia ...

Inviato

ma el scagaz no c'entra, xe za da ani che la penso cusi, i zogadori dovesi rapresentar l'Italia al estero, farne far bela figura... mi sti qua me fa senso solo vederli e no me sento minimanente rapresenta de lori, xe solo brave sigorine strapagade... che dela nazionale no ghe frega un bel niente xche nei club i ciapa piu soldi.. se vedemo quanto ghe tien i Inglesi o i Francesi o i Tedeschi ala maja nazionale xe tuto un altro pianeta...

Inviato

Le osservazioni de AV xe giustissime, ma xe pur sempre el nostro paese che vien rappresentà all'estero. E anche se i "rappresentanti" no me piasi, no posso che dir Forza Italia! (l'unico momento in cui tifo xe i mondiali) :rolleyes:

Inviato
no posso che dir Forza Italia! :rolleyes:

Ma veramente... in sto forum le discussioni politiche no saria permesse, no credo che se possi dir "Forza Italia" e gnaca "forza azzurri" . :)

Bona la batuda!! Veramente simpatica :crylol:

Inviato

bah, nonostante i casini anche mi tiferò l'Italia!!

sono italiano, e spero che i nostri azzurri tirerà fora i co**** proprio per dimostrare come no tuto el calcio xè sporco!! :punk:

Inviato

lunedì 12/06/06 - ore 21 Hannover ITALIA - Ghana

sabato 17/06/06 - ore 21 Kaiserslautern ITALIA - USA

giovedì 22/06/06 - ore 16 Amburgo Rep. Ceca - ITALIA

:ikik::ehsi::doh: :s'ciopado: :daghe:

Inviato

Mi tifo ?esky Republik :) ma se vinzesi qualche squadra-sorpresa tipo la Grecia ai europei me fazesi piazer.

In qualsiasi caso, son conro el balon dele Grandi Squadre che vinzi sempre tuto in 3/4 :D

Inviato
Mi tifo ?esky Republik :) ma se vinzesi qualche squadra-sorpresa tipo la Grecia ai europei me fazesi piazer.

In qualsiasi caso, son conro el balon dele Grandi Squadre che vinzi sempre tuto in 3/4 :D

Ulo... :cossaaa?: un altro che scegli la Rep Ceca... ma se ghe iera anche l'Austria?

Mi comunque spero almeno de veder qualche bela partida, ma go sai dubi...

Inviato
Ulo... :cossaaa?: un altro che scegli la Rep Ceca... ma se ghe iera anche l'Austria?

Se ghe iera l'Austria tifavo Austria, in alternativa Ungheria.

Ma xe restada la Rep Ceca quindi tifo per lori...

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro