Jump to content

Recommended Posts

Posted

Si so, no me passa niente :rolleyes: Ma xe una domanda attuale, visto el caldo de sti giorni.

Xe due scuole de pensiero, tanti disi che bisognasi far la doccia calda anche d'estate, altri no ghe la fa a sopportar, come mi :D D'estate la doccia xè l'unico momento de sollievo che go a casa, visto che no go el clima...in sti giorni la fazo gelida, cusi dopo me sento fresco per un bel po' :D Se uso l'acqua calda, no fazo nianche in tempo a sugarme e rivestirme che son de novo sudà :wacko:

Sentimo :D

Posted

tiepida... però i disi che saria de farsela calda cussi co se esci dalla doccia sembra più fresco... mah... figurarse se col caldo che xe vado farmela calda :lol:

Posted

ascolto entrambe le scuole di pensiero...prima la fazo fredda per puro godimento :D poi l'ultimo risciacquo tiepido-caldo, cussì quando esco no sento troppo calor!!

Posted

Sarò strana.. ma per mi dipendi..

..dipendi dall'umor che go e da cosa go voia.. posso farmela tutta bollente (come devo sempre far in inverno, senò xè meio starme lontana), tiepida oppur iazada.. dipendi!

:bye:

Posted

calda, al massimo se propio go ssai caldo, morta. Freda? un per de volte go provado a finir un bagno caldo con una docia freda.. me ga ciapado un mal de schena che credevo de gaver una colica renal.. mai fato più doce frede in schena!

( per la spuzza, dovevi veder in bus nei anni 50, che no ghe iera deodoranti!)