Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Volevo proporlo tantissimo tempo fa.. ma pol xe anda sfumandose.. ma visto che l'ultimo meeting a cui go partecipà ghe iera bastanza mule.. go pensa de proporlo!

un pensier che go fatto iera questa:

qualcuna sa quando xe l'ultima serata de sistiana?magari andar a bever qualcosa tutte insieme..balar.. etc..etc..

• Risposte 125
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

Ehm, non son per niente abituada ad andar in giro solo con mule :lol: però me va benon :D El posto xe indifferente come sempre :D

Gaiuzza no sta tenir el muso :ikik: se scadenemo nel ballo e chi ne ferma più dopo? :D :s'ciopado:

Inviato

lista:

Polpetta

Saretta (no pol)

Cucciolina

Iaga

Tinuviel

Mula alabardata

giorno: venerdì 1 settembre

[Chiedo immensamente scusa.. go edità sto messaggio invece de soltanto copiarlo!!! :pianto::unsure: ]

Inviato

ancora solo 5??? ma le altre dove se ga imbusà?? O|

eh bon ah.. no le sa cossa le se perdi!!! :lol:

sandro.. mi un poco de :wacko: gavaro anche ...ma le mule del SDS se sa che le xe toste :vabenon::punk:

mi gaveria proposto de far o el 1 o el 2 settembre.. cossa disè?

Inviato

gavemo capi che venerdi va meo de sabato!

me dispiasi per saretta!! ma i prossimi weekend sarò mi off limits.. quindi.. non so.. cossa volemo far? :unsure:

kiki?Laura?Juliet?.... .... ..... che fine ga fatto? :confused::lol:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro