mula alabardata Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 stavo lavorando sul pc grande con la mia pennina usb... a un certo punto me se ga inciodà el pc, go dovu riavviar, e al suo riavvio la penna no me funzionava più! go pensa che sia un problema col pc grande, cusì go collega la penna al portatile.....e me disi che la periferica no xe riconosuda!!! e mi cosa fazo deso??? riverò a recuperar la mia penna e quel che xe dentro?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 Descrivimi un po meglio la cosa. Tu inserisci la penna e poi che succede? Che finestre ti appaiono? La penna viene vista nella lista degli HD in risorse del computer e ti da periferica non riconosciuta quando ci clicchi sopra o proprio non appare? Se riesci almeno a farla apparire nella lista degli HD puoi tentare il recupero dati mediante programmi appositi. Oppure formattarla per recuperare almeno la penna. Se proprio il PC non riesce a riconoscerl come penna USB, nemmeno tentando l'installazione manuale, allora non è bene. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 27, 2006 Author Report Share Posted August 27, 2006 appena la inserisco mi appare una finestra in cui c'è scritto "periferica USB non riconosciuta" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 Pol esser anche un problema del tuo XP...mi provassi la pennetta USB su un altro pc...secondo mi no te dà lo stesso error! Non far niente altro per el momento... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 27, 2006 Author Report Share Posted August 27, 2006 ma te digo che go campbia pc... sul grande che xe windows 98 co la inserivo no succedeva niente el portatile ga windows xp e me da sto error! e no xe la prima volta che uso la penna sul portatile... la andava sempre fin deso!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 ma te digo che go campbia pc...sul grande che xe windows 98 co la inserivo no succedeva niente el portatile ga windows xp e me da sto error! e no xe la prima volta che uso la penna sul portatile... la andava sempre fin deso!! Al limite prova a veder domani in univ se la te fungi...o portimela stasera che ghe dago mi un'ociada Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 27, 2006 Author Report Share Posted August 27, 2006 o portimela stasera che ghe dago mi un'ociada grazie... deso vedo se combino qualcosa... sennò te la porto!! cmq ormai go riva a recuperar el lavor de ieri... ma solo xkè x fortuna lo gavevo stampa e lo go ricopia a man!! cmq sia me urta!! me ga toca far el lavor do volte!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cocal Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 purtoppo le penne usb me xe zà capità che le mori de schianto... volendo se pol provar a recuperarla ma no so se val la pena... di solito se le mori, le mori... varda solo se la xe ancora in garanzia... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trert Posted August 27, 2006 Report Share Posted August 27, 2006 solito istrian me dispiasi per sto tuo lutto marti.. te vederà che tireremo fora i dati dai.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 ma te digo che go campbia pc...sul grande che xe windows 98 co la inserivo no succedeva niente el portatile ga windows xp e me da sto error! e no xe la prima volta che uso la penna sul portatile... la andava sempre fin deso!! Che non venga riconoscita da win98 è normale se non hai installato i driver. Winxp le riconsoce in automatico. Win98 ha bisogno dei driver. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 28, 2006 Author Report Share Posted August 28, 2006 adesso la xe in buone mani... sandro sta tentando de ridonarghe la vita! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 Dunque...go provado a veder sul mio pc con XP ed effettivamente el sistema vedi la periferica ma me la dà come sconosciuta... Appena torno a casa provo a veder sulla SUSE e su Knoppix se rivo a combinar qualcosa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 prova ad usar la "prolunga"... oddio non so come se ciami in verità...mi la ciamo cussi... perchè anche qua del mio lavor gaveimo problemi con sta penna se veniva attacada direttamente al pc ma mettendoghe la prolunga funziona Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 28, 2006 Author Report Share Posted August 28, 2006 sandro grazie cmq! spetemo che te rivi casa e vedemo se rivi a sistemar con quelle altre robe strane dai nomi misteriosi! @molly: sul grande gavevo anche la prolunga e niente... ormai xe un problema interno alla penna, che xe comparso così, da un momento all'altro... xkè fin poco prima la usavo in tutti e due i miei pc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 prova ad usar la "prolunga"... oddio non so come se ciami in verità...mi la ciamo cussi... perchè anche qua del mio lavor gaveimo problemi con sta penna se veniva attacada direttamente al pc ma mettendoghe la prolunga funziona La prolunga non porta nulla de più a livello de sistema: el fatto xe che prima ghe funzionava e poi, causa crash de sistema, temo che qualcossa se sia sputtanado a livello de file-system della penna.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted August 28, 2006 Report Share Posted August 28, 2006 no savevo se gavevi za prova qua sul lavor iera successo che prima funzionava senza prolunga e poi inveze solo con ... per cui pensavo ad un caso simile... ed inveze niente... me dispiasi de non esserve d'aiuto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Aggiornamenti sulla penna USB de mula: no xe un problema da poco, nè XP nè SUSE Linux nè Knoppix riva a far partir la ciavetta. Proverò a far una formattazion a basso livello, sempre se rivo a farlo... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 29, 2006 Author Report Share Posted August 29, 2006 tutto colpa de quel computer de che oltre a inciodarse ogni do x tre el me ga rovina anceh la penna! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Ma nn la leggi pù neanche windows 98 sul computer che ga incioda tutto? Ma se gaveva blocca el PC in fase de scrittura sulla penna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted August 29, 2006 Author Report Share Posted August 29, 2006 Ma se gaveva blocca el PC in fase de scrittura sulla penna? si... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Ma se gaveva blocca el PC in fase de scrittura sulla penna? Xe quel el grave...se ga inciodado el sistema proprio in quella fase là....che nera Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 povera Mula la penna Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Questo vol dir che no xe colpa della penna ma del pc? Se se incioda co sta scrivendo, se butta via la penna? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cazzaballe Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Cavolo.. Grave xe allora.. Windows 98 po'.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted August 29, 2006 Report Share Posted August 29, 2006 Probabilmente se danneggiata la MFT. Se riesci a ripristinare almeno il Bootsector dovrebbe essere possibile dovrebbe essere possibile recuperare qualcosa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts