cucciolina Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Questa xe una roba utile... Se non trovè un numero su paginebianche.it podè provar a vardar qua. Selezionè la lingua e il paese e trovè non digo tutto, ma quasi. Per farve un esempio...mi su paginebianche.it non ghe son. Là sì Non so come mai sinceramente. Qualchedun ghe devi aver passado i numeri oppur xe database de elenchi veci in cui ghe xe tutti. Ogni tanto me domando come cavolo i me telefona per vender tappedi, pignate , mobili, ecc. visto che non son sull'elenco. Chissà che no li ciapi da qua i numeri Cita
tinuviel Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 la prossima volta domandighe come i ga el tuo numero...mi ghe go fato ciapar paura, dato che el mio numero xè nell'elenzo ma xè specificado che NO voio telefonade promozionali...ghe go dito"scusi, ma mi sembra che stiate facendo qualcosa di illegale, il mio numero è privato, state violando la legge sulla privacy!" ... i se ga scusà 1000 volte...povera, la mula no c'entrava, ma no savevo più cosa risponderghe..se xè un corso de informatica son programmator, se xè de inglese son madrelingua, se xè de mobili,go pena ciolto tuto, se xè de vini son astemia ma se xè de altre robe..devo pur farli smetter! Me sa che son andada OT...scuseme! Cita
Stefano79 Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Utile sto link Verificherò con calma xe che delle persone che so per certo che scondi el numero Grazie cucc Cita
Stefano79 Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Mah, go pena provà con una persona che conoso che no xe sulla guida.....e no la xe nianche qua Beh dai, me consola. Te gaverà avù sfortuna cucc Cita
giuli Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Tinuviel:prenderò nota delle tue risposte...troppo forti! Cita
Ghost Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Il numero di telefono è classificato come dato pubblico non come sensibile. Quindi non è soggetto alla privacy. Tutta la storia privacy e numero di telefono è un invenzione di telecom e compagnia bella per togliere i numeri dagli elechi gratuiti in modo che la gente per avere un numero di telefono debba telefonare al servizi a pagamento. Per questo suella pagine bianche non si trova tutto. Cita
cucciolina Inviato 12 Settembre 2006 Autore Segnala Inviato 12 Settembre 2006 Mah, go pena provà con una persona che conoso che no xe sulla guida.....e no la xe nianche qua Beh dai, me consola. Te gaverà avù sfortuna cucc Anche mi go provado e tra tutti i numeri che no xe sulle pagine bianche solo 1 non go trovado neanche qua. Sfortunada mi? Pol esser. Ma domandighe a Kiri che xe nella mia stessa situazion Cita
ziaroberta Inviato 12 Settembre 2006 Segnala Inviato 12 Settembre 2006 una mia amica xe abbonada a un altro gestor che no xe quel "solito" ela ga cambià l'anno scorso, no la xe nelle pagine bianche ma nell'altro elenco si suo fradel ga cambià circa tre anni fa, nol xe da nessuna parte me sa che quei xe elenchi vecci Cita
mula alabardata Inviato 13 Settembre 2006 Segnala Inviato 13 Settembre 2006 co go un poco de tempo controllo... cmq ultimamente guardavo sulle pagine bianche, ma no trovavo sai roba, neanche gente che xe sicuro sulla guida!! me son insospettida che i inizi a far casin, o addirittura a chiuder el servizio, xciò che la gente ciami a pagamento.... Cita
molly Inviato 13 Settembre 2006 Segnala Inviato 13 Settembre 2006 bel.. pol servirme soprattutto sul lavor Cita
mula alabardata Inviato 13 Settembre 2006 Segnala Inviato 13 Settembre 2006 ci sono anch'io! ma qua se pol far la ricerca inversa? cioè da numero risalir al nome?! mi no go visto.. Cita
Stefano79 Inviato 13 Settembre 2006 Segnala Inviato 13 Settembre 2006 Sì, se pol. Clicca su "reverse search" Cita
iguanadan Inviato 13 Settembre 2006 Segnala Inviato 13 Settembre 2006 Non ci sono né di qua né di là Ho appena fatto il fisso con Libero, quindi probabile siano vecchi... Cita
assist Inviato 13 Settembre 2006 Segnala Inviato 13 Settembre 2006 Cocolo....fin deso go trovado tanti numeri che me podeva interessar Grazie betta! Cita
Cazzaballe Inviato 14 Settembre 2006 Segnala Inviato 14 Settembre 2006 Grazie mille cucc! Siccome no trovo mai i numeri su pagine bianche adesso posso trovar più numeri de prima.. Cita
Cazzaballe Inviato 14 Settembre 2006 Segnala Inviato 14 Settembre 2006 Orpo finalmente go savu de chi che iera un cavolo de numero de telefono.. :P Deso che so no ghe risponderò se me riciama.. Molto molto utile!! Cita
Stefano79 Inviato 15 Settembre 2006 Segnala Inviato 15 Settembre 2006 Chissà se esisti una roba del genere per i cellulari Cita
giuli Inviato 15 Settembre 2006 Segnala Inviato 15 Settembre 2006 Chissà se esisti una roba del genere per i cellulari Basta che non comincino a rompere le scatole anche sui cell ogni 5 minuti! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.