Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Questa xe una roba utile...

Se non trovè un numero su paginebianche.it podè provar a vardar qua. Selezionè la lingua e il paese e trovè non digo tutto, ma quasi.

Per farve un esempio...mi su paginebianche.it non ghe son. Là sì O|

Non so come mai sinceramente. Qualchedun ghe devi aver passado i numeri oppur xe database de elenchi veci in cui ghe xe tutti. Ogni tanto me domando come cavolo i me telefona per vender tappedi, pignate :lol:, mobili, ecc. visto che non son sull'elenco. Chissà che no li ciapi da qua i numeri :unsure:

:bye:

Inviato

la prossima volta domandighe come i ga el tuo numero...mi ghe go fato ciapar paura, dato che el mio numero xè nell'elenzo ma xè specificado che NO voio telefonade promozionali...ghe go dito"scusi, ma mi sembra che stiate facendo qualcosa di illegale, il mio numero è privato, state violando la legge sulla privacy!" ... i se ga scusà 1000 volte...povera, la mula no c'entrava, ma no savevo più cosa risponderghe..se xè un corso de informatica son programmator, se xè de inglese son madrelingua, se xè de mobili,go pena ciolto tuto, se xè de vini son astemia :grin: ma se xè de altre robe..devo pur farli smetter! Me sa che son andada OT...scuseme!

Inviato

Il numero di telefono è classificato come dato pubblico non come sensibile.

Quindi non è soggetto alla privacy.

Tutta la storia privacy e numero di telefono è un invenzione di telecom e compagnia bella per togliere i numeri dagli elechi gratuiti in modo che la gente per avere un numero di telefono debba telefonare al servizi a pagamento.

Per questo suella pagine bianche non si trova tutto.

Inviato
Mah, go pena provà con una persona che conoso che no xe sulla guida.....e no la xe nianche qua :D

Beh dai, me consola. Te gaverà avù sfortuna cucc :ikik:  :D

Anche mi go provado e tra tutti i numeri che no xe sulle pagine bianche solo 1 non go trovado neanche qua.

Sfortunada mi? Pol esser. Ma domandighe a Kiri che xe nella mia stessa situazion :D

Inviato

una mia amica xe abbonada a un altro gestor che no xe quel "solito"

ela ga cambià l'anno scorso, no la xe nelle pagine bianche ma nell'altro elenco si

suo fradel ga cambià circa tre anni fa, nol xe da nessuna parte

me sa che quei xe elenchi vecci

Inviato

co go un poco de tempo controllo...

cmq ultimamente guardavo sulle pagine bianche, ma no trovavo sai roba, neanche gente che xe sicuro sulla guida!!

me son insospettida che i inizi a far casin, o addirittura a chiuder el servizio, xciò che la gente ciami a pagamento.... :grin:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro