orannez Inviato 10 Ottobre 2006 Segnala Inviato 10 Ottobre 2006 Più che una proposta la mia xe una richiesta de ospitarne... Con la squadra che alleno molto spesso mandemo le comunicazioni via mail, ma dopo la mail de qualchedun xe piena, no riva ecc. ecc. La sezione contenessi informazioni su schemi, metodi de allenamento ecc., oltre che le notizie utili... Insomma, non so se se pol, ma se volè "adottarne"... Ovviamente me la posso auto-moderar così non se dà lavor in più a nisun... Cita
SandroWeb Inviato 10 Ottobre 2006 Segnala Inviato 10 Ottobre 2006 Se ne pol parlar Un post dedicado in sezion basket no lo vedo assolutamente come un problema... Cita
tuxav Inviato 10 Ottobre 2006 Segnala Inviato 10 Ottobre 2006 ma el nome dela squadra lo gave' pensa' ti e beck's? Opur se tuti sul steso livel de petes? :D :D cmq per mi qualsiasi roba riguardi el basket va ben... Cita
orannez Inviato 10 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 10 Ottobre 2006 ma el nome dela squadra lo gave' pensa' ti e beck's? Opur se tuti sul steso livel de petes? :D :D cmq per mi qualsiasi roba riguardi el basket va ben... no, xe el sponsor... Ma quel lo gavemo scelto con cura El nome vero seria Real Cantinaccia, anche se mi non abbandono la mia idea de ciamarse lokomotiv testa bassa... Cita
SandroWeb Inviato 10 Ottobre 2006 Segnala Inviato 10 Ottobre 2006 Zen, verzi pur la discussion relativa...su come te podarà foraggiarne per el disturbo, ne riparlemo domenica Cita
trert Inviato 10 Ottobre 2006 Segnala Inviato 10 Ottobre 2006 za vedo che el vol de bever petesson! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.