Jump to content

Recommended Posts

Posted

Pensavimo de far prossimamente un meeting de tutti gli utenti del forum (con relativi amici, parenti, partner ecc.), sperando de esser più numerosi rispetto al primo mini-meeting nel quale semo intervenudi solamente in 5 (mi, Starlite, polpetta, Tululù e Jazz).

Volessimo quindi trovar un periodo in cui rivi a intervenir più gente possibile, cercando ovviamente de soddisfar le esigenze de tutti.

Si accettano idee und suggerimenti B)

Posted

wowowowowow... se mi fate sapere in tempo... forse riesco a venire pure miiiiiii !!!! :DDDD

io direi di iniziare per le ore 16 e fare prima dei giri in città con tutti voi ciceroni doc...:punk: poi andare a mangiare (magari una pizza mmmmm_lingua.gif? gnammmyyy)... poi mi fate conoscere tutti i pub di trieste :petesoni: ... giocare a bowling... e disco fischietta.gifballetto.gif.. hihihi... :rolleyes:O|

Posted

Otimo, xe propio una bela idea :)

Mi poso sempre trane quando che son via :p

E deso me tochera' anche dirve quando che son via ah :) .....

Dunque, se me ricordo ben l'unico impegno vizin xe la prox. setimana, che saro' via dal sabato (23 otobre, go l'arioplan nel pomerigio, pero' de Venezia e lora devo meterme in moto za' de matina) e tornero' el sabato dopo (30 otobre, che saro' indrio a Trieste nel pomerigio, calcolo).

Altre robe no go fin dicembre, almeno spero, a parte corsi e ativita' al centro, ma quele le me lasa almeno le sere libere, e de solito anche i uikend :)

E visto che sto forum xe incentra' su Trieste, mi proporia de gaver anche el miting "a tema", no so... magari se podesi proprio farse un giro per zita' vecia opur trovarse a San Giusto per un bel tramonto, buh, mi la go butada :) Altra roba podesi eser, se se se trova in un local "consenziente", organizar una proiezion de foto o de film inerenti la nostra zita' (mi go un DVD, presempio, intitolado "1943-1954 TRIESTE SOTTO - la storia tragica e straordinaria di una citta' in prima linea", el dura 154 minuti pero'... buh, no so, anche questa la go butada..., comunque se l'idea ve ispira mi poso portar el proietor video e l'audio, pero' no go loghi adati e a casa mia deso xe un remitur, no rivasimo gnanche a entrar in sogiorno :) )

ciau,

carlo

Posted

Bon Carlo.. alora noi gavemo pensà de organizar non una serata singola ma una setimana intiera de festa tra el 23 e el 30 de otobre :rotfl::rotfl:

No xe mal l'idea del tema... ma pensao che sia dura torvar un logo dove meter el proietor :pianto:

Posted

ghe saria el Ludo [penso che ve lo spetavi de mi sta risposta]..

:vino:

chissà che el bon sior Mauri non ne lassi usar una sua saletta per una sera.. :rolleyes:

o saria anche el mio circolo fotografico.. ma onestamente non so ancora come se se movi sai là dentro contando anche che portaria gente che no xe socia dentro :confused::confused:

bon.. come non dito...

se me vien in mente posti migliori fe fazo un fis'cio.

:bye:

Posted

Ve auguro a tuti un bon e felice incontro...............

:petesoni::petesoni::petesoni::petesoni:

mi voleria 'ssai eser presente....ma me par che no rivo a far una nudada de

13 / 14.000 km in 20 giorni...e alora lasso per la prossima.....

:cherobeara::pianto::cherobeara:

se pode'...e son sicuro che si......bele foto per meter sul sito......e senza sconderse..

:D:rolleyes::D:rolleyes:

almeno gavero' el piazer de conoserve in sto modo........ B) B)

saludi....cari a tuta la muleria...... :clap::clap::clap::clap:

Fabio......che per bever e magnar xe' sempre a posto.... :petesoni: