Vai al contenuto

Lasè i documenti in auto?


Documenti della macchina  

27 utenti hanno votato

  1. 1. Quando lasè l'auto in parcheggio portè via i documenti?

    • Sì, sempre
      11
    • No, mai
      13
    • Co me ricordo
      0
    • Solo co parcheggio in zone a rischio
      3
    • No te digo, xe domande personali
      0


Messaggi raccomandati

Altro quiz automobilistico. So che certi ladri ruba solo auti con dentro i documenti, evidentemente i ga difficoltà a falsificar el libretto originale...non lo so. Quindi molta gente li ciol via per sicurezza.

Mi no go l'auto, ma co gavevo el scooter li cavavo sempre, anche perchè per forzar un sottosella no ghe vol niente :rolleyes:

Link al commento
Condividi su altri siti

El portar via i documenti xè una roba che bisognassi far sempre...... ma mi no lo fazo mai :baston: forsi perchè go avudo sempre cazope de auti che se i me li rubava i me fazeva un piazer :p .

Co gavevo la vespa inveze li portavo sempre con mi perchè, come disi Stefano, xè più facile che i te la freghi.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi quando parcheggio e dopo vado a casa mia me li porto sempre drio perchè lassar de notte i documenti in auto no me fido per niente,inveze quando son in giro e sò che go de tornar a casa allora li lasso dentro sperando che per un per de ore no me li gui :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi quando parcheggio e dopo vado a casa mia me li porto sempre drio perchè lassar de notte i documenti in auto no me fido per niente,inveze quando son in giro e sò che go de tornar a casa allora li lasso dentro sperando che per un per de ore no me li gui :D

.....no te piaseria aver tuta una zaia de "documentini" che te fa le feste co te monti in auto? :D

Link al commento
Condividi su altri siti

mi laso sempre per due motivi:

1. chi te vol che me verzi nianche per sbaio la mia vecia uno che se no i sa meterla in moto no i va de nisuna parte :D

2. se li ciogo via dovesi ogni volta zercarli prima de andar via de casa, via de casa pero' la seconda volta dopo che monta' in machina me ricorderia che devo tornar casa cior i documenti :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi rubarono la macchina con i documenti dentro, da quel giorno giro con le fotocopie ...ma ultimamente mi hanno fermata per un controllo e mi hanno fatto un cazziatone da paura . Mi hanno detto che non xe possibile che li devo tenere in auto , gli ho spiegato ma....no lei deve fare così semmai li toglie e se li porta con se....li ho tolti e me li sono puntualmente dimenticati...Ora sono in macchina e speriam ben :unsure:

Link al commento
Condividi su altri siti

ma, ripeto, a Trieste esisti seriamente furti de auto o xe una paturnia da telegiornal alarmistico? :D Gavè esperienze dirette?

Furti de auto intiere penso pochi, comunque alcuni ghe xe come dappertutto. Però uno no xe che gira solo a TS con la macchina :D

Go senti de un mio amico che ga parcheggià non so dove in Veneto, col xe tornà el ga trovà la portiera con la serradura scavezada e el portaoggetti verto con tutta la roba sul sedil. El bloccasterzo iera intatto, nisun tentativo de impizar l'auto. Casualmente el mulo porta sempre via i documenti.....quindi me vien de pensar che certi ladri se accerta de trovarli prima de rubar...

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×