Vai al contenuto

Apple lancia iPhone ... !!!!


Messaggi raccomandati

  • Risposte 69
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

I mac-fans come mi lo spettava da anni. Iera un casin de tempo che sui blog e sui siti de settor girava vose che presto el saria stà presentà...

Più che un telefonin xe una bomba tecnologica, solo che el prezzo lo renderà un prodotto de nicchia!

Unica lamentela che go senti a riguardo: per uno strumento in grado de telefonar, far foto, riprodur mp3, video ad alta risoluzion etc, 8 giga de memoria sembra pochi, se - come xe nelle intenzioni - dovessi sostituir, nella percezion del consumatore, l'ipod Video.

Link al commento
Condividi su altri siti

Caaalma calma.. parti da 500$ (quindi per prassi 500€) CON 2 ANNI DE CONTRATTO con Cingular.. che vol dir minimo 7/800 de prezo real!!

Finchè no'l riva sui 200/250 no ghe penso njanca :D

Però, efetivamente xe de dir che come interfaccia i xe avanti, no xe storie che tegni! I Nokia con Symbian xe sicuro piu flesibili, ma sto qua come usabilità ghe dà straze.. e xe un aspeto che la Nokia, con le sue interfaccie "europee" bele pulite de qualche anno fa, e i novi smartphone straincasinadi, se stava dimenticando. Speremo che i se risvei per veder una bela lotta al prezo più basso :D

Link al commento
Condividi su altri siti

Più che un telefonin xe una bomba tecnologica, solo che el prezzo lo renderà un prodotto de nicchia!

No xe vero, me spiasi. Xe agegi che fa le stese robe da mesi (o adiritura anni), e costa za bastanza de meno..

el fato xe che sto qua le fa decisamente meio ^_^

Link al commento
Condividi su altri siti

No xe vero, me spiasi. Xe agegi che fa le stese robe da mesi (o adiritura anni), e costa za bastanza de meno..

eh???

La tecnologia multitouch è stata inventata espressamente da Apple per 'sto oggetto.

Poi scusa, facciamo due conti:

iPod nano 4gb=199 euri

Navigatore satellitare=150, 200?

Telefono=almeno 150 per uno col bluetooth e la navigazione internet

Quanto fa in totale? Quanto spazio ti occupano nelle tasche tutti insieme? Secondo me 399 euri per 'sto affare, che peraltro ha tecnologie nuove come il multitouch e la sensibilità alla posizione (per cui lo schermo si gira in orizzontale o verticale a seconda di come lo tieni), per non parlare delle foto ingrandibili 'a dito' e la tastiera qwerty non di plastichetta ma a touchscreen è sicuramente poco.

Poi è vero, per ascoltare la musica c'è il piatto dei vinili da anni, eh. Oppure addirittura il walkman a cassette per ascoltare la musica camminando! :D

Mi sembra che questa tecnologia, tutta insieme in un unico oggetto a 'sta cifra, sia davvero poco. E ti dico che i rumours lo danno a 399, fidati.

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi sembra che questa tecnologia, tutta insieme in un unico oggetto a 'sta cifra, sia davvero poco. E ti dico che i rumours lo danno a 399, fidati.

xè quel che me sembrava mi, da ignorante in materia ;) tra cellulare, lettor ecc.. te spendi comunque una bella cifretta e te ga parecchio intralcio in borsetta (o scarsele ;) ). Certo...se te lo perdi xè una tragedia! ;):D

Link al commento
Condividi su altri siti

Aver tutte ste robe assieme in cusi poco spazio me metti sempre qualche preoccupazion, se parlemo de affidabilità :rolleyes: Disemo che no sarò de certo el primo a comprarlo :D Meio spetar e usar come cavie quei che no pol far a meno de aver tutto subito :aracheroba: Cusì anche calerà el prezzo, se spera...

Perdoneme la cattiveria :D

Link al commento
Condividi su altri siti

La tecnologia multitouch è stata inventata espressamente da Apple per 'sto oggetto.

Poi scusa, facciamo due conti:

iPod nano 4gb=199 euri

Navigatore satellitare=150, 200?

Telefono=almeno 150 per uno col bluetooth e la navigazione internet

Quanto fa in totale? Quanto spazio ti occupano nelle tasche tutti insieme? Secondo me 399 euri per 'sto affare, che peraltro ha tecnologie nuove come il multitouch e la sensibilità alla posizione (per cui lo schermo si gira in orizzontale o verticale a seconda di come lo tieni), per non parlare delle foto ingrandibili 'a dito' e la tastiera qwerty non di plastichetta ma a touchscreen è sicuramente poco.

Poi è vero, per ascoltare la musica c'è il piatto dei vinili da anni, eh. Oppure addirittura il walkman a cassette per ascoltare la musica camminando! :D

Mi sembra che questa tecnologia, tutta insieme in un unico oggetto a 'sta cifra, sia davvero poco. E ti dico che i rumours lo danno a 399, fidati.

Sul fatto che tuti i tochi costassi parechio semo dacordo.

No necesariamente piu de questo (scusime, ma in America la robe Apple xe senza IVA - da sempre, per questioni de IVA locale dei vari stati, e che in Europa - ugualmente da sempre mercato bistratado dal pomo - i lo fazi pagar IVA inclusa de meno de quel che costa con un contratto de 2 anni (ripeto: 200/300$ de più, in genere) .. beh, spero anche mi de sì però me par improbabile :)

Dopo, sfatemo un pochi de miti.

La sensibilità ala posizion e la prosimità al orecio xe una roba che i Nokia ga za da 1 annetto, anche più. E che nei cell Koreani, per esempio, xe la norma.(ma qua torneremo dopo)

Sula tastiera de plastichetta credo anche mi che la sia brutina.. ma semo sicuri che el schermo del iPhone no se rovini de bruto, a "usarlo"? (vedi PSP)

Dopo, la navigazion satelitar no xe inclusa. O, almeno, questo no apari nel sito uficial. Saria poco furbo no publicizar una roba del genere, no?

Po' xe in atto una sperimentazion de display con uso non solo de 2 diti, ma de 10 diti (se no sbaio toshiba.. desso no li trovo).. perchè quei con 2 punti de controllo xe in comercio per usi professionali (montagio video - provadi, e altro) anche in EU, ma per cellulari normali da parechio sia in Korea che in Giapon. E i video de display con 2 diti se li vedeva 6/7 (!) anni fa. E no i jera certo dela Apple.

riasumento, imho:

La apple come hardware (altra storia xe el sw, vedi praticità del interfaccia, intuitività, ecc) no inventa quasi niente.. però i sa come implementar ben le robe.

La convergenza xe un proceso in atto da almeno 2 anni, con risultati alterni. E Jobs e co. xe rivadi a farlo con stile (quel che fa gridar al miracolo in sto caso, per esempio), bone proprietà tecniche, un otimo comparto software, ma anche un prezo altin per un ogeto che se discosta da tuti i altri, ma che finirà per diventar "de moda" e eser ciolto da gente che ghe ne userà el 20% dele risorse, tanto fa figo

Ah, come che i se sa vender ben.. ma da là a dir che xe una rivoluzion, ecc.. :p

Tuto questo dito da estimator dela Apple, posesor de MacBook Pro, utente de OSX (che, se no pei zoghi, no cambieria per nisun altro OS) :D

Saludos (sindrome da Ghost, ogi?)

Link al commento
Condividi su altri siti

  • 5 settimane dopo...

per quei che ancora credi che la Apple con sto iPhone gabi inventado qualcossa, vardeve questo e sbalordì :D

http://www.fastcompany.com/video/general/p...bctid=422563006

Era stato presentato la prima volta all'ETECH dell'altro anno...

Avevo messo il video di quella presentazione QUI

Devo dire che hanno fatto grossi passi avanti...

Per quanto riguarda il fatto che Apple non abbia inventato niente, lo trovo relativo...esiste una tecnologia, e Apple l'ha implementata nel suo primo cellulare...la novità sta nell'innovazione del prodotto, non nella tecnologia stessa :)

Link al commento
Condividi su altri siti

Non mi convince.

Per gli stessi solidi mi compro un telefonino+un palamere.

Ottendo la possibilità di fare tutte le cose del I-pod ma molto meglio.

Tante cose sulla stessa macchina che rischia di diventare obsoleta ad una velocità enorme visto la dinamicità del mercato.

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.


×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×