Starlite Inviato 13 Luglio 2005 Segnala Inviato 13 Luglio 2005 L'intervento de Stefano a proposito dele luci che iera in ciel ieri sera (vedi QUA) me ga da lo sputo per verzer sta discusion Gavè mai visto un "oggetto volante non identificato"? Ovvero UFO - Unidentified Flying Object? Mi ne go visti due... e no iero mai da solo co li go visti 1) El primo co gavevo un 10 anni, iero con mio papà , dele parti del confin de Belpoggio-Plavje. A un certo punto mio papà me mostra una roba in ciel... vardo... iera una specie de bala arancion in piu' ciara de una parte piu' scura de l'altra. La se moveva pian pian in ciel, nisun rumor... Gavevo la macchina fotografica ma el tempo de distoglier lo sguardo e sta roba no iera più. 2) L'altro de sera a Lignan nel '97. Iera come un oggetto de forma piu' o meno triangolare che se moveva tra le nuvole. Lo gavemo visto mi e un mio amico (tululù). Cossa iera? 1) Bon el primo me lo son spiegado a distanza de anni: documentandome qua e la piu' o meno per caso son giunto ala conclusion che se trattava de un fulmine globulare. Interessante fenomeno atmosferico ancora poco consudo perchè bastanza raro, ma xe tuta una casistica. 2) El secondo... al momento iera ssai strano de veder... no so ancora cossa che iera... ma probabilmente sara' stada una nuvola de forma strana che se moveva piu' veloce sora le altre. Cita
Stefano79 Inviato 13 Luglio 2005 Segnala Inviato 13 Luglio 2005 oggi xè la seconda volta che te me freghi sul tempo! Volevo verzer un sondaggio per veder cosa pensa gli utenti del forum sui U.F.O., ma a sto punto parlemone qua Cita
Starlite Inviato 13 Luglio 2005 Autore Segnala Inviato 13 Luglio 2005 el scopo iera quel (no fregarte sul tempo... discuterne ) Cita
Stefano79 Inviato 13 Luglio 2005 Segnala Inviato 13 Luglio 2005 1) El primo co gavevo un 10 anni, iero con mio papà ,dele parti del confin de Belpoggio-Plavje. A un certo punto mio papà me mostra una roba in ciel... vardo... iera una specie de bala arancion in piu' ciara de una parte piu' scura de l'altra. La se moveva pian pian in ciel, nisun rumor... Gavevo la macchina fotografica ma el tempo de distoglier lo sguardo e sta roba no iera più. Podeva esser in effetti un fulmine globulare. Comunque robe simili vien viste con una certa frequenza anche dai piloti de aerei. Go visto parecchi programmi televisivi in merito, e go letto anche alcune riviste, me piasi l'argomento. Molti piloti riferisi de aver visto durante el volo delle misteriose sfere luminose attorno a lori e le se movi spesso con scatti tipo zig zag. Tutto questo xè successo anche in condizioni de cielo sereno e lontan da oggetti in terra che possi far riflessi... Cita
Kiki Inviato 13 Luglio 2005 Segnala Inviato 13 Luglio 2005 No no, in realtà iera alieni vignudi fin qua per rapirte, Star.... Pecà che no i te ga ancora portado via!!!! No, dai, scherzo, come podessimo far senza de ti... Cita
Starlite Inviato 13 Luglio 2005 Autore Segnala Inviato 13 Luglio 2005 kiki Pero' me spetavo piu' partecipazion in sta discusion Nisun ga mai visto niente cio' Cita
trert Inviato 13 Luglio 2005 Segnala Inviato 13 Luglio 2005 mi go visto una strana luce bianca de picio.. ma no go mai capido ne me son mai interessado.. la iera tipo picia ed essendo de notte bastanza fiapa.. iera tipo quele foto dei UFO dei ani 70 che i mostra nei documentari Cita
tuxav Inviato 14 Luglio 2005 Segnala Inviato 14 Luglio 2005 mi no go mai visto ufo... e secondo mi quel che ga visto starlite xe solo fruto de :D che pol el lo gabi visto insieme a tululu'... beh... fa pensar Cita
cenerentola82 Inviato 14 Luglio 2005 Segnala Inviato 14 Luglio 2005 Mi go visto Obiuanchenobi... Cita
SandroWeb Inviato 14 Luglio 2005 Segnala Inviato 14 Luglio 2005 Mi go visto Obiuachenobi... (OT) Allora te conosserà anche Qui-Gon-Jin e tutta la famiglia Scaiuolcher Cita
Maurizio72Ts Inviato 14 Luglio 2005 Segnala Inviato 14 Luglio 2005 aiut...me sa che qua dentro più de qualchidun ga bisogno de ferie... Cita
trert Inviato 14 Luglio 2005 Segnala Inviato 14 Luglio 2005 eheheh me sa che no i ciapa tuti seriamente sta discussion.. HO VISTO UNA LUCE! Cita
Stefano79 Inviato 14 Luglio 2005 Segnala Inviato 14 Luglio 2005 eheheh me sa che no i ciapa tuti seriamente sta discussion.. Infatti, peca... L'intenzion iera seria. Nessun ga mai assistì a qualche fenomeno strano e apparentemente inspiegabile? Lasando perder ovviamente tutto quel che podè veder co ve impetesè Cita
Maurizio72Ts Inviato 14 Luglio 2005 Segnala Inviato 14 Luglio 2005 Stefano...la mia ultima batuda xe stada fata x rider oviamente , visto che x quanto me riguarda posso dir de aver visto (o cussi almeno me xe sembrado) un Ufo passar sora Trieste, verso le 22.00 circa, nel lontano settembre 1995 (ara ti ciò che memoria.... ), e visto che me piasi saver anche mi de ste robe. E prima che qualchidun me disi qualcossa....SON ASTEMIO!!!!! Cita
Juliet Inviato 14 Luglio 2005 Segnala Inviato 14 Luglio 2005 L'altro de sera a Lignan nel '97. Iera come un oggetto de forma piu' o meno triangolare che se moveva tra le nuvole. Lo gavemo visto mi e un mio amico (tululù). nn xe ke ieri stracusinadi dal sol??? e q.do lo gavè visto? sula spiagia la sera? Cita
Starlite Inviato 14 Luglio 2005 Autore Segnala Inviato 14 Luglio 2005 nn xe ke ieri stracusinadi dal sol??? e q.do lo gavè visto? sula spiagia la sera? sula spiagia de sera... ma no te ieri anche ti?!? mi me par che te ieri anche ti... Cita
trert Inviato 14 Luglio 2005 Segnala Inviato 14 Luglio 2005 te se ricordi dell'UFO ma no de juliet?? ma dei.. in fin dei conti i se somiglia! Cita
Juliet Inviato 14 Luglio 2005 Segnala Inviato 14 Luglio 2005 sula spiagia de sera... ma no te ieri anche ti?!? mi me par che te ieri anche ti... appunto! se te intendi quela sera là ghe iero anke mi...e mi nn go visto niente...però me ricordo ke se andai avanti sai 'co sta storia...mi resto dell'idea ke gavè ciapado tropo sol... te se ricordi dell'UFO ma no de juliet?? ma dei.. in fin dei conti i se somiglia! Alora i xe belissimi Cita
cenerentola82 Inviato 16 Luglio 2005 Segnala Inviato 16 Luglio 2005 Qualche anno fa me xe capitada una roba stranissima. Iero a san Giovani e spetavo la 9 per 'ndar a Campo Marzio. Bon, riva l'autobus, monto, me sento e me meto leger... Tutintun no me ritrovo a Barcola. 'sai strano... me stago ancora domandando cossa pol esser sucesso. Forsi i marziani ga rapido l'autobus e lo ga rimesso nel posto sabglià ? boh chissà ... Cita
cenerentola82 Inviato 18 Luglio 2005 Segnala Inviato 18 Luglio 2005 Qualche anno fa me xe capitada una roba stranissima.Iero a san Giovani e spetavo la 9 per 'ndar a Campo Marzio. Bon, riva l'autobus, monto, me sento e me meto leger... Tutintun no me ritrovo a Barcola. 'sai strano... me stago ancora domandando cossa pol esser sucesso. Forsi i marziani ga rapido l'autobus e lo ga rimesso nel posto sabglià ? boh chissà ... Quando ghe go domandà al'autista cossa iera sucesso el me fa: Signorina la ga sbaglià autobus. Questa xe la 6. Cita
molly Inviato 17 Aprile 2007 Segnala Inviato 17 Aprile 2007 Dopo la puntata de ieri de Voyager a mi dei dubbi me xe vegnudi sull'esistenza de extraterrestri e sull'autenticità de almeno alcuni de quei filmati che i ga mostra. Resto cmq scettica co i racconta tipo de gaver viaggia in compagnia de un alieno a forma de medusa :S o de esser stadi rapidi e che i ghe ga ignetta dei microchip o su quei filmati dove se intravedi un alien con brazi longhi e testa enorme :S mi i principali dubbi me li ga fatti venir i cerchi nel grano...scoltando ieri la trasmission xe tante robe strane per cui par che sul serio sia stadi fatti da qualcun o qualcosa non umana. Ma me resta sempre l'interrogativo "perchè?" perchè un alien dovesi iniziar far disegnini sulle nostre campagne???? voi cosa ne pense de alieni e affini? Cita
Stefano79 Inviato 17 Aprile 2007 Segnala Inviato 17 Aprile 2007 Se no ricordo mal dovesi esserghe altre discussioni sui "Unidentified Flying Objects" Pena che go un attimo de tempo fazo una ricerchina Comunque la puntata de ieri iera una fotocopia de robe za dite e stradite in tv e in rete In linea de massima sostengo che qualcosa de vero devi esserghe. Semplice statistica...su migliaia e migliaia de avvistamenti - anche da parte de piloti esperti, no solo vecete - me rifiuto creder che sia tutte allucinazioni o falsificazioni. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.