SandroWeb Posted December 21, 2004 Report Posted December 21, 2004 Giusto per tastar gli animi dopo un giron d'andata con luci ed ombre, go deciso de inserir sto nuovo sondaggio...provè a dir la vostra Quote
Delio Posted December 21, 2004 Report Posted December 21, 2004 Non mi pare che con questo organico si possa pensare di vincere i play-off. Vedremo se ci saranno movimenti di mercato, come si vocifera...ma attualmente è un gradino sotto Venezia. Quote
SandroWeb Posted December 22, 2004 Author Report Posted December 22, 2004 Riapro il sondaggio che è crashato causa problemi col forum (prego Delio di rivotare di nuovo ) Quote
puromalto Posted December 23, 2004 Report Posted December 23, 2004 Go votà per la seconda opzione perche semo secondi e credo che la quadra gabbi delle potenzialità che però in parte me par ancora inespresse. Staremo a veder se con l' arrivo de sto novo centro se riverà a dar una svolta decisiva. Ad ogni modo temo molto i play off... va su una sola e sarà veramente tutti col cortel fra i denti... Aprofitto: BUON NATALE A TUTTI !!!! Quote
Lele26 Posted January 4, 2005 Report Posted January 4, 2005 Me dispiasi dirlo ma... cusì no se va su. Per le solite ragioni comunque: Steffè... ogni tanto me par de veder el giogo de Pancotto, dopo de sti sprazzi però, xe el buio totale. Un centro... che no fa la differenza sotto canestro, forse adesso col novo, chissà . Un plei... che no servi el centro mai... forse adesso col novo, chissà e che penetra POCO. Ma la roba più importante per mi... la tranquillità : no esisti tranquillità nell'ambiente perche "dovemo" andar su per forza. Mentre a Venezia o Castelguelfo (le due più accreditate secondo mi) xe tutti più tranqui e ga un giogo più fluido. Ricordemose che dovemo vedersela in casa lori con ste due.... Ciau Lele Quote
tuxav Posted January 4, 2005 Report Posted January 4, 2005 a mi no me convinzi niente...e torno a dirlo, saro' monotono, ma el terzetto dei 'senatori' no me piasi nianca un poco.. in B2 quei la doveva spacar tuto e inveze me par che... servi cambiar politica urgentemente.... no se va lontan cusi' Quote
Delio Posted January 7, 2005 Report Posted January 7, 2005 Riapro il sondaggio che è crashato causa problemi col forum (prego Delio di rivotare di nuovo ) Fatto! Quote
Delio Posted January 7, 2005 Report Posted January 7, 2005 Me dispiasi dirlo ma... cusì no se va su.Per le solite ragioni comunque: Steffè... ogni tanto me par de veder el giogo de Pancotto, dopo de sti sprazzi però, xe el buio totale. Un centro... che no fa la differenza sotto canestro, forse adesso col novo, chissà . Un plei... che no servi el centro mai... forse adesso col novo, chissà e che penetra POCO. Ma la roba più importante per mi... la tranquillità : no esisti tranquillità nell'ambiente perche "dovemo" andar su per forza. Mentre a Venezia o Castelguelfo (le due più accreditate secondo mi) xe tutti più tranqui e ga un giogo più fluido. Ricordemose che dovemo vedersela in casa lori con ste due.... Ciau Lele De persona li go visti una volta sola, ma me son fato un'idea legendo qua e la. Play: Muzio xe monocorde, contropiede no me par che sapi cos'che xe, e po el ga bisogno de qualchedun che ghe dia quei minuti de riposo de cui el ga assoluto bisogno. Pivot: no so se Losavio sia proprio el tipo de giogador che serviva, pel momento restemo in atesa de vederlo tra un poco, se segnerà qualche punto più de Caponi, che no ghe vol sai, ok, sennò, semo al punto de partenza. Pel resto, a parte un Ciampi nettamente sora tuti per continuità , ben Moruzzi e Doati che ne gà salvà più de una partida, Corvo sconta la partenza ad handicap, ma el bonus ormai sta finindo...el resto xe mularia che Steffè fa giogar solo quando proprio ghe tocca o sta vinzendo de trenta a 1 minuto dalla fine...el dovessi aver un poco più de coragio, qualche volta... Quanto al discorso tranquilità , credo che le pressioni su Venezia sia altrettanto forti de quele che gavemo qua, e forsi per certi versi anche de più, xe che lori xe tranquili perchè i se senti (e i xe) forti. Per Castelguelfo inveze diria che val el discorso "zoghemo contro due grandi città , (con un passà , più o meno recente, de serie A), tuto quel che femo de bon va ben, se anche no rivemo alla promozion no podemo recriminar più de tanto, zoghemo tranquilli" Quote
Recommended Posts