SandroWeb Inviato 27 Ottobre 2007 Segnala Inviato 27 Ottobre 2007 Pessima partida, da quanto se ga podudo sentir....ora martedì col bari bisogna solo che vinzer, prima che andemo zo come balini per bon... Cita
SandroWeb Inviato 27 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 27 Ottobre 2007 Aggiungo...go visto i gol, una difesa scandalosa. 2 gol su 4 con l'omo praticamente solo davanti a Rossi. Momentaccio, ma alla fine xe anche vero che a Brescia no se podeva far punti: primo, per la forza della squadra, secondo perchè lori arrivava dalla brutta sconfitta interna contro el Mantova, quindi... Purtroppo xe sempre el solito discorso: contro queste squadre no podemo sbaiar un colpo: male a Verona col Chievo e malissimo oggi col Brescia. Oltre a non esserghe con le gambe, no ghe semo nemmeno con la testa in partide del genere. Cita
SandroWeb Inviato 27 Ottobre 2007 Autore Segnala Inviato 27 Ottobre 2007 Dei nostri ki ha segnato? Granoche su rigor da lui stesso procurado Cita
CurvaioloxSempre Inviato 27 Ottobre 2007 Segnala Inviato 27 Ottobre 2007 Non xe solo colpa de Fantinel De Falco e company,anche i zogadori e alenador ghe sta mettendo del suo,più convinzion e voia agonistica e spirito de squadra Granoche da l'esempio come se affronta una partida Cita
saretta Inviato 28 Ottobre 2007 Segnala Inviato 28 Ottobre 2007 bhe... i ga fatto anche peggio de quel che pensavo.... mi gavevo pronostica un 3 a 0.... i ga fatto de meo... addirittura 4! bon che almeno un gol lo gavemo fatto.... non go seguido molto la cronaca x radio... ma me ga piasso sai la frase del cronista de radio punto zero.... "non è possibile..me ne vado" povero el iera sai deluso anche lui! con el bari no xè santi che tegni dovemo vinzer e basta Cita
erlobo Inviato 28 Ottobre 2007 Segnala Inviato 28 Ottobre 2007 Dai, dai, dove volemo andar? Mi tiro fora el mio solito discorso che bato da sta estate: ma cosa non se saveva za dal giugno scorso che ghe saria stade squadre come Chievo, Brescia, Lecce in serie B? E no se vedeva el mercato che le fazeva? E noi no dovevimo far una squadra che podeva difenderse e offender contro queste squadre? Al momento el miglior reparto offensivo xè quel dei addetti stampa che sta continuando a offender i tifosi disendo che semo una squadra attrezzada per la serie B. E rendemose conto che la ne xè ancora andada ben perchè la scommessa Granoche, per adesso, la sta anche funzionando e qualche punticin ne lo ga portà un paio de suoi conigli fora dal cilindro.. Scuseme, ma mi la squadra paurosa no la difenderò mai. Preferisso andar a Brescia e ciapar 11 gol cercando de vinzer piuttosto che ciaparghene 4 (ma anche 1 solo..) cagandome dosso. Perchè se ne manca tasso tecnico anche posso giustificar, se ne manca coraggio, proprio no. Quel nel calciomercato no se trova Cita
mikepaison Inviato 28 Ottobre 2007 Segnala Inviato 28 Ottobre 2007 No go parole! 4 a 1 xe pesante! Se no iera per Granoche neanche el gol della bandiera segnavimo! Cita
Maurice Inviato 28 Ottobre 2007 Segnala Inviato 28 Ottobre 2007 me chiedo cossa faremo quando a gennaio Granoche andarà in serie A Cita
mikepaison Inviato 28 Ottobre 2007 Segnala Inviato 28 Ottobre 2007 me chiedo cossa faremo quando a gennaio Granoche andarà in serie A Bravo bella domanda, i dirà che no xe problemi perchè xe Graffiedi e Della Rocca Cita
Colaussi89 Inviato 28 Ottobre 2007 Segnala Inviato 28 Ottobre 2007 Ho letto ke Fantinel ga tirà fora 1 milione x Granoche x 5 anni, se lo vuole vendere sul serio, si riuscirebbe a prendere qualke giocatore in caso. Cita
diego Inviato 28 Ottobre 2007 Segnala Inviato 28 Ottobre 2007 Perchè se ne manca tasso tecnico anche posso giustificar, se ne manca coraggio, proprio no. Quel nel calciomercato no se trova Scusime ma questo tipo de logica proprio no me va zo. Dopo el disastroso campionato dell'anno scorso se sperava che la Società comprasi qualche valido giogador nei punti dove ierimo carenti (e semo ancora). Questo no xe stado fatto,no voio sindacar sull'operato della Società ma xe indiscutibile che adesso se trovemo nella cacca ,senza Tasso tecnico e senza coraggio. Se gioghemo "solo" col coraggio ma perdemo trenta partide e retrocedemo penso che i Tifosi no ghe batteria le man ,perchè ga dimostrado "coraggio" anzi. Dopo podemo anche far discorsi tecnici del come e del perchè ma xe innegabile e trasparente la pochezza de questa squadra .Ciapar venti gol no pol esser solo che sfiga o rigori dadi da arbitri incompetenti, solo chi che no vol veder pol zercar questi alibi. El mio no vol esser un discroso disfattista o demoralizzante vol metter in evidenza una realtà che questa squadra sta vivendo, e nianche in maniera indolore.Maran ga dito che bisognerà lavorar ancora de più sulla difesa :Lavorar su chi o su cosa, i vari Lima e Kirya salvo miracoli sa zogar cussì e i resterà sempre lenti .E Peana xe de novo fora. Ecco, queste xe robe che me fa girar i coiotes. Come la question (mai risolta) su Della Rocca e Kalambay. Cosa ga sti due giovanotti che no se pol dir? Poco me servi che Fantinel telefoni a Tele4 elaborando tesi che solo che lui capisi. A trieste se ciama "rampigarse sui speci". El parlera coi giogadori, e ghe dirà cosa? Che nol xe contento.Nianche noi che andemo in stadio. Che i gioga mal, lo vedemo anche noi.Noi tifosi vedemo anche (lui no so) che giogo non esisti ,che in attacco no gavemo nissun e che la difesa xe de paura. Ecco forsi a Gennaio no poderemo comprar Coraggio me basteria qualche giogador che sia tale. Cita
saretta Inviato 28 Ottobre 2007 Segnala Inviato 28 Ottobre 2007 perchè Peana non ga gioga???? perchè i giogadori migliori sta semore fora???? Cita
erlobo Inviato 28 Ottobre 2007 Segnala Inviato 28 Ottobre 2007 Diego, te ga ragion fora modo. Xè proprio questo el discorso: no xè stai spesi soldoni, perchè, probabilmente, nissun vol tirarli fora. Quindi no gavemo zogadori chissà che. E, presumo, no li gaveremo neanche. Ma a volte el coraggio e la grinta qualcosa combina: adesso no gavemo nè quel nè quel. Insomma, no podemo pensar che diventi tutti Maradona,ma se i affrontassi le partide col piglio de Gattuso almeno qualcosa vedessimo. Almeno vedessimo combatter. Cita
Colaussi89 Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 Ma io nn generalizzarei tutto, insomma 1 settimana si dice ke la squadra ha carattere quella dp ke nn lo hanno. Poi appellarsi al fatto ke abbiamo subito tanti rigori e alcuni ingiusti, x me nn è 1 scusa xkè diamine cava punti in classifica e pure morale al gruppo. Sul fatto del gioco, fuori casa cn le grandi le Prendiamo, poco da fare a Chievo ci hanno bastonato a Brescia pure, ma anke xkè veniva da 1 sconfitta cn il Mantova. Si sa ke nn siamo 1 squadra ke può competere cn le prime fuori casa. Per me la squadra ha da trovare i suoi equilibri, ogni partita e ripeto ogni partita in difesa c'è una sistemazione di giocatori diversi, anke Maran nn ha le idee kiare, ke poi si mette a fare esperimenti a Brescia la dice tutta. A me contro il Frosinone la squadra nn mi era dispiaciuta, ma in generale quest' anno quante partite abbiamo recuperato ke eravamo sotto?? tipo a Vicenza x me è 1 dimostrazione di carattere. La gara a Brescia nn l' ho vista, e nn la giudico, xò abbiamo battuto il Mantova insomma qualcosa riusciamo a fare, x me bisogna trovare equilibrio, nn scendono mai gli stessi 11 da partita a partita. Cita
Maurice Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 Son più che d'accordo con Colaussi...però xe Novembre...dovemo spetar magio per trovar i giusti equilibri? Cita
erlobo Inviato 29 Ottobre 2007 Segnala Inviato 29 Ottobre 2007 D'accordo, ma far la voce grossa con i piccoli e sconderse con i grandi no me sembra una dimostrazion de personalità. E, se dovemo far un campionato onesto, se ga el bisogno de zercar punti dappertutto, Brescia e Verona comprese. E invece semo andadi con lo spirito della bestia sacrificale, xè innegabile. Però quoto Colaussi su una roba: xè le idee a esser poco chiare. Xè per questo che una settimana commentemo una bona prova e la settimana dopo una debacle orrenda Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.