Cazzaballe Posted April 6, 2008 Report Posted April 6, 2008 Son sta qua oggi perchè iero in discoteca la in zona, e un mio amico lavora qua a campo di bonis... Xe la seconda volta che iero e xe veramente un paradiso.. Oltre al circolo ippico (con la possibilità de passeggiate a caval nei campi) xe anche un agriturismo sai bon.. Ecco alcune fotine Quote
tuxav Posted April 6, 2008 Report Posted April 6, 2008 Ueee ! Grande CAzabale ! ma el tuo amico lavora nel agriturismo??? mi ghe son sta do volte e se magna ben.... xe belisima anche la caminada che va fin soto dove xe un torrente con le cascate, ma no xe da farla in sandali o scarpe da ginastica ... se rivo un giorno posto le foto anche mi :D intanto qua xe el link al sentier: Sentiero Cascate Campo di Bonis Quote
Cazzaballe Posted April 6, 2008 Author Report Posted April 6, 2008 Lavora nel maneggio, xe lui che accompagna le persone a far i giretti a caval... Quote
Cazzaballe Posted April 6, 2008 Author Report Posted April 6, 2008 (edited) OT: Ma perchè no scrivi mai nisun in sta sezion e oggi che go messo mi qualcosa xe altri che meti un'altra discussion sora la mia? Dopo nisun vedi sto paradiso... Edited April 6, 2008 by Cazzaballe Quote
giuli Posted April 7, 2008 Report Posted April 7, 2008 Urca che bel posto... a contatto con la natura! Grazie Diego! Quote
dido76 Posted April 7, 2008 Report Posted April 7, 2008 bel posto,no savevo neanche del'esistenza ...te ga magna o solo sbevazado ben? Quote
cucciolina Posted April 7, 2008 Report Posted April 7, 2008 Urca che bel! Se te organizzi una giornata SDS a caval vegno volentieri Quote
Cazzaballe Posted April 7, 2008 Author Report Posted April 7, 2008 bel posto,no savevo neanche del'esistenza ...te ga magna o solo sbevazado ben? Eh xe poco conosu purtroppo... Ma xe sai bel. Go magnado come un prasez Quote
b-chris Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 Dopo nisun vedi sto paradiso... Come no? Visto, visto ! Bellissimo !!! Quote
tinuviel Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 Bellissimo posto!! La passeggiata xè molto carina (basta che qualchedun no insisti che el sentier va da un altra aprte e te se ritrovi a rampigarte ) e piacevole anche in stagion calda, visto che xè tutto molto alberato. E se magna benissimo! Bellissimi i cavallini! Quote
lyuk Posted April 8, 2008 Report Posted April 8, 2008 ciao a tutti !! mi son l'amico de cazzaballe che porta la gente a caval a campo di bonis deso meto anche mi qualche fotuzza vi aspetto su ... ciau ciau Quote
Stefano79 Posted April 9, 2008 Report Posted April 9, 2008 ciao a tutti !! mi son l'amico de cazzaballe che porta la gente a caval a campo di bonis deso meto anche mi qualche fotuzza vi aspetto su ... ciau ciau Benvenuto Se vuoi puoi presentarti QUI Quote
Cazzaballe Posted April 9, 2008 Author Report Posted April 9, 2008 Jennifer.... :'( E lo striscione di festazza Quote
lyuk Posted April 9, 2008 Report Posted April 9, 2008 Jennifer.... :'( E lo striscione di festazza l'ultima foto era stata fatto nel ritrovo di festazza nella baita di campo di bonis " una buona griglia tanto alcol e delirio ... Quote
Recommended Posts