basketteam Posted May 2, 2008 Report Posted May 2, 2008 stamattina xe rivada a casa dei miei (ovvero BT xe andà a ciorla ) una schnauzerina de 2 mesi e mezzo ve la presento con le prime foto... primo pranzetto prima scampagnata... vispa... Quote
SandroWeb Posted May 2, 2008 Report Posted May 2, 2008 Bellissima! Complimenti ai nuovi genitori adottivi Ti invece te se pol far l'acquario con le meduse Quote
basketteam Posted May 2, 2008 Author Report Posted May 2, 2008 altre foto... corse sfrenate la siesta, rigorosamente all'ombra... la sembra incazzada dall'espression in realtà la xe parecchio beata tra l'altro la xe super tranquilla... sembra una che la sa veramente longa... una che te la cazza quando meno te se l'aspetti Quote
basketteam Posted May 2, 2008 Author Report Posted May 2, 2008 Bellissima! Complimenti ai nuovi genitori adottivi Ti invece te se pol far l'acquario con le meduse con tanto de lettino per le sedute de psicoterapia Quote
SandroWeb Posted May 2, 2008 Report Posted May 2, 2008 con tanto de lettino per le sedute de psicoterapia E coi tentacoli conserti Quote
iaga Posted May 2, 2008 Report Posted May 2, 2008 La xè davvero bellissima! El mio picio co xè rivà a casa nol iera cusì vispo.. anzi.. sai sai mogio e pauroso.. Sta qua se vedi za dalle foto che la te la cazzerà come che la volerà e quando che la volerà ela Quote
basketteam Posted May 2, 2008 Author Report Posted May 2, 2008 (edited) Sta qua se vedi za dalle foto che la te la cazzerà come che la volerà e quando che la volerà ela x farve capir che tipo xe ve spiego come la ga scelta i miei... 3 settimane fa, cucciolata de neanche 2 mesi de vita, tutti i fradelini assieme in un recinto... i miei voleva una femmina, la allevatrice ghe mostra le 2 femmine, una agitada, coreva, no stava mai ferma, l'altra dormiva beata con tutti i fradelini che ghe coreva sora... ela nianche pei tacchi... la allevatrice metti dentro un tocheto de carne... ovviamente el masc'eto più bullotto strappa el toco de carne dalle bocche dei fradei e ringhiando el se allontana... la femminuccia sempre che dormi... l'odor de carne evidentemente la fa sveiar... con molta flemma la se tira su e la se avvicina al mac'io con la carne... la studia la situzion qualche secondo ma senza dar troppo nell'ocio, tanto che el bullotto tranquillizado (nessun osava avvicinarse) poza la carne in terra... grave errore... Olly con una mossa sicura e fulminea ghe lo porta via e la se meti a magnarlo in un canton... el masc'eto xe ancora là che zerca quel toco de carne Edited May 2, 2008 by basketteam Quote
dead_angel Posted May 2, 2008 Report Posted May 2, 2008 ....grandissima......che bellina che è...così tenera tenera....che musettino strappacuori.... ...nell'ultima foto assomiglia tutta BT...stessa espressione Quote
b-chris Posted May 2, 2008 Report Posted May 2, 2008 Hahaha nell'ultima manca il "GRRRRR". Bellissima! Quote
basketteam Posted May 2, 2008 Author Report Posted May 2, 2008 ...nell'ultima foto assomiglia tutta BT...stessa espressione me pareva anche a mi Quote
polpetta Posted May 6, 2008 Report Posted May 6, 2008 la vedo solo adesso dopo avene senti parlar ... che cicciiii!! Quote
basketteam Posted May 6, 2008 Author Report Posted May 6, 2008 Olly ve ringrazia a tutti per la calda accoglienza Quote
basketteam Posted May 27, 2008 Author Report Posted May 27, 2008 ancora 2 foto de Olly che intanto cresi Quote
basketteam Posted May 27, 2008 Author Report Posted May 27, 2008 calcola che la parona del giardin xe un pastor dei pirenei de 50 kg... disemo che le xe in trattativa anche perchè la parona xe anzianotta Quote
Maurizio72Ts Posted May 27, 2008 Report Posted May 27, 2008 La go vista dal vivo qualche giorno fa e devo dir che la xe veramente saaaaai cocola. Ne mancava parecchio una tale presenza in giro. Complimenti a Bt (e ai suoi) per la scelta. Quote
cucciolina Posted May 27, 2008 Report Posted May 27, 2008 calcola che la parona del giardin xe un pastor dei pirenei de 50 kg... disemo che le xe in trattativa anche perchè la parona xe anzianotta Ma Olly ghe fa sbisighezi al pastor dei Pirenei? Quote
Starlite Posted May 27, 2008 Report Posted May 27, 2008 Ma Olly ghe fa sbisighezi al pastor dei Pirenei? El pastor dei Pirenei saria BT? Quote
Recommended Posts