Jump to content

Recommended Posts

Posted

stamattina xe rivada a casa dei miei (ovvero BT xe andà a ciorla :D:D:D ) una schnauzerina de 2 mesi e mezzo

ve la presento con le prime foto...

primo pranzetto :DDDD:DDDD

img1227vr5.jpg

prima scampagnata...

img1229je3.jpg

vispa...

img1233ae7.jpg

Posted

altre foto...

corse sfrenate

img1238vi1.jpg

la siesta, rigorosamente all'ombra... la sembra incazzada dall'espression in realtà la xe parecchio beata :D:D

tra l'altro la xe super tranquilla... sembra una che la sa veramente longa... una che te la cazza quando meno te se l'aspetti :p:p:p

img1239tl4.jpg

Posted

La xè davvero bellissima! El mio picio co xè rivà a casa nol iera cusì vispo.. anzi.. sai sai mogio e pauroso..

Sta qua se vedi za dalle foto che la te la cazzerà come che la volerà e quando che la volerà ela :D

:bye:

Posted (edited)

Sta qua se vedi za dalle foto che la te la cazzerà come che la volerà e quando che la volerà ela :D

x farve capir che tipo xe ve spiego come la ga scelta i miei...

3 settimane fa, cucciolata de neanche 2 mesi de vita, tutti i fradelini assieme in un recinto...

i miei voleva una femmina, la allevatrice ghe mostra le 2 femmine, una agitada, coreva, no stava mai ferma, l'altra dormiva beata con tutti i fradelini che ghe coreva sora... ela nianche pei tacchi...

la allevatrice metti dentro un tocheto de carne... ovviamente el masc'eto più bullotto strappa el toco de carne dalle bocche dei fradei e ringhiando el se allontana... la femminuccia sempre che dormi...

l'odor de carne evidentemente la fa sveiar... con molta flemma la se tira su e la se avvicina al mac'io con la carne... la studia la situzion qualche secondo ma senza dar troppo nell'ocio, tanto che el bullotto tranquillizado (nessun osava avvicinarse) poza la carne in terra... grave errore... Olly con una mossa sicura e fulminea ghe lo porta via e la se meti a magnarlo in un canton... el masc'eto xe ancora là che zerca quel toco de carne :ave::ave::ave::D:D:D:D:D

Edited by basketteam
  • 3 weeks later...
Posted

calcola che la parona del giardin xe un pastor dei pirenei de 50 kg... disemo che le xe in trattativa anche perchè la parona xe anzianotta :D:D:D

:merodolodalrider:

Ma Olly ghe fa sbisighezi al pastor dei Pirenei? :haha: