SandroWeb Posted August 11, 2008 Report Posted August 11, 2008 Bonasera forum, l'amico Mauro della Fondazione me ga ciamado stasera per una piccola richiesta de aiuto. Una delle mulete che xe ospite in via Valussi ga bisogno de ripetizioni de matematica, visto che ai primi de settembre la devi colmar el credito formativo proprio in questa materia. La fa el Carducci (4° superiore) e la ga bisogno che qualchedun ghe dia una man con esponenziali, logaritmi e un fià de trigonometria. Se qualche utente ga cuor e ga una conoscenza abbastanza ferrata de sti argomenti pol contattarme con un messaggio privato: in seconda battuda ghe darò el contatto de Mauro per pianificar le ripetizioni. Grazie per l'attenzion! Quote
babatriestina Posted August 11, 2008 Report Posted August 11, 2008 el appello par fatto per mi, ma purtroppo nella seconda metà de sto mese gaverò de curarme alcuni problemi de salute che mi impediria de ciarirghe le idee ala muletta.. Quote
SandroWeb Posted August 11, 2008 Author Report Posted August 11, 2008 Eh difatti pensavo proprio a ti Betta te ringrazio comunque! Quote
_titti_ Posted August 11, 2008 Report Posted August 11, 2008 Purtroppo in matematica son veramente un disastro, sennò gavesi fatto volentierissimo... Quote
giuli Posted August 11, 2008 Report Posted August 11, 2008 Purtroppo in matematica son veramente un disastro, sennò gavesi fatto volentierissimo... idem...purtroppo Quote
dido76 Posted August 11, 2008 Report Posted August 11, 2008 Purtroppo in matematica son veramente un disastro, sennò gavesi fatto volentierissimo... e mi che volevo proprio candidarte a ti come principale aiuto in matematica a parte i scherzi...mi no go mai fato quele materie x cui me escludo, ma spero che qualchedun salti fora Quote
cucciolina Posted August 11, 2008 Report Posted August 11, 2008 Idem come sopra. Purtroppo no go mai capido niente de matematica tanto che go scelto el Petrarca apposta Matematica, fisica, chimica e tutte le materie scientifiche no fa proprio per mi Quote
saretta Posted August 14, 2008 Report Posted August 14, 2008 mi iero bastanza brava, ma xè passadi sai anni e go praticamente dimenticà tutto.... sorry Quote
tinuviel Posted August 14, 2008 Report Posted August 14, 2008 Petrarca el massimo che go rivado dar ripetizioni de matematica xè prima superiore, poi el vuoto... e xxè passadi boni 8 anni sorry Quote
iaga Posted August 14, 2008 Report Posted August 14, 2008 Mi son troppo incasinada in sto periodo e purtroppo no rivo.. anche perchè dovesi riprender in man el programma :D Quote
basketteam Posted August 18, 2008 Report Posted August 18, 2008 anche mi dovesi riprender in man tutto el programma... xe troppi anni che no fazo.. Quote
CavalloPazzo Posted October 26, 2011 Report Posted October 26, 2011 Mi posso, son ancora in tempo? Quote
dido76 Posted October 26, 2011 Report Posted October 26, 2011 Mi posso, son ancora in tempo? te son rivado con 3 anni de ritardo Quote
CavalloPazzo Posted October 27, 2011 Report Posted October 27, 2011 Orpo no gavevo vardado l'anno! Quote
SandroWeb Posted October 27, 2011 Author Report Posted October 27, 2011 Beh, se servi, gavemo un referente per future ripetizioni Quote
Recommended Posts