Jump to content

che tipo de casco?

Recommended Posts

Come da titolo..chi gà un mezzo a due ruote che casco usa? e chi no lo gà, cossa useria?

Mi gò solo l'integrale, quei verti me fa paura...nell'unico incidente che gò fatto (i me gà tamponà) son finida sull'auto davanti e cascada per terra de lato..credo che con un casco verto me gavessi rovinà la faccia... :wacko:

Voi?

Edited by _titti_

Mi fin qualche tempo fa iero un de quei che ga sempre e solo vissudo con el casco integrale.....no me piaseva l'idea de aver el casco verto. Poi alla fine go trovado nel casco jet una certa comodità e go cominciado ad usarlo.....cmq lo uso solamente nelle stagioni calde. In inverno preferiso gaver tutto chiuso ;)

Integrale o al massimo reversibile. I jet li trovo inutili, te se rompi el viso. Anche mi me son s'cioca, e se no gavevo el reversibile (per fortuna chiuso) probabilmente ne saria vegnu fora sfigurà. Fe conto che volevo mandarghe una mail de ringraziamento alla Nolan per averme salvà la vita :ave:

Integrale SEMPRE, anche d'estate (e lo disi uno super caloroso).

Go votà reversibile: comodo e comunque sicuro!

De muleta gavèvo un caschèto che pareva un bucalìn, te ghe podevi tiràr via i dò triangolini dele orece e te restàva la covertura solo sul coco, come i caschèti de ciclista. Fazèva sai effetto "formica atomica", ma de estate iera una verta, almeno no te se cusinàvi.

Penso che se oggi i tubi me becassi con una roba del genere in testa, no i me darìa nianca la multa: i me farìa diretamente l'esecuziòn sul posto!

Anche mi gavevo el cinquantin quando gò fatto l'incidente...e senza l'integrale me gavesi rovinà almeno metà faccia. Purtroppo no dipendi dalla cilindrata, ma da come te caschi (no te lo auguro mai..). Ma de inverno no te gà freddo? :confused: Mi me ciapa i brivi solo a pensar.. :lol:

Edited by _titti_

premeto: gavevo anni fa un fantastico oxford :ave: ma quando ancora se podeva all'inizio andavo anche senza casco sepur gavendo un casco dela nolan da enduro.

poi sempre casco integrale (salvo un poche de volte un jet imprestado da mia sorela x andar sula sua vespa)....

cmq nel'incidente, con la moto,che go fato in maggio el casco me ga salvado...son planado a panzada e go gratado la mentoniera...per cui ulteriore motivo per dir: sempre integrale...altrimenti me sa che me saria verto la faccia in maniera ufo.

per titti: mi l'unica volta che son cascada (iera una striscia de oio lunga km in via rossetti :S) son anda a ginocioni :S - spero de non cascar mai più :S

per el resto mi con l'integrale no me trovo.. me coverzi troppo la visuale.. se gavesi un scooteron o una moto sicuramente me doveria abituar ma dato che più de tanto sto mio cinquantin no va me basta e vanza... d'inverno sciarpa e via.. l'unico punto dove passa aria xe el collo :)