Starlite Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 El 16 ottobre 1978, dopo la morte prematura de Albino Luciani (Giovanni Paolo I) dopo soli 33 giorni de pontificato, veniva eletto a papa el cardinale polacco Karol Wojtila. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SandroWeb Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Grande Karol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Che gran persona! Me xe venudi i brividi a rivardar sto filmato anche se non son credente. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted October 16, 2008 Author Report Share Posted October 16, 2008 Volevo zontar... "se sbalio, mi corigerete" ma me par che no'l gabi sbalià un colpo... e se lo digo mi... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 Mi go un per de ricordi de quei giorni: 1 che mi go messo tanto a pianzer co xe morto Papa Luciani, che me pareva propio una gran bona e brava persona e de quel che el gaveva dito nei pochi giorni de pontificato el gaveva tutta la mia approvazion. 2 che iero in una festa in un giardin a san Vito e improvvisamente gavemo sentido sonar el Campanon de san Giusto e gavemo dito Qua i ga eletto el papa, che po tanti , co ga sentido pronunicair Voitìua ga dito ara che i ga eletto un African! 3 che sula Cittadella, al se sbalio mi corrigerete, Carpinteri e Faraguna ga ripescado la Maldobria col Abate Mitrato di Cracovia, che disi Parlare italiano è facile, è come parlare latino: Siamo in magna tempestate o magna procella, e co vien tempesta sul serio el prega la Madonna nera .. no me ricordo in che libro, xe quel che el abate se scandalizza che i marineri bestemia, ma co vien proprio brutto tempo i se metti a pregar.. e alora co torna el bel el disi Biastemano, biastemano, sia lodato il Cielo o roba simile.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nona Picia Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 El giorno dela morte de papa Luciani, ala matina presto gavevo la radio verta e iera solo musica classica, go verto la tele e anche là solo musica classica, po me ga telefonà mio marì e el me ga dito che iera morto Luciani. Incredibile quela giornata.... E quando xe sta eleto papa Giovanni Paolo II, al momento no iero sai convinta, anche se el se gaveva presentà simpaticamente, ma col passar del tempo go dovù ricrederme! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fra_fre Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 che persona splendida.....ciao! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bobo Posted October 16, 2008 Report Share Posted October 16, 2008 per me lui resterà non un papa, ma IL PAPA... ciao karol ovunque tu sia! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts